Koselig date med beste

Hey!

Nå er jeg hjemme fra utrolig koselig kinodate med kjæresten. Det var en veldig bra og søt film, og mange gråt på slutten. Ikke jeg denne gangen faktisk, men ler litt når jeg hører snufsing i salen. Haha, jeg og Axel ler alltid av det.. Men anbefaler dere å se filmen, selvom endel av filmen er mye sex så var selve filmen dødsbra! Den var både søt, morsom og trist på en gang. Veldig fine skuespillere som har roller i filmen også, hehehe..

Er forresten så sinnsykt glad for at jeg har Axel, vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten han. Vi gjør så mye gøy og koselig sammen, og jeg er fortsatt helt sykt forelsket i han. Er så deilig å ha en kjæreste som alltid er der uansett hva, som er der om venner svikter eller er slemme. Axel trøster meg alltid hvis det er noe, og han er alltid den første jeg ringer. Nå har vi holdt sammen i 25 mnd, og jeg virkelig elsker han! Han gjør alt så mye bedre, og lyser opp hverdagen min. Vi har det så utrolig bra sammen, håper jeg kan ha han ved min side for alltid ♥

Han var veldig fin i dag:

Verdens beste! ♥♥♥

I morgen har jeg bursdag, forresten. Gleder meg egentlig ikke sånn supermye, men det skal bli koselig. Her er planene:

* Dra på skolen

* Dra til byen med Fanny

* Kjøpe iPhone med paps

* Ta piercing i navelen på Safari

* Spise på Fridays med noen av de nærmeste

* Feire på kvelden med familien og Axel

Dette blir nok en hyggelig bursdag, dere blir oppdatert. Blir veldig glad om noen vil sende bursdagshilsner/videer/bilder til meg. Det kan dere sende til: [email protected]

 

Legger forresten ut bildene fra bursdagsselskapet i morgen, til dere som har spurt. OOOG, jeg skal lage en liten videoblogg når jeg skal ta piercing. Haha, men skal ikke filme sånn nærme, i og med at det muligens ser litt ekkelt ut.

– ANDREA BADENDYCK

47 kommentarer

Siste innlegg