Natta

Hei!

Veldig mange spør om det med videobloggen til meg og Axel, og vi filmet den i dag. Fordi som sagt, at forrige gang ble bare tull- som jeg har laget en liten videoblogg om. Jeg har 3 utrolig stressende dager foran meg på skolen, gruer meg virkelig..

Mandag: Norsk tentamen

Tirsdag: Rle prøve

Onsdag: 2 kapitlers naturfagprøve

Hvorfor i all verden kan ikke lærerne spre prøvene litt jevnere utover? Forrige uke hadde vi kun en fremføring, og nå skal vi ha prøver 3 dager på rad? Og ingenting til torsdag eller fredag? Uff, bare dårlig gjort og sykt teit!!!

Derfor kan jeg virkelig ikke rekke å redigere videoen før onsdag, og det regner jeg med at dere skjønner. Men nå legger jeg meg, må være uthvilt til norsktentamen…. Wohooo!!

Legger med noen litt morsomme bilder, visste ikke at Bjørn Erik stod bak meg da Fanny tok bilde, haha:

Haha, var helt seriøs og poset uten at jeg merket at han var bak meg! Fine grimaser Benny ♥♥♥♥♥ Lool.

Sov godt, snakkes i morgen!

 

– ANDREA BADENDYCK

43 kommentarer

Siste innlegg