Koselig kveld

Heihei!

Nå har jeg kommet hjem fra Bølgen o moi på Tjuvholmen. Jeg har feiret Axel med brødrene Peder og Johan, moren, faren og mormoren. Vi spiste da på Bølgen o moi, som er en utrolig fin resturant med fantastisk mat! Anbefaler alle å ta en titt på Tjuvholmen generelt, utrolig koselig der. Jeg håper Axel hadde en veldig fin bursdagsfeiring, og det tror jeg også at han hadde. For en herlig familie også da! ♥

Litt skurrete bilde, men se så fint det var pyntet opp med hjerter i trærne!

Axels bursdag dessert 🙂 Levende lys å greier!

Beste beste beste beste ♥♥♥♥♥♥♥

Mormoren og Faren til Axel, søte!

Moren, mormoren og faren. Herlige hele gjengen 🙂

Bursdagsgutten ♥ Jeg elsker deg!

Tusen takk for en veldig koselig kveld.

 

– ANDREA BADENDYCK

50 kommentarer

Siste innlegg