verdens undergang

Hei alle sammen, FANNY HER!!!!!!

Ok, folkens. Jeg advarer dere, ta frem tørkler eller do papir eller hva dere bruker når dere gråter før dere ser denne filmen

JA DERE SER RIKTIG FOLKENS….. De kysset, KYSSET?! Hvem gjør det…..    Ok alle! Men det poenget er invalid, fordi halloo, han er sammen med meg. Mentalt. I holdet mitt. Ok dette ble kleint. Hehe, jeg lover jeg drømmer ikke om justin bieber….. Ok, enda kleinere! Men serr medmennesker, dette er seriøse saker. Skikkelig dype seriøse saker. Justin bieber ha… Jeg greier ikke skirve setningen, ok ok, jeg gjør det. Bare ta ti dype puste drag. Er du klar for dette? JUSTIN BIEBER HAR KJÆRESTE. Jeg trodde første gangen jeg skulle skrive justin bieber og kjæreste i samme setning skulle være noe mer lignende; jeg er kjæreste med Justin Bieber folkens. Ikke der setningen innholdt navnet til en disney stjerne med gutte kropp!! Tulla, det hjelper ikke snakke dritt, det gjør ting bare værre….. ehe, NOT!

Liksom jeg dro på cheer trening og ante fred og ingen fare, hadde bare sett det bildet når selena stapper hue til justin nedi puppene sine: (Som btw ikke finnes) (det nederste til venstere)

Og at han beføler rompa hennes:

men HALLO? Alle gjør det.. Sant, SANT?! Uansett, når jeg kom hjem, skrev alle om en film, og jeg åpnet den, IGENN ante ingen fred og fare. så BAMMMM, der sto de.. å kysset.. Jeg følte verden min raste sammen, alt bare ble svart og tomt og jeg gråt som om det ikke var noe i morgen… TULLAAA!! Haha, dere trodde på det jeg skrev der sant, tenkte sånn; OMG hu der er gal! Men uansett, jeg så filmen og ja, både jeg og bassa var  Begge helt knuste. Skikkelig sad fangirl moment over her assa. HVORDAN KUNNE HAN?! Både klippe håret OG få seg kjæreste.3 og et halvt minutt stillhet da vi alle hører på denne å gråter

Jeg tror jeg går å graver meg et hull og stapper hodet neddi. Ellers så kan jeg gå på mc donalds å spise cheersburgere til jeg ikke er lei meg lenger. Jeg tror jeg går med forslag 2, fordi det hadde sett litt dumt ut å stå med hodet nedi bakken, og jeg tror det ikke hadde hjulpet så mye med smerten, bare gjort at jeg så ut som en levende tomat opp ned. Så altså er konklusjonen min at jeg slutter å like justin bieber og spiser meg feit på mc donalds mat. TULLA IGJENNN. Haha, Justin Bieber er den ENESTE jeg vet bursdags datoen på, kan ikke datoen på bursdagen til foreldreme mine en gang! SOM MINNER MEG PÅ; GRATULERER MED DAGEN JUSTIIIIIINNN!!!! Det er akkurat 10 timer og 46 minutter til Justin er 17 år(TROR JEG, jeg suger i matte) , fordi han var ble jo født 12:56, men det er bursdags DAGEN hans. OK, jeg vet minuttet justin bieber er født. Flaut. MEN, i mitt forsvar hadde det vært enda flauere om jeg hadde vist navnet til alle familiemedlemmene hans, navnet på alle i crewet, hvor gammel søskenene hans er, hvor han kommer fra, hva alle bestevennene hans heter, hva yndlings fargen hans er, hva hunden hans heter…. Vent… Jeg vet alt det der og! OK, enda kleinere enn i sta. Eheee, jeg tror jeg slutter der før jeg driter meg ut for alle ungdommer i hele norge, og ser ut som en totalt idiot sa HADE!!!!

 

HILSEN FANNY DREW BIEBER

103 kommentarer

Siste innlegg