Dagen i dag

Hey!

I dag har som de fleste andre dager her i London, vært travel. Siste dagen for de som ikke visste det, for i morgen kveld går flyet hjem. Litt trist, men blir godt å komme hjem igjen. Man  merker her hvor mange mennesker det faktisk bor i London, det kryr! T-banene er stappfulle, og det blir ganske slitsomt etterhvert. Har i allefal vært en herlig ferie med en super familie ♥ I dag har jeg gjort en del, så det viser jeg heller i bilder enn tekst. Først dro jeg og mamma til Harrods for å kjøpe Hunter støvler til meg:

Sykt fint der!!!!

My new Hunters ♥♥ Love them!!! De er helt sorte forresten, er bare lyset på bildet som ble litt rart.

Etter å ha vært på Harrods dro vi til Uggs butikken på Covent garden, sykt kult med en EGEN butikk for Uggs:

Jeg kjøpte et par vårsko, ligner litt på Converse. Viser dere senere, er veldig fornøyd!

Deretter dro jeg og mamsi til en Cafe, og kjøpte lunch:

Søta ♥

Panini, dødsgodt.

Etter det tok jeg t-banen alene(!!) for å møte Fanny:

Bestevenn, koooselig ♥

Fanny, som den Justin Bieber fansen hun er, måtte jo SELVFØLGELIG dra å se Justin Bieber filmen på kino. Den har jo ikke kommet til Norge enda, så det er kuli å ha sett den før alle andre. Ble med jeg, og tok med søsknene mine også:

Haha, meg og sis! Sykt bra film, virkelig. Var rørt under hele filmen, klarte såvidt å holde tårene tilbake. Justin er virkelig en fantastisk gutt, utrolig hvordan han har lykkes i livet. Skal helt klart dra på en konsert engang, ble mye mer fan etter denne filmen! Søt gutt, med sikkert verdens fineste stemme ♥

Etter filmen møtte vi foreldrene våre, og dro ut allesammen på resturant. Var veldig koselig:

Lasagne, naam.

Love yooou ♥

I morgen skal jeg ta en siste shoppingrunde før turen går hjem til Norge igjen. Blir godt å komme hjem igjen til Norge, til tross for stor tempraturforskjell. Herregud, det er jo 12-13 grader her?!?! Savner også den lille, søte hamsteren min. Han heter forresten Marwin nå, til dere som lurer:) Koseklumpen!!

 

– ANDREA BADENDYCK

 

69 kommentarer

Siste innlegg