Anbefaling

Heihei!

Kommer til å anbefale/ skrive om en del sminke fremover, så håper dere alle synes det er interessant. I kveld skal jeg anbefale ID Bare Minerales- Matte foundation. Det er helt klart min favoritt i sminkepungen! Den er egentlig en fundation i seg selv, men jeg bruker et tynt lag med fundation før jeg tar på pudderet. Dere kan godt si at sånn skal det ikke være osv, men jeg bryr meg ikke, jeg sminker meg som jeg gjør og er fornøyd med det.

Den dekker veldig bra, gir en slags photofinish feeling og har en fin/naturlig farge. Bruker den på en måte som et solpudder, blir brun av denne. Hvis dere vil se bilder av meg med den på, er det bare å scrolle nedover bloggen. Bruker den hver dag :-)!

Gir dette produktet en 6ér, fordi det oppfyller alle krav jeg har.  Finner ingenting negativt ved det! Pudderet er “Matte”, som tydeligvis skal være enda litt bedre enn bare det vanlige pudderet. Det koster 300 kr på »www.facelook.no«, og det er garantert det billigste stedet. Vanlige id-puddere som er litt større, koster kun 250 kr. I vanlig butikk koster pudderne rundt 4-500 kr, så det er mye å spare. Mitt er fra»Facelook«, som er en veldig bra side. Har bestilt en del der i fra. Billig og superrask levering, tror det faktisk bare tok 1 dag! ♥

Jeg har forresten fargen medium tan, superfin.

 

– ANDREA BADENDYCK

54 kommentarer

Siste innlegg