Liten oppsummering av uken

Hey!

Mange som mener at jeg skriver alt for lite og har mye photobooth bilder. Det er fordi jeg gjør veldig mye hele tiden, har mye dårlig tid og da er det det eneste jeg rekker. Er vel bedre med webcam oppdatering enn ingen oppdatering? Er veldig mye å gjøre i 10ende, og kjæreste/skole/venner går selvfølgelig før bloggen 🙂

Men tenkte å fortelle dere hva jeg skal denne uken!

Tirsdag: Driftstyremøte med skolen klokken 6, kanskje være med Axel ellernoe.

Onsdag: På photoshoot hele dagen (forteller mer senere). Øve til nynorsk heldags hele dagen, som vi har på Torsdag.

Torsdag: Kjøpe iPhone (Som jeg får til bursdagen min med mamma). Kanskje noe mer? Har ikke planlagt enda.

Fredag: Ut med jentene, overnatte med Fanny.

Lørdag: Feire bursdagen sammen med Fanny! Gleder meg veldig.

Søndag: Jobbe litt med skole, ha filmkveld med kjæresten.

OG PÅ MANDAG HAR JEG BURSDAG!!!! ♥ Da skal jeg ta piercing i navelen(ENDELIG, har ønsket meg det siden jeg var liten) og ut på Fridays med mine aller beste. Gleder meg superduper mye.

Så, ja… Da vet dere litt mer om mine planer den nærmeste fremtiden. Her er noen bilder fra cafèturen med Fanny isted:

Elsker julebrus, gruer meg til de er borte fra butikkhyllene…

Sushi!

Søte bassa mi ♥

Hva har dere gjort i dag?

 

– ANDREA BADENDYCK

80 kommentarer

Siste innlegg