Gratulerer med dagen, verdens beste!

Hei!

I dag har min kjære, søte, snille Axel bursdag. Gratulerer så mye med dagen, verdens beste kjæreste ♥

Du er en fantastisk person, som egentlig ikke kan beskrives nok med ord. Jeg er utrolig glad for at du er min, og jeg skal sørge for å aldri miste deg. Vi har holdt sammen i over 26 mnd, og det skal vare mye lenger! Jeg er ikke lei i det heletatt, men heller mer forelsket enn noen gang. Du er helt fantastisk, og den beste tiden er den jeg tilbringer med deg. Håper dagen din blir superkoselig, det skal jeg prøve å sørge for! Gleder meg til å se deg etterpå gutten min, jeg elsker deg utrolig høyt ♥

Noen minner:

You mean the world to me!! ♥

Hvis noen har lyst til å lage bursdagsbilde til Axel, tror jeg han hadde blitt dødsglad. Send isåfall til [email protected]!

Ha en superfin og kanskje romantisk Valentine, dere.

 

– ANDREA BADENDYCK

126 kommentarer

Siste innlegg