Beste kjæresten

Heihei!

Nå er jeg hjemme etter å ha sovet over hos Axel. Vi har kost oss masse! Vi så da som dere vet filmen Salt, som var veldig bra. Den var utrolig spennende hele veien, og ikke minst litt sjokkerende. Og som dere sa- en tenkefilm.. Skjønte kanskje ikke helt slutten, noen som gjorde det? Kommer til å savne Axel veldig. Jeg drar til London, og han til Alpene nå i vinterferien. Da blir det 9 dager uten hverandre, som alltid er hardt. Menmen, får bare glede seg til å sees igjen!

Drar som nevnt til London i morgen, og jeg tror flyet går halv 11. Gleder meg virkelig helt sykt mye! Tror bloggen min kommer til å være veldig interessant de neste 6 dagene fremover, så følg med. Jeg skal ha med maccen til London, og ikke minst ha kamera med meg hele tiden. Derfor blir det masse nye innkjøp, outfits og opplevelser de neste dagene. Skal prøve å oppdatere dere mange ganger om dagen! Woho ♥

Slik ser jeg ut i dag forresten:

Bluse fra Bikbok og Bukse fra Vero Moda!

Her er noen få bilder fra da jeg var hos Axel:

Ntaw, Axels søte hund Elmer ♥

Også har vi kjæresten selv 🙂 Elsker deg!

 

– ANDREA BADENDYCK

67 kommentarer

Siste innlegg