GHD

Heihei!

Tusen takk for utrolig mange hyggelige tilbakemeldinger på forrige innlegg, kjempekoselig for meg å lese! Har lest alle sammen, og dere smigrer meg. Koselig å høre at så mange er enig og likte innlegget 🙂 Vet det er veldig sjeldent at jeg skriver slike lange innlegg, men det er fordi jeg ikke alltid vet hva jeg skal ta opp. Men vil ikke bare ha en rosablogg, vil jo også skrive om viktige ting. Hvis dere har noen forslag til tema er det bare å kommentere!

I dag hentet jeg GHD-rettetangen min på postkontoret. Har ventet lenge på den. Pakken inneholdt GHD- Black giftsett:

Den igjen inneholdt en rettetang og en hårføner:

Har ventet på denne pakken 1 mnd, men det er fordi denne ikke var på lager. Hun som eier nettbutikken måtte igjen vente på den hun får fra, så ja.. Det var grunnen. Det var det eneste settet som hadde med hårføner, noe jeg trenger siden min har blitt ødelagt. Supert med to fluer i en smekk!

Bestillte den fra http://www.karinashop.com/online-store.php. Dette er en sinnsykt billig, norsk side! De har ikke alle rettetangene på lager, men det går jo ann å sende en mail for å høre om når de får de inn. De koster i allefal mellom 1000 og 1200 kr der, noe som er utrolig billig. Butikkpris er nemmelig 2000-2500 kr 🙂 Den er kåret til verdens beste rettetang, og kan man kan også lage krøller med den. Gleder meg skikkelig til å bli flink med den, skal lage en video til dere så fort jeg har lært meg litt mer.

Mange som har en Ghd rettetang? Tips?

Jeg har en totimers matteprøve i morgen, så den må jeg øve til nå. Men det kommer et nytt innlegg i kveld, hvor jeg viser dere de to nye skjerfene jeg kjøpte i dag. Snakkes!

 

– ANDREA BADENDYCK

112 kommentarer
    1. Har veldig lyst på en sånn rettetang eg også, men eg fekk ei rettetang til jul som eg er ganske fornøgd med 🙂 den har nokre varmebeskyttandesprikker og det kommer noke luft ut eller ka eg skal kalle det som beskytta håret 🙂 eg syns den funka veldig bra på mitt hår, men har fortsatt lyst på GHD rettetang ! 🙂 Gleder meg til videoen kommer !

    2. min kostet 21000, men hva mener du ‘det var den eneste med hårføner’ ? for jeg fikk med hårføner? det er jo meningen at det skal være ett sett ;- )

    3. har også den bare uten hårføner, kjøpte i london, veldig billig der også. betalte 900 kr for den. jeg elsker rettetangen og den gjør at håret er glatt hele dagen 🙂

    4. Sykt kuult!<3
      Andrea: Jeg elsker bloggen din, har sett på den omtrent 20 ganger i dag! <3
      Forresten! Lykke til på matteprøven! Du klarer deg sikkert supert <3

    5. Hei Andrea, liker bloggen din veldig godt! Du er veldig søt 😉
      Men jeg har lenge vurdert å bestille en GHD-rettetang, har prøvd den, og den er uutrolig bra! Men i hvertfall, er litt redd for at jeg bestiller en fake, og derfor vurderer jeg å kjøpe i butikk men det koster jo 2500, og det er jo veldig dyyrt, hahaa vanskelig dette her assa! Men jeg gikk hvertfall inn på den siden, og syntes det var utrolig billig er du helt sikker på at den er ekte? nettsiden så jo ikke så profesjonell ut.. ? Håper på svar 😉
      Et lite tips, bestill selftannen din på :http://www.lookfantastic.com/beauty/st-tropez
      der er det enda billigere enn feelunique <3

    6. ikke legg den på bakken eller på et stoff når du varmer den opp, for da kan platene bli fortere ødelagte.. det samme skal du gjøre når du skal la den avkjøle seg ned! 😉

    7. har helt lik ghd tang som deg 😉
      kjøpte den i sommer på modern design for 2100 kroner.
      vet ikke helt om jeg syns den var verdt sååå mye penger,
      men den er veldig god! Synes det er litt vanskelig å lage
      krøller med den, men det er vel kanskje en øvingssak..
      Digger bloggen din Andrea, stå på! 🙂

    8. den der har jeg lyst til å kjøpe! men den siden ser ikke helt betroende ut…… ble litt skeptisk der altså. er den du har fått bra? er den liksom ekte? kan du plis svare, for vil kjøpe den så fort så mulig, min søster har snart bdag 🙂 STÅ PÅÅÅ! du er kjempeflink:-D

    9. det er en til i ghd serien som har rettetang. GHD midnight collection. det er veldig bra. rettetangen tar jo under et minutt før den piper og er ferdig varm

    10. Hei!
      Jeg lurte på om du kanskje en gang kunne hatt et innlegg en gang å vise alle veskene/bagene du har? 🙂

    11. hei 🙂
      digger bloggn din andrea!!! :))
      Kjøpte rettetangen fra akkurat nettside som fra deg!! 🙂
      Min er iallefall ekte, jeg kjøpte en rosa en jeg da, og jeg er utrloig fornøyd!!!

    12. og btw: du finner ut når du ser på platene, hvis platene er brunoransje er det fake, hvis dem er svart, så er dem orginal..

    13. Jeg har også en rettetang fra ghd. Fra midnightsun collection gift set.Den er sinnsykt bra, også blir den varm på ca. 2-3 sek fra du har slått den på. Tipper at din ikke er så ulik 😉
      I hvert fall, alt jeg har av ghd produkter er superbra.
      Elsker bloggen din :)<3

    14. kan du skrive om hvordan du kan gjør for å ta det første steget når det er noen du liker, en som du har lyst og bli sammen med , men du du kjenner han ikke så godt ? værrr så snill det hadde betyd mye 🙂 !

    15. Jeg har GHD rettetang, den er kjempe god, og hvis du i tillegg kjøper men varmebeskytter, noe du burde, for å bevare håret, og unngå slitase, så får du i tillegg kjempe gine glansfylte krøller!

    16. “og btw: du finner ut når du ser på platene, hvis platene er brunoransje er det fake, hvis dem er svart, så er dem orginal..” Haha, langt i fra sant, dessverre. I midnight collection deluxe settet (som eg kjøpte på blivakker.no, som ER godkjente GHD forhandlarar) så er platene i gull. Ekte som berre søren! 🙂 redd du har falsk du også.

    17. Håpa virkelig du les kommentaren min, for det første eg tenkte når eg såg rettetanga di var “den der må vere falsk.” Du veit kanskje at det finst utrulig mange kopiar og falske GHD-rettetenge ute i verden. Dette er sjølve GHD hair klar over, og på den offisielle nettsida deira har dei oppretta ein knapp på menyen som heiter “beware of fakes.” Det er nemlig IKKJE bra og ha ei falsk rettetang då den skadar håret ditt, og kan ta fyr. Sjekk den ut her: http://bewareoffakes.ghdhair.com/
      Dei har ein “søkemotor” der du kan lime inn sida du handla GHD rettetanga di på, for å sjå om sida er forhandlar med GHD eller ikkje. Viss den ikkje er det, så er nok rettetanga di falsk. Eg limte inn sida du har handla på og det kom opp “www.karinashop.comonline-store.php. – Caution! Unknown retailer website.” Sjå sjølv 🙂
      Om rettetanga kostar mykje under 2000 kr er den (som regel i allefall) falsk. Eg har ei venninne som gjorde den tabben der for berre nokre veker sidan. Sjølv kjøpte eg mi GHD rettetang på http://www.blivakker.no, og er superfornøyd! 🙂

    18. Jeg ELSKER ghd!!!
      Jeg fikk The ghd Midnight Deluxe Gift Set til jul (da får man også med føner)
      I tillegg til ghd’en (classic styler) og hårføneren får man også to seksjons-klyper, en veske til ghd’en med varmebeskyttende stoff inni (så man kan legge den inni selv om den er varm), et speil og en stilig kiste som alt sammen ligger oppi.
      Hele settet koster 2000,- i frisørsalongene (dvs det samme som hvis du bare kjøper den “vanlige
      ghd’en” (classic styler)
      http://www.ghdhair.com/no/ghd-deluxe-midnight-collection <---- linken utrolig søtt design på din!! 🙂

    19. Tror nok ikke jeg ville stolt på den siden der.. Masse skrivefeil og den ser rett og slett ikke troverdig ut. Og er det bare meg eller ser rettetanga brukt ut?! Den er jo full av støv og møkk…. Hadde levert den tilbake med en gang hvis jeg var deg, og forlangt å få tilbake pengene + frakten du har betalt for et ganske sansynlig falskt (og brukt) produkt…

    20. Du kunne jo tatt opp temaet mobbing, synest det er så viktig og alvorlig tema.. Hørt litt om dine meninger rundt mobbing og hvordan vi skal få slutt på det… 🙂
      Har akkurat samme settet selv men kjøpte det til butikkpris så det blei litt dyrere.. Er veldig fornøyd !

    21. Jeg har den i helt svart, og den er super bra !!! Når man først begynner med ghd kan man ikke gå tilbake til den gamle. Om du vil lære å lage krøller kan du søke ”curls with flat iron ” på youtube eller bare søke på norsk så kommer det maaange bra tips til å lage kjempefine krøller !

    22. Synes det var litt mistenksomt at den bare kostet så lite 😛 er du sikker på at den ikke er fake, vet nemlig mange som har gått i den fella, det finnes kjempe mange nettsider der ute som selger fake GHD rettetanger!

    23. Jeg har den! Betalte 1800kr for den! Super fornøyd og den varmer seg opp på 30 sekunder!:O Sykt smud! 🙂 Klarer ikke lage krøller med den, men har utrolig glatt hår så kan ikke lage krøller uansett! Den holder også håret rett hele dagen, men desverre blir den varmere enn andre liknende produkter(derfor den funker så bra) og dette gjør at det sliter mer på håret..så bruk absolutt varmebeskyttende! Anbefaler Ghd Heat Protector! Kjempe bra! Elsker GHD og anbefaler det til alle!

    24. jeg har den samme som jeg fikk til julegave! den er utrolig bra! den beste jeg har hatt.. og den er verdt pengene. det tar jo bare akkuratt 9 sk at det piper til at den piper to ganger igjen og er VARM! det er fantastisk! det eneste negative er vel at det ikke er noe styring på tempraturen. men men når man skal slette/krølle det er det ikke farlig så lenge man ikke gjør det hver eneste dag og bruker varmebeskyttendespray først. føneren gjør at håret tørker sykt fort! noe som er praktisk på en hektisk hverad. når jeg sletter håret (jeg har utrolig frusete og krøllete hår!) holder det i 3 dager. utrolig bra. men selfølgelig pleier bare å ha det maks i 2 dager. men holder seg like bra i 3 dager, og slettetanga og føneren gjør at det IKKE ser fett ut. jeg elsker de to tingene.

    25. du MÅ ikke anbefale nettsia der! det er ikke godkjent som en ghd levrandør, bare sjekk siden her;
      http://www.ghdhair.com/no/beware-imitations/website-checker
      Det er alltid lurt å søke om nettsia, for falske ghd kan; gi sjokkskader, eksplodere pga ukjent strømsystem og den kan til og med begynne å smelte!
      syntes det er viktig at du informerer om dette fort, før flere lesere kjøper derfra siden de fake rettetengene er så “billige”.
      Jeg sier ikke at rettetanga di kanskje ikke er bra, men du må huske å skjekke opp nettsiden om den er godkjent som ghd forhandler slik at ikke folk blir utsatt for slike ting pga tanga.

    26. Hei, jeg har en venn som nettop har begynt å blogge. bloggen er kjempebra og lurte på om du bare kunne skrive bloggadressen hennes http://www.bittelillethea.blogg.no på et av innleggene dine?? bare sånn smått på slutten… jeg syntes hun fortjener det <3<3
      elsker deg leser bloggen din hver dag...
      Tusen takk om du gidder det 😀

    27. jeg har selv kjøpt fra siden.
      og jeg gikk til en frisør salong får og se om den var ekte.
      Den var så ekte så mulig sa dem.
      Er utrloig fornøyd, elsker den allerde <3

    28. den er falsk! på ghdhair.com er det en webste checker og når jeg skrev inn linken som du la ut stod det UKJENT!
      desverre andrea, du har blitt lurt slik som MANGE andre.
      jeg holdte på å gjøre det samme, men jeg var lur og skjekket på nettet først om hvor jeg får kjøpt en ekte (på hjemmesiden til ghd) og min er 100% ekte.

    29. Den nettsiden virket veldig lite troverdig. Selv om du fikk varene dine til slutt, har du mest sannsynlig bestilt fra en nettside som er gratis å opprette, og vedkommende kan ikke norsk engang. Ser ut som en google-translated side. Varene blir også sendt fra Russland, og regner med de er mye billigere der enn hva de selger dem for i Norge.
      Men uansett, så tror jeg nok at rettetangen din er god! 🙂 Selv om nettsiden ikke virket helt bra..

    30. åh, så fin den var! du er heldig, og fortjener den altså 🙂
      Jeg har lest bloggen din sykt lenge, og digger både bloggen og deg! stå på videre, nydelige andrea 😀 det siste innlegget var utrolig bra skrevet, så du kan jo kanskje ta opp skjønnhetsidealer og litt med kropp og utseende? Vet det er mange som sliter med dette, blant annet meg. så ja, bestem selv <3

    31. Er du helt sikker på at rettetangen din er ekte?
      De kan se HELT ekte ut, ha klister og alt! MEN.. hvis de ikke er på ghd sine nettsider (her finner du oversikt med sider som selger EKTE ghd-er), så er det nok ikke ekte! Enten er hun dama helt idiot som selger dem så billig (er jo innkjøpspris) eller så er den faktisk ikke ekte! sjekk dette opp, Andrea! og oppdater oss lesere om hvordan det går 🙂

    32. Tips til tema, Vennine og vennine problem,krangler 🙂
      Evt kan du ha san at lesere kan sende deg innlegg som dei har opplevd noko som misshandling, mista en nær persjon osv, som du fekk lov å dele med oss lesere 🙂

    33. Den er fake :-/ gå inn på lindaawatten.blogg.no tror jeg d var, hun har skrevet om d
      Elsker bloggen din BTW<3

    34. Hvorfor blogger du ikke så ofte lenger ? så vidt et innlegg pr/dag, gir opp å gå inn på bloggen diiin snaart … skuffende

    35. jeg har akuratt den. Er super fornøyd 😀
      Hvist du går innpå youtube er det magen forskellige krølle/bølge måter

    36. Det forgje innlegget ditt var virkelig herlig.
      Fantastisk blogger, også ville jeg si at jeg så deg idag, du var på arkaden.
      Vet ikke om du så meg da, men jeg var liten med svart jakke og svart hår:P hahah

    37. Og sånn btw, eieren av nettsiden kan ikke skrive ordentlig norsk en gang. Masse feil, og bare det burde jo være en advarsel. Tror nok du har gått på en skikkelig smell der ja. Produktene dine er nok også brukt, om du ikke ser det selv bør du skaffe deg briller/linser 🙂

    38. Du kan skrive om mobbing 🙂 ei jeg kjenner blir mobbet, og vet ikke hva jeg skal gjøre eller si, vil ikke blande meg heller .. er et tema som omfanger utrolig mange, hadde vært bra om du kunne skrivd litt om hva du synes om det og hva man kan gjøre i ulike situasjoner!

    39. Den er nok mest sannsynlig fake, den siden så utrolig mistenksom ut! Du burde gå på den offisielle GHDnettsiden for å registrere rettetangen, og da får du sjekket om den er ekte eller ikke! Jeg bestilte nettopp til samme pris på nett, den var fake. Så da kjøpte jeg heller ny i butikk!

    40. Har du sjekket opp om den er ekte? Jeg har selv kjempelyst til å bestille derfra, for det var jo utrolig billig. Men litt kjedelig om det er fake og heller kan ødelegge håret.
      Håper du kommer med svar på det, for jeg har kjempelyst til å kjøpe selv 🙂

    41. Jeg tror ikke den er ekte dessverre.. På denne linken (http://www.ghdhair.com/no/beware-imitations/website-checker) kan du sjekke forhandleren for å se om den er ekte. Jeg søkte opp nettsiden du har kjøpt fra, og det virker som det ikke er ekte, som du kan se her:
      Resultater:
      http://www.karinashop.com/online-store – Advarsel! Ukjent nettforhandler..
      Det er jo veldig rart at hun skal kunne selge GHD-rettetenger til under halv pris også.. Skulle gjerne kjøpt meg en ny om jeg visste disse var ekte, men med det lite profesjonelle utseendet på siden så tørr jeg nok ikke det..

    42. Har også ghd,elsker den. Jeg kjøpte min hos Feelunique som er godkjente forhandlere og de selger den til en billigere pris enn i frisørsalonger.

    43. skjønner at det er verdens beste rettetang! den er drit bra. jeg har utrolig tykt hår, men hvis jeg deler håret i deler så retter den håret ut etter 2 ganger. sykt bra !! :))

    44. care om den er fake eller ikke, har en GHD selv til 500 kroner ca, og den funker like bra som en ekte GHD, når jeg da har testet ut den også. mange av mine venner bestilte fra samme side som meg, og vi er alle like fornøyde, så jeg skjønner egentlig ikke helt hva greia er.
      http://www.ghdstraightenersnorge.org hvis dere lurer…

    45. siden det er så mange som lurer på om den er fake eller ekte, andrea du kan bare se på den lappe nsom hengeer på ledningen om den glinser GHD i bakrunnen 😉 det har ihvertfall jeg hørt, har den selv og er skikkelig fornøyd 😛

    46. Ønsker meg den, og har tenkt til å kjøpe den. Jeg klikket meg innom nettsiden hvor du hadde kjøpt den, og det var litt…jeg vet ikke helt, men mamma syntes ikke at det så “trygt ut” å kjøpe den ifra den siden. Vet du om noen fler steder man kan få kjøpt den?

    47. Jeg vil bare si at den rettetangen er sikkert ekte. Men hun som driver nettsiden har ikke godkjenning for å selge GHDprodukter, så hvis hun blir tatt i å selge disse produktene, så blir hun tatt i fra dem. Tilogmed de som hun har solgt.
      Så hvis politiet finner ut av nettsiden hennes og finner hvilke kunder som har kjøpt rettetengene, så kan også politiet ta produktene kundene har fått. Og man får altså da ikke pengene tilbake.
      Det er ikke en ekte nettbutikk, det er bare noen som selger fra hjemmet sitt.
      Konklusjon: Andrea har handlet “ulovlig”. Sikkert ikke bevisst, men det har hun.

    48. jeg tror ikke denne rettetangen er ekte. jeg har akkurat den samme pakken som jeg kjøpte direkte fra ghd’s nettiside. hårføneren ser ikke slik ut, og nå får man ikke tak i dene pakken lenger fordi det er en limited edition, så de blir ikke produsert lenger. men den funker nok fint allikevel 🙂
      bloggen din er kjempe bra andrea!

    49. Den ser brukt ut… Og virker veldig rart at du betalte såpass lite! Jeg betalte 1900 for min, fra makestyleshop, og den er ekte 😉

    50. Det ser ut som den er brukt… ser det både på selve rettetangen, pakken, og sløyfen på innpakkingen. Tror ikke nettsiden der er til å stole på.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg