Første jobbdag

Hey!

Tusen takk for mange bra tips om piercing, er så glad jeg har dere når det er noe jeg lurer på. Yey 🙂 Jeg har bestilt time på Safari på mandag. Haha, gruer meg bittelitt, men tror det er aller værst når jeg kommer dit på mandag. Er så nervøs for alt sånt. Men men, skal overleve. Tuva, Axel, søsteren min og pappa skal være med, så ja.. Er i allefal ikke alene, haha.

Men gjett hva? Nå skal jeg på min første “jobbdag” som servitør. Jeg skal servere mat på Statholdergaarden, en veldig fin resturant i Oslo. Jobber fra 17.00 til 20.00, og får da gratis middag. Skal gjøre dette sammen med Stine Steen, som er kokk. Dette er jo et bloggopplegg, noe som betyr masse bilder og et innlegg i kveld. Gleder meg veldig, er utrolig spent!

 

– ANDREA BADENDYCK

50 kommentarer

Siste innlegg