FOR en lang skoledag

Heihei, alle søte og snille blogglesere!

Kom nettop hjem, etter å ha vært på skolen i 12 timer (!!!!). What a day, nå er jeg ganske så sliten. Vi hadde først fag fra 9 til 14.35, og deretter øving på dramaforestillingen til klokken 21.00. Det blir så sykt bra, jeg bare gleder meg skikkelig tl å vise det for venner og familie. Axel spiller jo hovedrollen, Alladin, og jeg må virkelig si at kjæresten min er et talent. Helt klart den flinkeste på dramagruppen, han kommer nok til å klare seg supergodt på Nissen vgs♥

Dagen i dag har jo faktisk vært ganske morsom, til tross for så lang. Har vært med Fanny i hele dag, og den jenta er jo bare sååå herlig. Vi har det vilt gøy, ikke rart dagen ble morsom! Jeg og Fanny + fler tok masse bilder på skolen i dag, faktisk over 200… Syke greier. Her er noen av de, utrolig koselig dag igrunn:

Fanny tar bilde av seg selv i speilet ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

The wooorlds greatest!

Dagens outfit folkens... Skjorte fra Topshop/ Bukse fra Primark / Ugg fra Uggs Australia

Hahahah..

Hahahah, gangstaaaz!!

Omg, vet ikke helt hva vi driver med……

Bildeserie 1:

Gjemmer meg bak Fanny…..

Gjemmer meg fortsatt, Fanny prøver å beskytte oss for snøangrepet…

Hahahah, snilt, Kristoffer!

Thats him, Kristoffer Renaas på facebook dere ♥

Bildeserie nr 2:

Fanny aner fred og ingen fare…

Hahah, sjekk utrykkene til Fanny og Kristoffer!


Hahahahah!

Et ord: HEVN.

Pene bilder:

Vurderer nytt profilbilde her altså ♥ ♥ ♥

Mobbeoffer 🙁 Buhu

Alltid gøy å stjele Parajupermerket, guttene i klassen liker det iallefal veldig godt…..

Og så var det inn i siste time før dagen sluttet for klassen, bortsett fra dramaelevene:

Heheheh, Bjørn  Erik holdt meg for munnen i det jeg prøvde å sladre på han for et eller annet… HIhihi, god venn jeg er :):)

Verdens beste venn ♥ Fanny Andersen!

Fler som har hatt en lang eller morsom skoledag?

 

– ANDREA BADENDYCK

57 kommentarer

Siste innlegg