Sjokoladeprinsen

Heihei!

Noen av dere har kanskje lest Lene Orvik og Tcmn sin blogg om at de har gjort noe blogggreier sammen? Jeg skal gjøre noe av det samme, så det gleder jeg meg til. Vet ikke helt hvem det blir sammen med enda, men det får jeg sikkert vite snart. Det er i forbindelse med Sjokoladeprinsen, som er et nytt “sjokolademerke”. Dere vet som Nidar, Freia osv! Den har akkurat kommet i butikkene, og det kommer fler etterhvert. Jeg skal få oppleve litt morsomme ting med dem, som blant annet en helikoptertur, sjokoladespa og møte kjendiser som Madcon. Gøøøøy! Og for dere som lurer så NEI, jeg får ikke penger for dette. Gjør det fordi det er morsomme opplevelser, og ikke minst er sjokolade også veeeeldig godt :)!

Haha, sett en større sjokolade før?

Vet ikke så mye mer enn dette enda, i og med at vi ikke har fått avtalt så mye. Menmen, oppdaterer dere etterhvert, dette blir nok morsomt 🙂 Dere må følge med på bloggen “www.sjokoladeprinsessen.blogg.no”, de oppdaterer om mye morsomt + selvfølgelig den gode sjokoladen. Og nå i kveld, har de postet innlegg om besøket mitt 😀 Ta en titt!


– ANDREA BADENDYCK

46 kommentarer

Siste innlegg