Dagens outfit

Hey!

Skal prøve på å blogge litt oftere fremover, har vel vært litt flink de siste dagene? Prøver på 2-3 ganger i allefal, det er jo bra. Husk at det ikke alltid er like lett å finne på noe å blogge om, tviler på at alle dere hadde klart å skrive mange interessante innlegg hver dag. Har faktisk 931 innlegg tilsammen på bloggen min! Hahaha, sick? Er veldig glad i å blogge egentlig, synes det er gøy. Spesielt når jeg har så snille lesere som er så flinke til å kommentere, for jeg elsker kommentarer. Dere sier at jeg lyser opp dagen deres med bloggen, dere må vite at dere lyser også opp min med hyggelige ord 🙂

Skal prøve å ha outfits i allefal noen ganger i uken. Ikke fordi jeg har noe spesielt kule klær på meg, men fordi dere liker å lese om det. Her er dagens:

Skjorte- Zara // Bukse- River Island (♥♥♥) // Ringer- Bikbok og Glitter // Skjerf- Seccond hand female Copenhagen

Hva synes du?

 

– ANDREA BADENDYCK

88 kommentarer

Siste innlegg