Endelig ferdig

Hey!

Nå er jeg og Fanny endelig ferdig med prøvemuntlig-eksamen. Det har vært to slitsomme dager, som vi helst ville brukt til andre ting. Ganske vanskelig å konsentrere seg om matte til tider, når det er så mye annet som frister mer å gjøre. Men vi ble ferdig, klokken halv 3 på natta i går. Haha! Og så fremførte vi i 45 minutter klokken 11.00, og vi er endelig hjemme. Vi fikk faktisk 5-, er dødsfornøyd! Læreren sa at matten lå på høyt nivå, men at det var noen hull i det mattematiske språket. At vi ikke sa addere, subtrahere, multiplisere osv- men pluss/minus/gange. Menmen, det er en herlig følelse å være ferdig. Har gruet meg til dette i lang tid!

Nå skal jeg på hytta, så vi snakkes kanskje ikke før søndag. Men som sagt, det kan hende jeg mobilblogger i morgen ellernoe slikt! Skal lage spørsmålsrunde video til dere, kanskje også en ny sminkevideo hvis jeg rekker 🙂

Ha en SUPER helg dere! ♥

Forresten, dere mååå høre verdens fineste sang. Youtube link-greia funker ikke fortiden, men den heter:

 

Nicki Minaj – Fly ft. Rihanna

 

 

– ANDREA BADENDYCK

50 kommentarer

Siste innlegg