River Island

Hey!

De store butikkene i London er visst oppe på søndager til klokken 18.00, så vi rakk å titte i en halvtime før det stengte Kjøpte meg kun en veske fra River Island, men den er utrolig fin. Er dødsfornøyd! Vi gikk litt rundt i Londons gater, nøt det mye mildere været enn i Oslo og spiste utrolig god mat på en Italiensk resturant. Nå har jeg akkurat kommet hjem, og vi har kjøpt inn masse Sevenúp Cherry brus + godis. Skal først hoppe i dusjen, og deretter se litt mtv-eppisoder med søsteren min på nettet. I morgen skal være den store shoppingdagen, så jeg gleder meg helt sykt. Det lille jeg rakk å se i dag gjorde meg HELT forelsket, så jeg kan rett og slett ikke vente til i morgen. Woho, oppdaterer dere selvfølgelig underveis!

Dette er dagens veske innkjøp:

Fra River Island, love it! Ganske enkel, sort, men alikvell en del utrolig fine detaljer som gjør den veldig kul ♥

Like?

Noen lurte forresten på hvem jeg er her med, og det er familien min. Rett og slett!

 

– ANDREA BADENDYCK

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg