Piercing

Hey!

Skal jo ta piercing på bursdagen min, mandag. Derfor lurte jeg på om noen av dere fra Oslo har noen proffe steder å anbefale? Må nemlig bestille time! Blir veldig glad for svar 🙂 Gleder meg forresten utrolig mye, har ønsket meg det så lenge jeg kan huske. Søsteren min fikk det da hun var 16, så derfor måtte jeg også vente til jeg var 16. Sykt hvordan det da var en EVIGHET til, mens nå skjer det. Er faktisk ikke redd for smerten, bare tenker at det er verdt det i og med at jeg tror jeg blir dødsfornøyd!

 

– ANDREA BADENDYCK

 

103 kommentarer
    1. Jeg anbefaller pinpoint på det sterkeste. Det ligger i andre etasje i strøket. Jeg tok det i sommer og er stor fornøyd. De var veldig renslige (så renslige at jeg så vidt fikk ha med to venniner inn da jeg skulle ta den). Jeg har renste den med saltvann hver dag ca to ganger en stund. Og nå innimellom. Jeg fikk mye informasjon og den ble kjempe fin! Lykke til!

    2. åh, du er heldig!:) jeg har hatt skikkelig lyst på piercing lenge nå.. vet dessverre ikke om noe steder der du kan ta piercing i oslo :p

    3. Safari: ) Der er de flinke og sier alt hva de skal gjøre, jeg tok i navlen der. Og er kjempe fornøyd! 😀

    4. Hmm, nei det vet jeg ikke :p men vil anbefale deg å ikke ta i en frisørsalong.. Frisører er til for å klippe hår, ikke for å pierce folk.. hehe

    5. Det gjør ikke noe vondt! Jeg er 13 nå og tok det for rundt 5-6 mnd siden og jeg er super fornøyd! Det er ikke noe å grue seg til i det hele tatt 🙂 Forresten, du er utrolig pen!

    6. må også vente til den DAGEN jeg er seksten, åårh irriterende. Det er nemlig 2år til (+ noen månder).. Jaja, men det er sikkert noen steder i oslo 🙂

    7. safari bodyart, grensen 9 , like ved gina tricot ved karl johan der:) ! sykt flinke, og kjempe renslige

    8. vil anbefale pinpoint på det sterkeste! de er veldig renslige og du får masse info om hva du skal gjøre med den, i tilegg får du med saltvann til å rense piercingen med. tok det der selv i mai i fjor og er veldig fornøyd 🙂 lykke til!

    9. Tok selv piercing i navlen og diverse hull i øret på safari bodyart grensen … anbefaler det 🙂

    10. Er ingenting å være redd for, du kjenner det nesten ikke 🙂 Eller, det spørs jo egentlig fra person til person, men jeg syntes ikke det gjorde noe ondt! Tar 1 sekund, så er nåla igjennom 🙂
      Lykke til!

    11. body art i monkeveien 1:) ser ikke renslig ut, men inne i “operasjonsrommet” haha, der er det renslig og det går fort osv:) jeg tok det for 6 dager siden, og er suuuper fornøyd! alle vennene mine har også tatt der, og de er selv fornøyd. anbefaler det. elsker bloggen din din pene jævel…. haha

    12. Jeg har piercing i navlen! Smerte er ikke noe å tenke på fordi du kjenner det omtrent ikke, eller jeg kjente det vertfall ikke noe særlig. Oslo Bodyart i Munkegaten, jeg ble kjempe fornøyd:)

    13. ja!! jeg tok det på safari, på grensen!
      jeg synes det var veldig bra der og de som jobbet der var kule og forklarte alt nøye.
      og det var ikke et sånt skummelt sted 🙂 og de er bare spessialisert på piercinger.

    14. Du burde ta det på et sted i Ski, like ved ski storsenter som bare heter Percing/tattoo eller noe.. du trenger ikke bestille time, du bare kommer dit også tar du. 🙂 men du må være der før kl 16, for da stikker hun piercing-dama. de er veldig flinke der!

    15. safari bodyart, grensen 9. tok for 4 år siden og når jeg var usikker på om jeg hadde infeksjon i så hjalp de meg, og vis du mister kulen øverst får du ny 🙂 veldig flinke + de hjelper deg med hva du kan bruke for å ungå å få noen betenelser!

    16. Så kult! burde ikke grue deg en plass.. Jeg tok for ikke så lenge siden jeg og, og når hun hadde stokket sa jeg ” har du liksom tatt hull nå?” merket det så vidt. Men det er værst uka etter da, men så verdt det! 😀 lykke til andrea! kommer til å bli knallfint! :))

    17. pinpoint på strøget! du får med saltvann og bra forklaring om alt som har med piercingen din å gjøre: rensing osv..
      De som jobber der er dyktige, og det er fint og renslig der! 🙂

    18. oslo body art 🙂 ta trikken fra jernbanetorget til munkegata og gå over veien 😀 hun dama er kjempehyggelig og alt er rent og sånt.

    19. Tok for litt under et år siden på Oslo body art i Munkegata (ved oslo s) og er storfornøyd. De fleste kjenner stikket, og selvfølgelig så svir det litt. På meg sve det ganske mye, men gikk fort over. Bare husk å rens ofte og nøye!:)

    20. Jeg anbefaler deg å ta det på Safari, ser at det stedet har blitt annbefalt flere ganger nå 🙂 Gjorde det der, og ble sinnsykt fornøyd! De er veldig flinke og renselige, men du må bestille time i tilfelle de har alt for masse folk der. I tilegg gir de deg noe søtt å tygge på, spise, eller drikke etter at du har tatt itilfelle du blir svimmel ellernoe. 🙂
      Men vær så snill, ikke ta på HOUSE OF PAIN. 🙂 Søs mi tok der, ikke noe renselige! Og det så kjempe vondt ut.

    21. Madison piercing i sarpsborg er den beste.. Har tatt 4 piercinger der, siste på onsdag.. Er ikke vondt i navelen, har tatt 2 stk der 😛

    22. haha, gru deg! det er et hælvette i begynnelsen, drit og møkk som tyter ut;P
      Tok min for over et halvt år siden, og den ble bra for en måned siden 😉
      det er ikke vondt i det hele tatt, kjente det ikke jeg 😀
      det er vondt å stramme klær over den i begynnelsen(1-2 mnd)
      IKKE TA PÅ DEN, HVA ENN DU VIL IKKE!
      ALDRI TA PÅ DEN, IKKE SÅNN ”ÅÅ GÅR DET BRA MED DEN, KAN JO TA LITT PÅ DEN”
      Du burde IKKE røre den uansett, bare når du renser.
      det gjør ting så myyyye bedre for deg om du lar være å ta på den….
      Lykke til:)

    23. Safari!!! Uten tvil! Jeg tok i ørene der, og i navelen. Er kjempe fornøyd. De er flinke og gjør det orntlig.

    24. D går så fort at du ikke rekker å reagere nesten:) men jeg fikk veldig vondt i magen ei stund etter (uker). Og jeg byttet heller ikke piercing før 6 mnd. som ambefalt, noe jeg glad for. Tok den da jeg var 14 og nå er jeg 18 og har den enda, tenkt på å ta den ut, men føler meg så naken uten den 😛

    25. Jeg tok piercing i navlen for ca. 9 måneder siden på et sted kalt Safari Bodyart studio. Og jeg er kjempefornøyd! 😀 Det var ikke særlig vondere enn jeg hadde forestilt og jeg hadde ingen problemer etterpå ;-). Lykke til da!

    26. eg har piercing i navlen 😀 men eg tokk i bergen for ca 2 mnd siden 🙂 det gjorde ikke vondt i det hele tatt sånn du vet det 😀

    27. jeg tok pircing fro en månde siden, og tok på et emla plaster 2 timer før. jeg kjente absout ingen ting. du blir helt bedøvd, og det er garantert. du får kjøpt en dobbel pakningå apoteket og det soter rundt 110 kroner 😀 gjør det så får du ingen dårloig oplevelse!

    28. Jeg tok på pinpoint piercing ved jernbanetorget, veldig bra sted 🙂 og gjør ikke vondt i det hele tatt, selv har jeg kjempe liten smerteterskel og syntes alt gjør vondt, men dette gjorde ikke vondt i det hele tatt, og resultatet blir jo kjempebra 😀

    29. du burde dra til Pinpoint! det er helt sykt bra der, to forje lørdag og er drit fornøyd! det er kjempe bra informasjon om alt, om hvordan du skal rense den og ta vare på den etterpå, og hvordan piercingen blir tatt. det gjorde ikke noe vondt, og det ser nesten ut som et legekontor der, så det er sykt betryggende. beste stedet i oslo!;D
      sjekk hjemme siden dems: http://www.pinpoint-piercing.no

    30. godt du ikke er av den typen som er så redd for at det skal gjøre vondt! for det finnes ikke vondt ;o

    31. jeg tok i august, og angrer ikke ett sekund!! jeg syns det var veldig vondt ,men jeg har lav smerteterskel og kastet opp etterpå. Men uansett hvor vondt det er eller ikke, så er det verd det!!
      mannet meg opp med at det gjorde jo bare vondt en liten stund. jeg er såå glad for at jeg tok 🙂

    32. oj, jeg ble pierca av bestevenninna mi i 8 klasse .. lol, det var vondt det, mamma klikka..
      Syns det er modent gjort av deg og vente til du er 16 OG gjør det profesjonelt 😉
      lykke til !

    33. jeg har piercing, å det gjorde ikke vondt å ta den i det hele tatt!
      jeg var sykt nervøs før jeg skulle ta den, å når hun først gjorde det så sa jeg ” ja, skal du gjør det snart eller?” å da sa hun ” jeg er allerede ferdig”. Å da var jeg sykt letta. hadde hørt av noen venner at det gjorde sykt vondt, men det gjorde det ikke 🙂 lykke til !
      Elsker bloggen din 🙂

    34. Du burde ikke ta på Safari på Grensen, der tok jeg og den ble skjev.. Anbefaler deg ikke å ta det uansett. Jeg har vært supernøye og ikke byttet den ut osv. Men begge gangene jeg har tatt har de grodd ut av magen etter 6 måneder… Det er visst vanlig å måtte ta tre ganger for at de skal holde seg hvis man har godt immunforsvar. Kroppen støter ut metallet hos mange. Pluss at hver gang man kommer nær, så gjør det vondt. Jeg klarte å slå borti en gang så det ble flenge rundt piercing stanga… Altså, du burde ikke, det er ikke verdt bryet 😉

    35. Jeg tok navlepiercingen min på frisørsalongen her jeg bor, og det endte med at jeg måtte fjerne den. Når den begynte å gro, så grodde den ut av magen.
      Jeg tok tungepiercingen min på Tattoo Tom på Strømmen, og jeg er kjempe fornøyd med studioet.

    36. Hei 🙂
      Jeg tok piercing i navlen selv på samme alder som deg. Etter Kanskje 1,5 år angret jeg meg veldig, og tok den ut. Synes det er myye finere uten. Nå har jeg et hull/arr rett over navlen. Et tips er bare at du må tenke deg godt om først 🙂 Lykke til!

    37. don’t know? tok i Bergen. Du må bare vite at det IKKE var vondt. Gikk forbanna fort, og du tror nesten hun tar piercing før hun gjør det, for hun kniper med en sånn klype som du nesten kjenner bedre en selve piercingen.

    38. hei ! jeg ville bare si at jeg har også bursdag på mandag, jeg blir 13 ! så gratulerer med dagen som kommer og vedder på at du blir fin med piercing ! 🙂

    39. Faktisk er Oslo-bodyart veldig bra! Det ligger i gamlebyen. Selvom det kanskje ikke ser så bra ut der er de utrolig flinke 😉

    40. Safaria tar veldig store hull, og de blir ikke alltid like bra ! da på leading light, der er norges beste piercinger 🙂

    41. Jeg tok piercing for et par måneder siden, og det er ikke så veldig vondt altså! Det er bare vondt der og da, og etterpå er det bare litt varmt og svir svakt. Ikke at dette hørtes så positivt ut, men meningen var egentlig å få frem “det er ikke så vondt som du forventer deg!” 🙂

    42. Jeg har også syyykt lyst på det! Men mamma vil ikke at jeg skal ta det… Irriterende!
      Elsker bloggen din og du er syykt pen! <3

    43. Herregud så dårlig du er å svare på kommentarer Andrea…
      Men uansett, jeg tok på leading light i Bergen og syns det gjorde helt for jævli vondt. De drar liksom magen din ut med en klype før de trer gjennom ringen sånn at du kjenner at det er noe som blir stukket gjennom magen din. Etterpå besvimte jeg 2 ganger. Ikke gå med høytlivsbukser. Min er helt skjev, tok den for 6 mnd siden og har fortsatt betennelse og den er lilla rundt hullene. IKKE bytt før 4-5-6 mnd etter du har tatt den selvom okseringen er dritt stygg. Ikke bytt før betennelsen er vekke hvertfall. Rens med Dr. Greve intimsåpe og saltvannsdråper. Ikke gå med intilsittende klær generelt. Hør på meg, som sitter med betennelse, pain og et. stk. skjev piercing. Lykke til

    44. Jeg anbefaler deg ikke å ta piercing….Om du en gang blir gravid….Kan dette se helt forferdelig ut! :S
      BTW!…Jeg digger bloggen din, og håper du kommer på topplisten en dag!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D.D

    45. jeg tok på madison i sarpsborg, og har nå tatt to piercinger der, det er ingenting å grue seg for, det gjør ikke vondt i det hele tatt. venninna mi er veldig forsiktig med ting og har høy smerteterskel, hun merket den ikke engang. har ikke opplevd verken at den er skjev eller å ha fått betennelse i den, og du betaler for et rensemiddel som er laget for piercinger, slik at det ikke er sterkt, og er de rette stoffene slik at du ikke hovner opp. grunnen til at piercinger blir støta ut, er fordi det er stoffer kroppen ikke tåler. om kroppen din er en av de kroppene som ikke tåler alt slags metall; ikke bruk kirurgisk stål. titan er det minst reaksjonsfremkallende metallet.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg