Koselig i Sverige

God morgen!

I dag skal jeg trene (WOW), for første gang på sånn 3mnd. Ntaw, flinka. Haha…

Etter det skal jeg møte verdens beste kjæreste, som har vært på Lillehammercup i helgen. Så det var mange som hadde sett han, han fortalte også at flere hadde kommet bort og ville tatt bilde med han osv. Haha, sick? Søtt da. Savner han kjempemye, har ikke vært med han på en uke!!!!

Her er noen bilder fra Sverige forresten:

Åå, Shandie søta!

Mormor og morfar har bilder av meg/søsknene mine på veggen:

Hihi, barnehage bilde.

Hahahaha, jeg var den største bolla noen sinne. Kjenner dere meg igjen?! Trippelhake ♥♥♥♥

Søøte katten til mormor og morfar, Putte.

Morfar ♥

Sett en søtere basseklump??! Ntaaw.

♥♥♥

Putte, sykt søt. Kommer når jeg roper på han når han er ute og greier! 🙂

 

– ANDREA BADENDYCK

48 kommentarer

Siste innlegg