Home

Heihei!

Nå er jeg da hjemme. Kom hjem rundt 1-2 tiden i natt, så da var det rett og slett sengetid så fort jeg var hjemme. Reisen hjem gikk veldig bra, bortsett fra den store nedturen med å komme hjem til snø. Det var SÅÅÅ deilig å få oppleve vår i London, med null snø og 12-13 grader. Jeg gikk med vårjakke, og en tynn genser, UTEN å fryse. Det var faktisk en del som gikk med shorts der, og de fleste brukte ikke jakke engang. Buhu, trist å komme hjem til et nedsnødd Oslo! Vil egentlig bare spole tiden et par uker fremover….

Akkurat nå orker jeg ikke ta bilde av meg selv (i og med at jeg nettop stod opp, hehe), så da viser jeg dere heller det lille jeg kjøpte på Heathrow:

Denne fundationen er den beste som finnes! Har prøvd helt utrolig mange, men ingen kan sammenlignes i det heletatt. Kommer aldri til å bytte 🙂

Denne mascaraen har jeg aldri prøvd før, men liker å teste ut litt forskjellige mascaraer. Den skulle være veldig bra, så det håper jeg!

Dette solpudderet er unikt. Finnes ikke bedre! Blir utrolig deilig å bruke det igjen 🙂

Denne lukter helt syyykt godt, me like!

Solpudder fra Guerlain, body mist fra Victorias secret, fundation fra Bobbi Brown og mascara fra Guerlain ♥

Noen som har noe av det samme?

 

– ANDREA BADENDYCK

87 kommentarer

Siste innlegg