Anbefaling

Hey!

Tenkte å anbefale dere noe jeg har brukt en god stund nå, nemmelig Smashbox O´gloss. Det er en lipgloss som er helt nøytral i fargen, men når du påfører den vil den finne din egne naturlige rosafarve på leppene. Ganske magisk! Her er et bilde hvor jeg har den på:

Det jeg også liker ved denne bortsett fra at den gir farge på magisk vis, er at den er så behagelig å ha på. Klarer ikke å bruke klissete lipglosser, hater at håret osv fester seg på leppene. Kun irriterende og ubehagelig å ha på! Denne er bare veldig myk, + at den gjør leppene mine veldig fine. Slik ser den ut:

Kommer helt klart til å bestille en ny når denne er tom, første gang jeg har fallt for en lipgloss siden jeg er så kresen! Absolutt å anbefale ♥ Kan kjøpes på www.coverbrands.no!

 

– ANDREA BADENDYCK

40 kommentarer

Siste innlegg