Love

Hei!

Hehe, tviler ikke på at jeg var den eneste som tenkte “Aaaw” når Axel skrev det ultrasøte innlegget på bloggen. Han er som dere sier en sykt bra kjæreste, som virkelig tar meg for den jeg er. Han er ikke flau for å vise følelsene sine, noe om han burde være utrolig stolt av ♥ Tusen takk for et utrolig koselig innlegg med vakre ord!

Har lest alle kommentarene deres, og mange gav meg en idè til dette innlegget- nemmelig å ta opp litt kjærestegreier med dere!

For det er som dere sier; Hvor mange gutter er det som åpner seg slik for kjæresten sin, forteller om så sterke følelser, sier han vil ha deg for alltid og ikke nok med det- Tør å skrive dette på en såpass populær blogg slik at HVEM SOM HELST kan lese? Er sinnsykt glad for at Axel er en av de få guttene, som kan gjøre det uten problemer. Axel forteller meg hver dag at han elsker meg, og at han vil være sammen med meg for alltid. Og det er ikke bare noe han sier, jeg merker virkelig at han mener det. Den følelsen av at jeg aldri trenger å være redd for å miste han, og vite at han bare er et tlf-nr unna er så sinnsykt god.

Axel viser meg at jeg virkelig er den eneste for han, og forteller at han virkelig aldri kunne levd uten meg. Jeg trenger ikke beskymre meg for at han er med andre jenter, for at han er utro, for at han gjør ting bak ryggen min- fordi han ikke er sånn. Selv vet jeg at jeg er en smule sjalu person, så en kjæreste som behandlet meg som “en av mange” jenter hadde jeg ikke holdt ut. Jeg vil føle meg spesiel, unik og dypt ønsket. Jeg vil ikke være usikker på partnerens følelser, sitte beskymret på fredagskvelder fordi han er på fest eller sitte å gråte hjemme fordi jeg tror han har gjort noe bak ryggen min. Er så ubeskrivelig glad for at jeg slipper dette, fordi jeg vet at mange har det sånn! Derfor er jeg utrolig heldig, og passer selvfølgelig på å ikke ta dette for gitt.

Hvor mange drittsekker finnes det ikke der ute av gutter?! Gutter som bare er ute etter èn ting, og som ikke vil snakke med deg etter å ha oppnåd målet sitt. Heldigvis har jeg aldri opplved noe slikt, men jeg som alle andre vet jo om mange personer dette har skjedd med. Det er så utrolig få gutter som faktisk virkelig “vil ha kjæresten sin for alltid”. Noen går kanskje inn i et forhold, er sammen en stund og dumper når de har lyst på singellivet igjen. Uten å noensinne ha hatt et ønske, tro eller håp om at det faktisk kunne vart lenge. Så er det også de som er sammen med jenta si, men er utro hele tiden. Forteller ikke kjæresten hvor han er, hooker opp med andre og bare gir faen i jentas følelser. Men hver gang han blir fersket er han selvfølgelig kjempeee “lei seg”, og det skal aaaaaldri skje igjen. Jenta som elsker kjæresten sin og ikke klarer å gi slipp, kjøper den og tilgir han. Det blir til en ond sirkel- som er vanskelig å komme ut av. Noen som kjenner seg igjen?

Det er også det som er så vanskelig, dette med følelser. Følelsene kan så utrolig lett ta kontroll! Jeg vet selv hvordan det er, fordi følelsene blir så sterke. Man kan ikke noe for å elske en person, en kan ikke bare si til seg selv “slutt å elsk han, han er ikke verdt det”. Uansett hva kjæresten har gjort, så er akkurat det å slå opp en så sinnsykt stor avgjørelse. Du tenker “Ja, han er en drittsekk. Han fortjener meg ikke, at han kunne gjøre noe sånt”… “Men, jeg elsker han. Hva skal jeg gjøre uten han? Han betyr alt for meg! Vi har så mange minner…. Kommer han til å finne en ny med en gang? Kommer jeg noensinne til å kunne være lykkelig uten han i livet mitt?”. Også bare sitter du der, og aner virkelig ikke hva du skal gjøre. Vennene dine sier at du skal slå opp med en gang, at han er den største drittsekken noensinne- og du er enig selv. Hjernen din tenker likt som vennene; Ja, han er en dritt. Han fortjener meg ikke! Jeg kan ikke ha det sånn videre. Men hjertet stopper deg, fordi du elsker han. Du elsker han så høyt at du føler at du må tilgi han. Et sinnsykt stort dilemma som preger veldig mange!

Jeg kan selv inrømme at jeg ikke vet om jeg kunne klart å slå opp med Axel om han hadde vært utro. Når det har vart såpass lenge, når følelsene er så sinnsykt intense så blir det virkelig vanskelig. Vennene dine tror det er så lett å bare slå opp, men det er det ikke. Man må ha opplved ekte kjærlighet for å kunne sette seg inn i en slik situasjon. Hjernen min hadde sagt til meg at jeg MÅTTE slå opp, fordi slikt er helt uakseptabelt. At jeg fortjener så mye mer, at han har gjort meg til skam. Men jeg tror at hjertet, de utrolig sterke følelsene hadde kunne klart å stoppe meg. Uff, håper av hele mitt hjerte at jeg aldri må ta en slik besluttning. Blir helt uggen inne i meg av tanken..

Nå har jeg skrevet en del, skal ikke skrive så mye lenger. Det var bare litt tanker rundt forhold osv, som er utrolig avansert. Å gå inn i et forhold i alderen vår er mer seriøst en du tror, og de sterke følelsene vil komme. Det er faktisk utrolig skummelt hvor mye de kan styre deg! Det vil selvfølgelig være mye glede, men jeg kan love dere at det vil bli tøft. Jeg og Axel hadde mange vanskelige perioder i starten, og jeg gråt virkelig ofte. Men ting blir ofte bedre, i allefal for meg og Axel. Man må lære å kjenne hverandre, vite hva den andre blir såret av og lære av sine feil. Men det jeg egentlig vil komme frem til er at dere burde tenke dere godt om før dere går inn i et forhold, for det er stor sjangse for at du vil ende opp med et knust hjerte. Om du merker i starten tegn til at ting ikke er som det burde, synes jeg virkelig du skal gjøre det slutt før det er for sent. Gutten som virket som drømmeprinsen, kan vise seg for å være en følelsesløs, utro dritt. Jo lenger du venter med å gjøre det slutt, jo hardere blir det. Om kjæresten din ikke svarer når du ringer/tekster, kaller deg masse dritt, er mye med andre jenter, tar aldri intiativ til å finne på noe- er ikke det gode tegn.

Alle fortjener en gutt som elsker deg av hele sitt hjerte. Jeg håper virkelig at ingen av dere tar dumme valg, og ender opp knust og forlatt. Ikke nøy deg med en halvveis god kjæreste, som ofte sårer deg. Du er unik, og han skal føle seg som verdens heldigste som har deg. Han skal få deg til å føle deg spesiel, for det er du! Husk, drømmegutten er der ute et sted. Det tar bare lenger tid for noen enn andre å finne han, i mitt tilfelle så fant jeg han ved første “forsøk”. Lykke til alle sammen, hvis noen trenger råd anngående temaer som dette er det bare å kontakte meg via mail. Jeg er her for dere 🙂

 

– ANDREA BADENDYCK

196 kommentarer
    1. Jeg er utrolig stor fan av bloggen din og jeg syns dere er utrolig søte!
      Håper du blir den neste toppbloggeren! <3

    2. det der var fint skrevet! jeg har så vanskeligheter med å være sjalu. du aner ikke hvor vanskelig det er!

    3. ahh, det der var bare godt å lese og kloke ord av deg!! du bør skrive oftere sånn!! :))
      liker bloggen din!

    4. Mulig å skrive så bra?!
      Leser bloggen din mange ganger om dagen, og det er jo ikke rart. Helt utrolig hvor flink du er til bloggingen!

    5. det virker som om dere er født for hverandre! er så utrolig søtt! er så enig med deg om alt du skriver på bloggen, du skriver som om det kunne ha vært meg seg, virke som om vi e utrolig lik! liker bloggen din andrea!

    6. Åå! Du og Axel er så søte sammen! Og han virker som en utrolig kjekk gutt 🙂
      – Kjenner meg godt igjen i ting! Bra skrevet 🙂

    7. Kjempe bra skrevet ! 🙂 Kansje eg tar å sendere deg ein mail! Trur eg må få klart opp noe, vist eg kan si det på den måten 🙂 ha ein fin kveld

    8. Kjempebra skrevet!
      Du skriver ALLTID bra og er et supert forbilde:)
      Jeg fortjener virkelig 1.plass på blogg.no, du virker som en herlig jente!

    9. du skriver sykt bra! herregud blir jo helt sjokka:o har selv opplevd at gutten er utro og er med andre jenter og alt der der, så jeg har lært leksa mi. elsker bloggen din!!!!!:-D
      men kan du legge ut flere outfits? 😀 ellers syns jeg du har den beste bloggen helt klart!

    10. Du er virkelig heldig 🙂
      Alle guttene jeg har vært borti har vært noen drittsekker.
      Ser ut som Axel er helt perfekt!
      Klem Katrine

    11. Du er utrolig heldig som har han! Har kjæreste selv, men vi er ikke i den onde sirkelen som du sier, men vi er ikke det perfekte paret som dere er :- )) Men vi kommer nærmere, jeg har lyst til å fortelle han ting som bare besteveninna mi vet enda, men jeg er litt usikker.., men jeg vet jeg kan stole på han, men jeg bare håper det ikke endrer forholdet vårt, for jeg vet at vi alltid kan være venner !

    12. du er heldig som har en slik flott kjæreste! jeg selv, hadde ikke det.. men jeg fant til slutt ut etter 2 år, att det ikke gikk mere.. han slo meg, han var ofte med andre jenter, og fortalte aldri meg det.. jeg fant det bestandig ut av venninner, men dagen etter var alt tilbake til “normalen”. til slutt så var dette for mye for meg, jeg gjorde det slutt og angret selfølgelig i begynnelsen siden jeg elsket han. men det gikk seg til etterhvert 🙂 Og jeg er selv 15 år, og vet hvor sterkt kjærligheten kan være på denne alderen, for det er knapt to måneder siden jeg gjorde det slutt.

    13. Et fantastisk godt innlegg fra deg, Andrea! Du er virkelig et forbilde – selv for meg som er 7 år eldre enn deg! Vi lærer deg å kjenne gjennom bloggen og jeg tror du aldri kommer til å miste fotfeste selv om din blogg skulle bli større enn den allerede er i dag. Du er virkelig en fantastisk person!

    14. DU ER FANTASTISK <3 Dette innlegget betyr utrolig mye, og det hjalp meg en god del. Tusen takk ;* <3 Du og Axel er hææærlige sammen og jeg ønsker dere det beste i livet! Håper jeg finner en perfekt kjæreste sånn som du har funnet 😀

    15. Så utrolig bra av deg, Andrea! Å dele dine tanker om kjærlighet til oss. Dette satte meg virkelig en tankevekker, å det er jeg glad for. Du har så bra meninger å råd som får meg til å smile. Dette var utrolig bra. Jeg trengte virkelig å høre disse ord. Hva hadde jeg gjort egentlig? Du som har såpass mye erfaring, så vet jeg at DU vet hva du snakker om. DU ER BEST! 🙂

    16. flott Andrea! Du skriver skikkelig bra og det er BRA at du gir gode råd om følelser & kjærester når du er på toppblogger og faktisk bryr deg om leserene dine. Stå på!

    17. Jeg kjenner meg så igjen i alt du skriver angående deg og Axel, jeg og Kjæresten min har det samme type forholdet som dere, men vi har ikke vært sammen like lenge da, 17 måneder, men det er da en god stund det også, ihvertfall når jeg virkelig ikke kan se en grunn til at det noen gang kan ta slutt. Og jeg setter så utrolig pris på det, er ikke alle som er så heldig med sin første ordentlige kjæreste!

    18. Bra skrevet 8) Jeg syns at jeg ikke er klar for forhold og er allerede 14. Jeg er stort sett opptatt av vennenne og familien min ♥ Jeg er ikke en av jentene som flørter med andre gutter og som hopper på den ene ryggen til den andre. Jeg er liksom ikke sånn. Jeg tror ikke jeg vil gå dypt i forhold før jeg blir 16. Men hvem vet, hva som helst kan skje. Jeg er ikke klar for det maset. Akkurat som du sa; Det må ta litt tid før en finner den perfekte gutten. Hva om den gutten ikke er perfekt også blir jeg knust ? Nei, jeg er ikke klar. Dessuten, jeg er ikke den typen jente. Jeg syns det er flott at du skrev det innlegget.

    19. Så bra innlegg 🙂 Det hadde jo vært så morsomt og fint om du og Axel faktisk giftet dere en dag 😀

    20. Utrolig herlig innlegg, Andrea! Jeg elsker virkelig bloggen din, å måten du skriver på:-) Du og Axel er helt perfekte sammen, jeg ser virkelig for meg at dere kommer til å gifte dere, håper iallefall det:) lykke til videre!

    21. Dette var et utrolig bra skrevet og formidlet innlegg! jeg er kjempeenig i det du skriver og vet at følelser kan ta overhand.. Jeg har aldri hatt kjæreste, men i et halvt år var jeg sykt forelsket i en gutt jeg viste jeg aldri ville kommet til å få… Men klarte likevel ikke å “slutte”.
      Dere er et kjempesøtt par og viser virkelig kjærlighet til hverandre! Dere kommer til å holde sammen lenge, det er jeg sikker på 🙂 Håper i hvertfall det og ønsker dere all lykke fremover:)

    22. Du er så bra, Andrea! Har alltid syntes du fortjener 1. plassen. Du blogger fordi du har ting og blogge om, ikke fordi du føler du må så du bare kommer med noe randomcrap liksom, kun ofr og blogge ;-p
      Må ærlig innrømme at jeg ikke orket og lese de to siste avsnittene. Men det første likte jeg veldig bra hvertfall 😉 Stå på Andrea

    23. Det var kjempe søtt skrevet ! 🙂
      Eg har sjølv ein kjæreste som eg har vore ilag med ganske lenge no, og det er heilt sjukt ka ein oppleve på den tida. Både godt og vondt. Vi hadde det også tungt med det samme som deg og Axel. Eg grein veldig ofte, men no er ting blitt mykje bedre. Det har sikkert med at vi kjenner kvarandre nesten ut inn, og vi tørr å være oss sjølv no som vi har vert ilag såå lenge. Kjærlighet er en utruli fin ting, vertfall for dei som oppleve det godt !! 🙂 som meg og ikkje minst deg og Axel 🙂 håpe dokke får det fint framover og at det aldri blir slutt mellom dokke 🙂 dokke er kjempe søte ilag, de skal du ha ! 😀

    24. Fantastisk bra skrevet Andrea! Det virker som om du virkelig vet hva du snakker om og at du er en oppegående og klok jente! Fortsett sånn! Det du utretter på bloggen din er til stor inspirasjon for andre!:) Stå på videre, du er rå!

    25. Åå jeg får skikkelig lyst på det dere to har sammen har når jeg leser innleggene!:) ubersøte er dere!:)) selv har jeg lett for å bli sjalu …

    26. Jeg har gått igjennom masse dritt selv. guttene var bare ute etter 1 ting og det var kroppen min, jeg vil at gutten skal se på meg og ikke bare hva de kan få av meg. jeg er så lei av at gutter sier: jeg vil ikke ha noe forhold, men vi kan jo rote.?
      jeg har opplevd det meste du skriver og det er kjipt og ende opp med et knust hjerte.
      du er utrolig heldig som har funnet axel og dere er og virker perfekte for hverandre!
      men tror jeg bare må vente, til gutten finner meg.
      fantastisk blogg du har<3

    27. Så utrolig fint innlegg! Jeg beundrer deg virkelig, Andrea! 🙂 Du virker som ei utrolig herlig jente jeg hadde likt å kjenne.Du og Axel er seriøst supersøte sammen, jeg håper det varer for alltid! Jeg er like gammel som deg, men har ikke opplevd kjærlighet enda… Jaja, håper det finnes en der ute for meg også. Stor klem, jeg elsker bloggen din! 🙂

    28. Kjempebra skrevet! Elsker bloggen din, og du og Axel er kjempesøte sammen! <3 Kunne virkelig ønske jeg også hadde en sånn kjæreste! 🙂

    29. åh.. Andrea! må si det trillet noen tårer nedover mitt skinn akkurat nå. for allt, absolutt allt du skjerv. kjenner jeg meg igjen. er det mulig og ha så rett! føler meg som en fiasko. han sender ikke meldinger, har slått opp med meg flere ganger, er sammen med andre jenter ALL THE TIME!, flørter med andre, er sammen med dem, så sammen med meg, slår opp, sammen med andre, sammen med meg osv..! han kan være så j**** frekk noen ganger, og han eier ikke omsorg for andre. han tenker bare på hva som er bra for han, og egoistisk. Men!!!!!!!! men hjertet mitt, kan snu allt på hodet, og jeg blir sinnsykt gal forelsket i han! han kan være slik: åh.. sorry, du hadde rett! savner deg, skulle aldri gjort sånt! angrer, elsker deg!
      det vår meg til og vere usikker! og jeg hveet at han er en drittsekk, den største egoen man kan få tak i her i verden. hehe! men jeg kan ikke styre mine følelser. jeg vil ikke elske han. men det gjør jeg. (jeg slo opp for en lang stund siden. men har ikke glemt han. og bare han ‘liker’ bildet mitt på facebook. får hjertet mitt til og hamre som en gal!) jeg elsker personen, jeg ikke skal elsker. han betyr allt for meg (nesten, du skjønner hehe..)og jeg tenker på han hele tiden. og følelsene for han, har ikke endret seg en smule. og han er verdens kjekkeste. jeg HVET! jeg sier det til meg hele tiden, ikke la smigringen og utseenet lure deg. og det har ingenting meg utseenet og gjøre. bare følelsen, inni meg, inni hjertet mitt som ikke vil ut. noen ganger sier jeg til meg selv: han er et år yngre en deg, han tenker bare ikke.(men jeg skal ikke skylle på at han er yngre enn meg) gutter utvikler seg tregere enn jenter, kansje dette bare er en prøve for meg. for og se om jeg virkelig elsker han, selv at han gjør dumme ting, han er ung. han tenker ikke. og jeg fortsetter og fortsetter og tenke sånn. Men jeg hvet det, jeg hvet hva dere tenker. men en ting dere ikke hvet, er mine følelser. uforståelig! jeg prøvde til og med å gå vidre. jeg begynte og bli noe på gang mellom meg og en suuuper kjekk og brun gutt. rå lekker! han elsker meg, og allt han vil ha er meg, han slo opp med ei jente bare for meg, han skriveer de søøøteste ting du kunne drømt om, han har holdt på lenge. og vi møttes og vi nesten kysset!!!!!!! vildt! jeg dro så langt, og han er såå perfekt. men jeg elsket han ikke…-.- sykt! jeg elsker den jeg ikke skal elske. og liker ikke, den jeg skal elske. (hvis du skjønner) den perfekte gutten, slår bare ikke mine følelser for den andre dusten. haha! hva skjer. hva holder jeg på med! hvorfor elsker du den dritten, han er ingenting! han er dust! hva skjer med meg! og jeg ELSKER han!! vildt! følelser kan styre noe kolosalt ass! jeg møtte denne gutten (dusten) for over 3 år siden. og denne perfekte gutten. for 5 måneder siden. og jeg elsker fortsatt dusten like mye som jeg gjorde for over 3 år siden. og jeg har ikke møtt noen siden allt dette. og hvet om jeg skal heller…. mit liv er vannvittig kompliser! og mitt hode er propp fullt av spørsmålstegn! skolen suger også, for karakterene er på 2.. jeg konser ingenting. jeg er alltid i min egen bobble. jeg har samtaler med læreren og foreldrene mine hele tiden. for jeg gjør det så dålig, og er alltid bortreist i mitt hode i timene. dette forklarer kansje mye: dusten som har et stort plass i hjertet mitt. bor et stykke vekk fra meg. eks: han i drammen, jeg i tønsberg EKS! legger meg alltid med tårer, sovner ikke før midt på natten. får dårlig søvn. søvn er lik dårlig konsentrering på skolen og gretten, og det er lik tårer om kvelden igjen. hver eneste kveld. har alltid mye og tenke på, har alltid klump i halsen hele dagen. og klumpen kommer som tårer om kvelden.. dette har vart i over 3 år! ekke tull! i over tre år har huet mitt vert et stort spørsmålstegn, og det er det fortsatt. hvor lenge skal dette vare! dette er crap!
      bare mail meg, hvis du gidder og svare på allt dette tullet jeg har skrevet om her. hehe! ikke kast bort tiden din på detta du <3 sorry...!
      <3

    30. så bra skrevet! jeg har funnet han tror jeg, men er veldig usikker på om han har funnet meg holtapåsi. og det er som du skrev, man kan ikke bare fortelle seg selv at man skal slutte å elske en person. hjernen min forteller meg at jeg ikke skal ha noe som helst kontakt meg han, siden jeg elsker han på en måte, men jeg vet jeg aldri kan få han, men hjertet mitt vil sier at jeg aldri skal gi slipp på han, siden han er så sinnsykt bra. og hjertet vinner desverre. blir helt mo i knærne hver gang han tar på meg. kjærlighet er en veldig vanskelig ting, noe man ikke skjønner før man har opplevd det selv.

    31. du virker som en sykt ekte person! jeg digger deg. jeg tror axel skal være sykt glad for å ha deg og at du skal være sykt glad for å ha han! dere er så utrolig nydelige sammen!
      det er så fint at endelig en blogger som klarer å formidle noe, og tar seg tid til å skrive ett ordentlig innlegg. dette tror jeg mange kunne ha bruk for! fortsett med denne utrolig bra bloggingen. du har blitt min favoritt!

    32. Kjempe flott skrevet! 🙂 Da jeg leste dette,var tenksten alt jeg konsentrerte meg om! Alt annet ble borte,for jeg ble så fasinert av det du skrev. Utrolig bra,jeg er så stor fan av deg og ser veldig opp til deg<3 Har lest bloggen din kjeeempe lenge,og det kommer jeg til å fortsette med i lengere tid også!

    33. Sinnsykt bra skrevet ! Jeg sitter her med tårer i øynene, herregud, jeg vet ikke hva jeg skal si.. Det du skriver er treffer meg og sikkert mange andre.
      Du burde være på 1.plass, du viser omsorg til leserene dine, noe som ingen andre bloggere gjør ! Det viser bare hvor mye du bryr deg om andre, tillegg lar du oss for sende deg en mail hvis det er noe vi lurer på, noe som nok en gang viser hvor godt menneske du er ! 🙂

    34. Du skriver veldig bra, Andrea, og man skjønner at du har en skikkelig mening bak det!
      Du er utrolig heldig som har Axel, og jeg skjønner at dere har det utrolig bra sammen 🙂 Jeg har ikke hatt kjæreste på over et år, men holdt litt på med en gutt i vår sommer. Han er en fatastisk gutt, men vi misforsto hverandre litt i forhold til følelser og det endte med at han plutselig fant en annnen jente rett etter at han hadde hørt at jeg hadde møtt en annen gutt (som selvfølgelig bare var en venn). Jeg hadde ikke noen skikkelig sterke følelser for ham akkurat da, men det var et skikkelig slag i trynet da han ble sammen med denne jenta kun en måned etter at de møttes for første gang. Den dagen jeg fant ut at de hadde blitt sammen var vond. Først bare begynte jeg å le, og tullet det bort, men jeg gråt meg i søvn om kvelden.
      Jeg tenker fremdeles på ham noen ganger, men nå kan det gå dager mellom hver gang. Selv om dette begynner å bli lenge siden revner det plutselig opp, og gjør like vondt som før.
      Jeg prøver å glemme dette nå, og jeg trives godt med å bare ha ham som venn. Håper at “the love of my life” plutselig dukker opp og får meg til å føle meg som en prinsesse igjen! 😀
      Stå på, Andrea. Du er best!

    35. Merker at du skrev dette innlegget med en sterk mening om forhold og kjærlighet. Jeg ser virkelig opp til deg, og dine råd. Du er et forbilde både som personen selv, og blogger. Jeg liker at du står for dine meninger og ikke lar andre ta valgene for deg. Jeg skulle bare ønske jeg hadde det som deg faktisk. Derfor det er så bra at du har blogg og lar oss få være med deg inn i hverdagene dine. Andrea Badendyck, du er et forbilde for ikke bare meg, men de fleste rundt om i Norge – jeg bare vet det. Stå på videre, ikke slutt å blogg, trenger dine råd og meninger.

    36. Utrolig fint innlegg, Andrea! Du er så herlig!:) Du burde være glad du har en så god kjæreste:) jeg kan ikke telle hvor mange ganger jeg har gått inn i et forhold som ender dårlig;/ Håper jeg blir like heldig som deg en dag 🙂

    37. tnåå, syns det var så søtt skrevet av han, høres så bra ut å ha en sånn gutt i hverdagen sin ..
      digger bloggen din, syns du burde være på 1 plass! ståå på, andrea!

    38. Andrea, må faktisk skryte av dette du skriver her. Dette er noe av det beste jeg har lest i bloggen din, og tro meg, har vært fast blogger i 1 1/2 år. Du er flink med sånne tekster og du klarer å nå frem til leserene. Jeg vil bare si at du har et utrolig talent når det gjelder blogging og skriving generelt, og gi langt faen i hva de andre sier, fordi du er flink! Ta dette godt til deg til tross for at dette kommer fra en du ikke kjenner 🙂

    39. det var utrolig godt å lese et slikt innlegg! jeg kjenner meg virkelig igjen, og tårene rant når du satte ord på hver eneste ting jeg kjenner i meg. Tusen takk!

    40. axel er en skjønning!
      men hvor har du kjøpt den vesken du har på det bildet. utroolig fin!

    41. Utrolig bra innlegg! Jeg er litt usikker på hva jeg skal kommentere, men følte at jeg måtte. Du er 16 år og det virker som om du er ordentlig bevisst på dine valg. Du virker som en bra jente, og jeg tror Axel er veldig glad for å ha deg. Du er heldig som har en som Axel som vil gjøre så mye for deg, og at du betyr så mye for han.
      Stå på videre Andrea, dere fortjener et fint liv!

    42. fy fader, Andrea, du er fantastisk 🙂 utrolig bra innlegg! jeg håper du og axel kommer til og være sammen for alltid, dere har virkelig et utrolig forhold som er verdt og holde på! stå på, dette innlegget fikk meg virkelig til og tenke <3

    43. åhh :’) etter å ha sett en forferdelig trist og rørende episode av grey’s anatomy og grått masse, måtteee jeg bare sjekke om du hadde svart på gjesteinnlegget fra kjæresten din. Det du skriver treffer meg midt i hjerte og jeg sitter fortsatt her å gråter! Jeg er selv forelsket i en helt fantastisk gutt, som betyr så utrolig mye for meg og skjønner dermed veeldig godt hva du føler. Utrolig bra at du tar opp dette på bloggen din, jeg mååå bare lese, klarer faktisk ikke å stoppe.
      tusen takk for at du skriver om dette, jeg tror nok det er flere enn meg som tenker det samme, du er kjempe flink til å skrive om kjærlighet, det er veldig interesant å lese om!
      lykke til videre i forholdet deres, har virkelig troen på at det blir dere to, for alltid! 🙂

    44. Du er en utrolig god blogger andrea, som ikke bare skriver til leserene dine, men også er her FOR dem hvis det er problemer! En syyykt bra jente på alle måter! :)<3

    45. Åherre, det var utrolig bra skrevet!! Du kommer til å nå langt her i livet, og du verdsetter leserne dine virkelig. Tror ikke det er noen andre enn andrea som skriver at vi kan kontakte henne på mail om vi har problemer, enig folkens? Beste bloggeren i verden:-) er helt forelska i innleggene dine, hvertfall

    46. Helt herlig skrevet! Alt du sier er sant, det er jævlig å være sjalu… Men kan du legge ut et innlegg hvor du skriver om hva man kan gjøre på valentines day og hva du og axel skal da, eller tror du det er en hemmelig overraskelse?
      Du fortjener 1 plass! Stå på, så kommer du dit! Utrolig god blogger!

    47. Du sier at vi burde gjøre det slutt før det er for sent hvis ting ikke er helt som det skal i starten av et forhold, men når du og Axel hadde vansklige perioder i forholdet og du gråt en hel del, fulgte du ikke det rådet! Vet at det er en stund siden starten av deres forhold, men hvorfor ikke?

    48. jeg er en jente på samme alder som deg, og jeg og kjæresten min har snart vært sammen i 2år og 7 månder 😀 elsker at jeg har en så bra gutt og at jeg har en person som jeg føler meg helt trygg med. Vi snakker om alt ilag, og koser oss alltid mye ilag. er av og til litt krangling. Men det er helt normalt i et forhold. 🙂 fint skrevet av deg og kjæresten din. Dere passer godt sammen 🙂

    49. Du er så sinnsyk bra blogger andrea! Elsker og lese hvert ord for det har en mening og stemmer! Stå på du er verdt det<3

    50. En dag kommer du til og komme på 1 plass, det kan jeg love deg !
      Utrolig bra skrevet, det er nok mange som kjenner seg igjen i det du skrev
      Du og alex er alles forbilder, håper dere kommer til å få en nydelig liten unge en dag !
      Stå på!

    51. “Det er også det som er så vanskelig, dette med følelser. Følelsene kan så utrolig lett ta kontroll! “Jeg vet selv hvordan det er, fordi følelsene blir så sterke. Man kan ikke noe for å elske en person, en kan ikke bare si til seg selv “slutt å elsk han, han er ikke verdt det”. Uansett hva kjæresten har gjort, så er akkurat det å slå opp en så sinnsykt stor avgjørelse. Du tenker “Ja, han er en drittsekk. Han fortjener meg ikke, at han kunne gjøre noe sånt”… “Men, jeg elsker han. Hva skal jeg gjøre uten han? Han betyr alt for meg! Vi har så mange minner…. Kommer han til å finne en ny med en gang? Kommer jeg noensinne til å kunne være lykkelig uten han i livet mitt?”. Også bare sitter du der, og aner virkelig ikke hva du skal gjøre. Vennene dine sier at du skal slå opp med en gang, at han er den største drittsekken noensinne- og du er enig selv. Hjernen din tenker likt som vennene; Ja, han er en dritt. Han fortjener meg ikke! Jeg kan ikke ha det sånn videre. Men hjertet stopper deg, fordi du elsker han. Du elsker han så høyt at du føler at du må tilgi han. Et sinnsykt stort dilemma som preger veldig mange!”
      Jeg kjenner meg så utrolig mye igjen i akkurat dette her du skrev og resten av teksten også. Andrea, du har virkelig fått meg til å prøve å komme meg videre nå! Så utrolig tusen takk <3

    52. åå, du er så heldig som hhar det på den måten!! men det hadde vært skikkelig kult om du kunne legge ut et innlegg der du viste alle headerne dine gjennom tiden du har blogget? 🙂

    53. Elsker måten du skriver på Andrea. Du og Axel er ment for hverandre. Hadde det ikke vært utrolig søtt om du hadde sittet i en gjyngestol og fortalt barnebarna dine om Axel og deres forhold, bryluppe deres og hvordan dere ble sammen om 40-50-60 år. Ta godt vare på han 🙂

    54. Utrolig bra skrevet Andrea! Jeg er fast leser, og er utrolig fornøyd med det! Jeg elsker virkelig bloggen din, og vil ikke at noe skal forandres i det hele tatt!
      Jeg kjenner meg virkelig igjen i det du har skrevet.. med meg varte det 5-6 måneder før jeg fant ut hvordan han egentlig var, nå har det gått et år siden jeg slo opp, og savner han fortsatt! Er ikke enkelt sånne greier altså, uff!
      Husk at vi er her for deg og da! =)
      -camilla <3

    55. Du er en ekstremt god blogger! Et forbilde for mange jenter, og knallgod i å formidle utrykk og meninger om utrolig viktige temaer! Herlig! Dette innlegget inspirerte meg til å verdsette meg selv mer, takk for det! Stå på videre, du er rett og slett fantastisk!

    56. Heei<3 utrolig bra skrevet!! Jeg er utrolig glad du skriver noen sånne innlegg i blande!:) du er en fantastisk person!!!:) stå å videre! Du fortjener 1 plassen!!!!!:) bra du er den DU er!

    57. Elsker bloggen din Andrea, sykelig søtt! Tror du virkelig vil lykkes i livet!
      du og axel er ultrasøte i lag, håper det varer! 🙂 <3

    58. jævlig bra skrevet, og er enig med deg i alt ! nett som om du sitter der og skriver rett fra mitt hjerte. og fordet om du vet det, så må eg bare si det : du er utrolig heldig !

    59. Så fint å lese om sann kjærlighet 🙂 Jeg ble sammen med kjæresten min da jeg var 16. Jeg er 20 nå 🙂 Sånt kan skje!! Ta vare på hverandre

    60. Utrolig bra skrevet!
      Du og Axel er utrolig søte, slike er verdt å beholde:)
      Digger bloggen din, begynte å lese den for ikke lengesiden, men har blitt avhengi<3 stå på videre!!

    61. fyfader Andrea! du er helt fantastisk! du får frem alt det jeg prøver og si til venninnee mine, men jeg greier det ikke. det gjør du! å på en helt fantastisk måte. du skriver så sinnsykt bra, og haha, helt tilfeldig hadde jeg på en sinnsykt fin og trist sang når jeg leste dette innlegget. du skulle sett så mye som jeg gråter nå! haha ja,.. villle bare si det. håper du leser kommentaren fra meg og alle de andre fine ordene som er kommentert. du fortjener å vite at du er et stort forbilde for meg og andre, og at du skriver og blogger KJEMPESUPERBRA! digger deg Andrea og du fortjenr 1 plass, og masse lesere og alt du vil ha. selvom det er en gigaTV som du trengte<3 hahaha jaja.. Takk for meg <3
      PS: HVIS DU IKKE SKJØNTE DET. JEG DIGGER DEG!
      og jeg orker ikke fikse på skriveleifene..

    62. Andrea dette var ett utrolig fint inlegg, det var helt fantastisk. Du virker som en utrolig herlig jente, du fikkk frem alt som en jente føler. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor du ikke er nr.1.. Jeg vet at det ikke betyr noe for deg, men du fortjener det, du har den beste bloggen.

    63. Jeg leser bloggen din fast, men er ikke en person som orker å kommentere. men dette må jeg faktisk kommentere, ble helt rørt av innlegget ditt! 🙂 Du burde også ligge som nr 1, for det fortjener du så absolutt.
      Du virker som en helt fantastisk bra jente, med en utrolig snill kjæreste. Jeg kan ikke si at jeg misunner deg, fordi jeg har en minst like fantastisk kjæreste selv. Men du er kjempe heldig!
      Vi har nå vært sammen i snart et og et halvt år, og ting blir bare bedre og bedre. det har vært både oppturer og nedturer, men av nedturene har vi bare kommet sterkere sammen. Følelsene er så sterke at selv om en ting som ikke burde ha skjedd, har skjedd, så har jeg ikke hjerte til å forlate han, tenkte heller aldri den tanken. som du da sikkert skjønner er det ikke snakk om utroskap, for det er absolutt ikke akseptabelt. Han er ikke den personen som er mest romantisk og sier masse fine ord hele tiden, men jeg får heller ikke høre det for lite. Jeg vet at han elsker meg for den jeg er, og at han mener alt det han sier, det er en helt fantastisk følelse. I en alder av snart 18 føler jeg at jeg har funnet drømmegutten min, jeg er virkelig helt avhengig av han, og han får meg til å føle meg spesiell og unik. Det er viktig. Kjæresten min er verdens beste gutt, og han er der for meg uansett hva det er. 🙂

    64. nå ble jeg utrolig imponert over deg andrea! dette var ett utrolig utrolig bra innlegg:) du fortjener axel like mye som han fortjener deg. Dere er de søteste!

    65. Du skriver utrolig bra Andrea!
      Jeg er ditt aller største fan! Elsker bloggen din, og jeg har en drøm om å bli sånn som deg og komme på topplisten og allt det der<3 Ble du linket av toppbloggere siden du kom hit? Jeg ønsker det å bli sån som deg! Du og Axel ser ut som et utrolig fantastisk par! Lykke til i framtiden<3 http://www.ahj123.blogg.no

    66. Som flere også har skrevet så er heller ikke eg en som pleier å kommentere, men fikk veldig lyst nå!
      Du er en veldig bra blogger og leser den hver dag. Likte veldig godt dette innlegget!

    67. WOW andrea! Der traff du spikeren, dette innlegget kommer jeg til å gå å tenke på lenge… takk, det traff meg dypt i hjertet, faktisk 🙂 klem<3 elsker bloggen din, du er så god til å skrive!

    68. Du og Axel kommer garantert til å gifte dere en dag! Søteste jeg har sett i hele mitt liv!!

    69. Når jeg leste dette innlegget var det som om en engel kom ned fra himmelen og ga meg en medisin. Jeg vet ikke hvorfor men jeg følte meg så mye bedre etter å ha lest dette. Du fortalte liksom den ekte kjærligheten, og hva som faktisk kan skje med folk. Du er en fantastisk jente, og du fortjener det BESTE. Du burde ligge på 1.plass. Du fortjener det.!

    70. Sykt bra blogg.. jeg tok helt feil valg og valgte en gutt som ikke var bra for meg som knuste hjerte mitt noe sykt og jeg viste ikke hva jeg skulle gjøre akkuratt da 🙁
      Dette er for 2 måndter siden.. men desverre liker jeg han enda selv om han knuste hjerte mitt, veit ikke hva jeg skal gjøre! hadde så sterke følelser for den gutten

    71. såå sykt fint inleegg..:D ….eg lurte på om du kunne hjelpe meg lidd..:D korleis kysser man munn t munn..:D hehe vet rar spørsmål mne eg ska bli sammen me ein..å då ska me lisom kysse sant..:D mne eg vet isje kosn man jer d?:D kan du ver så snill..å hjelpe meg..<3 d haste viss du kunne gjedd meg någen råd om d.. fort ..<3 for han ska spør meg i mårå..<3

    72. Dette var et kjempebra innlegg, Andrea! Jeg synes det er utrolig bra at du er åpen for å snakke om dette =)=)

    73. dere er virkelig et godt eksempel på ekte kjærlighet!
      hvor gøy hadde det ikke vært for dere å bli gamle sammen å få unger osv, også spør ungene deres ” hvor gammel var dere når dere ble sammen?” også sier dere ” 13/14år” og ungene deres bare “oj, da har dere vært sammen lenge! da måtte dere virkelig ha vært glade i hverandre” med et stooort smil 😀
      digger bloggen din,Andrea 🙂

    74. dere er så utrolig søte ilag , å jeg digger bloggen din å dere er et stort forbilde for alle andre par ute i verden ((: Dere er et godt eksempel på ekte kjærlighet !
      elsker bloggen din Andrea : – D

    75. dere er sååå søteee <333
      men håper du kan blogge litt mer, fordi jeg elsker når du blogger det lyser opp min hverdag! <3

    76. kjempefint innlegg! du og kjæresten sin virker å passe bra sammen, håper dere holder sammen for alltid 🙂

    77. Det er akkurat som du sier det! Jeg har selv en kjæreste, og vi har vært sammen i snart 2 år. Så vi har vært igjenom en god del sammen. Både på vondt og godt. I starten var det ofte slikt at han ikke prioriterte meg så godt, og skuffet meg en del. Foreksempel da vi hadde avtal at jeg skulle bake hjemmelagd pizza, og vi skulle se film på kvelden. Jeg bakte pizza mot kvelden, og ordnet klar en film. Han var ute å skatet (han dro ut 12 på morningen), og klokka gikk og gikk. Da klokka ble 22.00 prøvde jeg å ringe han, for jeg tenkte at det begynte å bli sent om vi skulle se film. Han svarte ikke, men jeg fikk en melding noen minutter senere at han var på KINO! Jeg hadde til og med bakt ei god kake til dessert, og han var på KINO da jeg hadde ventet i mange timer! Han hadde sikkert bare glemt det, men alikevell.. Slike ting såret meg ofte i starten, men nå er det nesten helt motsatt; han venter oftere på meg, og viser mye mer at han bryr seg. I det siste har HAN vært lei seg fordi han føler jeg ikke gir han nok oppmerksomhet, men akkurat nå er det tipp topp 🙂 Det gjelder bare å holde ut, og se det beste i ting. (om du vet det er verdt det selvfølgelig). Nå elsker jeg han av hele mitt hjerte, og kan ikke se for meg en hverdag uten han! det er utrolig hvordan et forhold påvirker deg ja – både i godt og vondt 🙂 kjempefin skrevet forresten!

    78. Utrolig bra skrevet! Og ikke minst takk for tipset 🙂 Har likt en gutt i snart 3 år nå, han vet det ikke:/ jaja,sånn er livet..

    79. veldig bra skrevet andrea 🙂 du er flink!
      du og axel er foresten supersøte, du er heldig som har han!:)

    80. Så utrolig søtt, ble helt rørt jeg.
      Dere passer perfekt, du er heldig som har han, men han er jo en av de heldigste guttene jeg vet om, han har jo en så søt jente som deg <3
      Utroolig bra skrevet foresten, du er bare verdens beste blogger.

    81. Så fint skrevet, jeg kjenner veldig igjen i det godet du skrev.Jeg og kjæresten min har vært sammen i 13 måndter og har det superbra sammen! Vi drar ikke på fest uten hverandre, han sier han vil være sammen med meg for alltid og at han elsker meg hver enste dag! Har det helt perfekt! hehe :):) selvfølgelig har vi være nedturer og oppturer, men vi ordnrer alltid fort opp igjen! Jaja. Elsker bloggen din!

    82. Hei, Andrea, for et superbra og nydelig blogginnlegg!! 🙂 …og blogg også, forresten! Må virkelig si at du og Axel ser ut som verdens søteste par. Dere er så nydelige begge to, både på utsiden og på innsiden og, virker det som! Det er absolutt ikke rart at dere har vært kjærester så lenge, og kanskje er dere et av de få som kommer til å være sammen resten av livet… Det tror jeg!! 🙂

    83. andrea, du er bare nydelig. du er så omtenksom og tenker på alle rundt deg. er ikke bare du som er heldig som har axel, men han er også heldig som har deg 🙂 dere er som skapt for hverandre. håper det blir dere “foralltid” som axel sier. du fortjener alt godt!

    84. Nå fikk du seriøst tårene mine til å trille. Så utrolig bra skrevet, og ikke minst støttende! Er ikke sammen med noen, men sliter vanvittig med en som virkelig vet hvordan man sårer en jente, noe jeg har slitt med i 3 år nå, faktisk snart 4. Og som du sier – det er absolutt ikke enkelt å gi slipp! Takk for gode ord 🙂

    85. Jeg kjenner meg igjen i innlegget du har skrevet. Ikke ved den negative, men ved den positive. Det du beskriver ved Axel, og det han sier til deg, er akkurat som å høre kjæresten min. Han er en person som virkelig kjemper for målene sine. Han har vært forelsket i meg i over 2 år, og endelig har han nådd målet sitt. Ting ble lettere når vi startet på samme skole, og jeg merket at det er virkelig følelser der. Det er ikke bare vennskap.
      Jeg er så takknemlig for at jeg tok sjansen, og kastet meg ut i det. Det har alltid vært oss, og det vil vare i en lang tid, det vet jeg. Han har kjempet for meg, og han vil kjempe for meg uansett hva det er. Så klart vi har hatt våre komplikasjoner. Faktisk en veldig stor en, jeg gråt i flere dager, men jeg elsker han, og det er ingen grunn for at ting skal ende på grunn av hva som skjedde. (ikke noe utroskap eller noe, bare en vanskelig episode) På søndag hadde vi vært sammen i 5 mnd, og jeg gleder meg enda mer til fler!
      Vi elsker hverandre, og han får meg til å føle meg som den eneste jenta i verden, og jeg at han aldri vil gjøre noe for å såre meg. Han vil leve meg meg for alltid, og det er virkelig likegyldig. Føler meg som verdens heldigste som har en gutt som han. Forteller deg hver dag hvor høyt han elsker deg, og hvor nydelig han syntes jeg er, selv om jeg er på mitt værste.
      Du er heldig du og, Andrea, og vi burde være stolt av at vi har som du sier “en av de bra”.

    86. Syyykt herlig skrevet. Misunner deg masse.
      Jeg er så sjalu at det er SLITSOMT både for meg og andre, det er virkelig ikke noen god egenskap. Men det blir vel slik når man blir såret, og ikke klarer og stole helt på noen lengre.
      Du er veldig heldig 🙂

    87. Kan du skrive et innlegg om hvordan dere møttes og hvordan dere ble sammen? <3
      er ganske ny leser, så hvis du har skrevet et sånt innlegg før holder det med at du linker til det 🙂

    88. kjempe bra skrevet! du er heldig som har det sånn, for det er det ikke mange som har. pluss at du og axel er et så utrulig søtt parr! 🙂

    89. NTAW! Seriøst, du er så ufattelig heldig! Herreguuud, du har drømmelivet!!!! 🙁 Sjaluuuu. Men du fortjener det nok, du virker som en helt fantastisk grei jente 🙂

    90. Utrolig søtt skrevet !
      virker som du har verdens beste kjæreste og du må også være en helt vidunderlig jente å ha !
      kjempekjempe bra bloogg ! 🙂
      du er heelt nydelig <3
      stå på med bloggen , du er kjempe flink 😀 🙂 <3

    91. aaaw, så sykt kosee du er, som er her for oss!<3
      Blir så glad når du skriver slike fine ting ..
      Uansett, jeg lurte på når har axel bursdag, er han mye yngere enn deg eller litt bare?
      Har axel hatt kjærester før deg?
      - bare nyskjerrig.
      xoxo
      Heidiii<3

    92. Utrolig flink å skrive du!
      Jeg er en av de som har den perfekte match, blir bare bedre og bedre, og har vært sammen i 2 år.
      Kunne ønske alle hadde hatt det som meg og deg, en som virkelig elsker deg for den du er.

    93. Du skriver så ufattelig bra! Jeg kjenner meg igjen i noe av det, du beskriver det på en kjempebra måte og jeg føler jeg får forståelse fra deg. Du kjenner liksom til flere vanskeligheter når det gjelder forhold, jeg merker du er snill, vakker (både på innsiden og utsiden) og utrolig dyktig. Man merker det på teksten. Man merker det på den varmen du gir alle leserene dine. Du har virkelig noe å være stolt over! Lykke til videre 🙂

    94. Hei Andrea ! Jeg har laget en blogg om kjærlighetssorg, hvor jeg skriver om akkurat det du snakker om her. Var sammen med gutten i et og et halvt år, før han valgte å gjøre det slutt. Jeg ble knust, da han virket perfekt, og ikke var som resten. Har nå prøvd å få noe godt ut av dette, og startet en blogg for å dele det med andre i samme situasjon :- )
      håper du vil sjekke den ut. http://www.getfurther.blogg.no
      – Helt enig i det du skriver her, forresten ! Du skriver veldig mye bra !!

    95. så sinnsykt bra skrevet, du er virkelig norges nye blogger! tusentakk for gode tips, du er best 🙂

    96. dette minner meg om min egen kjæreste ! gud hvor mye jeg elsker han ! Han forteller med det hver dag og er aldri redd for å legge skjul på noe, gullgutten min 😀

    97. Du skriver utrolig bra! Jeg likte dette innlegget veldig godt for jeg kjente meg ganske mye igjen i det du skrev. Kjente meg ekstremt godt igjen i det “følelses avsnittet”.
      Du og Axel er foressten kjempe søte sammen, og jeg er helt sikker på at dere kommer til å vare i lang tid fremover 🙂

    98. Wow.. Det du skreiv va bra og det va som om ej slo
      opp i ein fasit :D.. ej kjente mej igjen mange plass..

    99. Du er virkelig den FØRSTE bloggeren jeg har likt 110%! Uansett hva du skriver er jeg alltid enig, og liker alltid innleggene dine! Du er helt fantastisk! Du er nr 1 for meg! 🙂 Du er helt topp! Skulle ønske jeg kjente deg 🙂 hehe

    100. Åh! Det innlegget her likte jeg skikkelig godt. Alle som sier hele tiden at det ikke kommer til å vare livet ut når man er sammen når man er 14-15-16 og sånt. Jeg har en gutt som er akkurat som din! For meg er han verdens beste. Vi har vært sammen siden mai 2010, og begynte vel å holde på i februar 2010. Vi har jo enda ikke vært sammen i et år, men jeg blir bare mer og mer forelsket i han. Vi klarer heller ikke være sure på hverandre, han forteller meg hver dag at han elsker meg og at han vil ha meg for alltid, og vi har aldri hatt noen stor krangler. Vi snakker sammen om alt, og han støtter meg alltid. Var faktisk skikkelig deilig å lese det her, for å vite at det ER faktisk mulig å føle det sånn. Jeg ser for meg en fremtid med Stian som jeg er sammen med, og jeg føler meg 100% trygg med han. Åh:)

    101. Jeg har en kjæreste som er helt utrolig søt, han er den perfekte gutten for meg! Jeg er så utrolig glad i han. Vi har vært sammen i bare 2mnd. Jeg merker at det går veldig opp og ned noen ganger, og det er vannskelig.. Når han feks kommer å holder meg i hånden, eller stryker meg på låret når jeg er sammen med venner, kjenner jeg at jeg blir drit irritert.. Fordi han er så ” på ” meg. Jeg skjønner ikke helt hva jeg tenker med, fordi det er egentlig dritsøtt.. ahh… men, jeg vet ikke helt hva jeg føler for han lenger. Jeg vil jo selvfølgelig ikke slå opp med han! Da vet jeg at jeg kommer til å angre bigtime. Jeg hadde aldri klart å sett han med en annen en ..
      Men, du og Axel er verdens søteste kjærestepar! Jeg har ikke sett noen lignende! Når en venninne viste meg bloggen din, fikk jeg tårer i øynene. Jeg kjente ta jeg ble sjalu på deg, du er så pen og har den kjekke, søte kjæresten! Dere har det så utrolig fint sammen i tillegg.
      Du sa at dere kranglet endel i begynnelsen, kan du skrive ett innlegg om hvordan dere klarte å komme videre!
      Elsker bloggen din, fortsett videre:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg