Café

Heihei!

I dag hadde vi vår første forestilling på dramaen, og det var for noen 7.klasser. Det var veldig morsomt, og jeg husket alle replikkene mine. Skuespillet ble selvfølgelig ikke helt problemfritt, men tror ingen la merke til det. Vi fikk masse skryt senere, og dramalæreren var så stolt av oss at hun fellte noen tårer. Åå, så søtt ♥ Var tydeligvis noen av de i salen som var blogglesere, som sa til meg senere at det var gøy og at jeg spilte veldig bra. Koselig å høre, er jo bare amatør!

Etter skolen i dag var jeg på en liten cafètur i byen med Maria, det var koselig som alltid. Kunne ikke være sammen så lenge, i og med at jeg har en giga naturfagsprøve + k&h prøve i morgen. Derfor tror jeg nok ikke vi snakkes mer i dag, vi får se hva jeg rekker. Skole er viktig vet dere! 🙂

Æææ, ord kan ikke beskrive hvor stygg jeg var i dag. Vi måtte bruke teatersminke til forestllingen, med sykt unaturlige farger. + MASSE eyeliner, som jeg ikke kler. Prøvde å få bort noe, men ser fortsatt helt jævlig ut….

Maria ♥♥♥

Hva skal dere i dag da? Fler som har prøve(r) i morgen?

 

– ANDREA BADENDYCK

76 kommentarer

Siste innlegg