Photoshoot!

Hei!

Nå er jeg hjemme fra en lang photoshoot for Julia-bladet. Det var meg og to andre, yngre jenter. Temaet var rocka, noe jeg ikke visste fra før av. Hadde blitt fortalt at det bare skulle være vanlig photoshoot med moteserie, så fikk litt sjokk. Det er jo helt motsatt av min stil! Eksempel:

Haha, kanskje jeg skal bruke noe i denne duren på bursdagsfeiringen min på lørdag?! Sooo coool.

Men veldig kul sminke, selvom sminkøren sminket meg så blek i ansiktet. Er så vant til å være brun, følte meg så fæl! Sjekk ut den kule sminken + forskjellen på armene og ansiktet:

Haha, big differense… Er så stygg bleik!!! Men sminkøren var dødsflink, skjønner jo at det var greia å være hvit i annsiktet når det var “Rockestjerne” som tema.

Det var sykt slitsomt å være modell, vurderer det ikke akkurat som fremtidig yrke. Var der helt fra 09.00 til nesten klokken fem. Spiste eller drakk ikke på hele dagen, siden det ikke var noe pauser i det hele tatt og vi fikk jo heller ikke mat eller drikke der. Ganske dårlig egentlig.. Menmen, overlevde! Var sluten når jeg var hjemme, haha. Bladet kommer ut i April eller Mai, sier i fra. Her er noen smakebilder:

Hahahahha, kul hatt 🙂 🙂

Var gøy å være på en ordentlig photoshoot med proffe fotografer og stylister. Hadde kanskje vært morsommere om jeg følte meg fin da, var jo ikke min klessmak i det heletatt. + at jeg IKKE kler krøllete gigahår…. Haha, kresen. Blir gøy å se hvordan resultatet ble til slutt!

 

– ANDREA BADENDYCK

61 kommentarer

Siste innlegg