I miss my long hair……

Buhu, angrer vilt på at jeg klippet meg i London. Gjorde det veldig på impuls, uten å tenke så mye over det. Håret mitt var langt og fint, og nå har jeg skikkelig problemer med å like det “nye”. Dere ser kanskje ikke så stor forskjell på bilder, men som dere vet selv ser man/ tenker over sånt ekstremt godt selv. Noen lurte på om jeg kan legge ut før/etter bilde, og det kan jeg.

Før:

Etter:

Klippet lengden en del + at jeg klippet opp håret i forskjellige lengder. Ahhhh.. hater den følelsen av å angre! Går nesten med hestehale hver dag nå, fordi jeg ikke liker det rett ned. Trist at det tar tusen år å spare det tilbake igjen… IKKE KLIPP DERE!!!

 

– ANDREA BADENDYCK

156 kommentarer
    1. jeg klippte også noen cm. i vinterferien, og jeg ser sykt stor forskjell 🙁
      savner håret mitt

    2. Uffda.. Men eg synest du ser fin ut fremdeles med litt kortere hår uansett! Eg holdt på å klippe bob, men så gjor eg det ikkje og det er eg glad for, for no har eg veldig langt hår og det har eg hatt lyst på lenge.

    3. er stor fan av både bloggen din og deg, men det er litt komisk at i et inlegg under her skrev du om sangen “what are words”. Også i dette inlegget begynner du å klage over et hår som har blitt klippet ett parr cm! Herregud, tenk på de som HAR PROBLEMER, som sangen “what are words”. Jeg også er ei jente som deg, som klager over en del. Men vi bør begynne å tenke, dette er ikke et problem eller ikke noe å klage over! HUFF! <3 men digger deg!

    4. Føler med deg! Hadde superlangt hår i fjor på denne tiden, men så klipte jeg meg kjempekort.. Det var utrolig kjipt, og jeg har jo måttet klippe tuppene ofte for at det skal vokse bra.. Først nå har det blitt like langt som det var, men så må jeg klippe meg igjen nå-.-

    5. håret ditt var sikkert veldig slitt, hvis du ikke hadde klippet deg på lenge. Så tror det var lurt at du klippet deg, du ser jo like fin ut 🙂

    6. Har gjort samme feil jaa…
      Men et tips : det er ikke noe poeng å leve livet i anger, fordi det kommer absolutt ingenting ut av det!<3

    7. Skjønner hva du mener.. Du har fortsatt ganske langt hår da, man ser ikke forskjellen så godt på bildene, men jeg hold hånden min der håret gikk ned til på det første bildet – og så på det andre, og da ser man veldig tydelig hvor lang forskjell det er..

    8. Litt uenig med “hilde” over her. Selv om andre har større problemer enn deg skal ikke det hindre deg i å klage over dine problem. Du har rett til å klage like mye som andre. Og hvis du føler for å klage om håret ditt, har du full rett til det. Vi lever i dag i en verden der vi alltid skal “tenke på barna i afrika”. Uff, så når skal vi tenke på oss selv?
      Håret ditt er fint, Andrea!

    9. Velkommen etter. Hadde like langt hår som du hadde. I høst klipte jeg det helt opp til over skuldrene altså hele 40 cm omtrent! Jeg angrer fortsatt. har håret oppsatt hele tiden 🙁

    10. Jeg har faktisk lengre hår enn deg, og jeg skal klippe meg kort til skuldrene. No regrets, just hair. Forandringer fryder my dear 🙂

    11. Jeg er frisørlæring, og jeg må si at håret ditt før du klippet det ikke ser så sunt ut! Det ser litt ut som det er i koma. Nå er håret ditt veldig flott, og det ser veldig sunt ut:)

    12. Skjønner godt ka du meina! eg hadde litt lengre hår enn deg og klipte nylig av 20 cm. Og no angra eg noke så sinnsjukt! Frisøren klipte det veldig masse opp og tynna det helt sinnsjukt ut! Så nå har eg drittynt, kort og stygt hår 🙁

    13. Har gjort det samme selv, utrolig kjipt at det tar så lang tid å spare igjen! Men håret ditt ser mye sunnere og finere ut nå da 🙂

    14. Hei Andrea!
      Jeg bare lurte på om du bruker beskyttelses spray, før du retter håret.
      Hva slags og pris?
      Håret bli jo ødelagt hvis man retter det, det er mange redd for.

    15. Hei! Jeg hadde nesten rompelangt hår og jeg klippte meg til kortere enn skuldrene og først så hata jeg det virkelig! Men etter tid så er det veldig deilig å ikke ha så mye og ordne med og at det er enkelt å gre igjennom og at det er enklere å skylle ut all sjampo og balsamen! Jeg ble fornøyd til slutt men skal være ærlig jeg savner noe å svinge rundt på! 🙂

    16. Ja, jeg kan se litt forskjell:) Men jeg synes du har sinnsykt pent hår jeg! 😀
      Forresen; kan du legge ut noen html koder du har brukt på det designet du har nå? 😀

    17. du har veldig hår uansett! skal få like langt og fyldig hår som deg en dag, haha! 😀 jeg klippet meg sykt kort, men det er fordi at mitt lange hår var forferdelig slitt..

    18. Haha, kjenner følelsen! Hadde selv lengre hår enn deg, nesten til rompa, og klipte til rett over skuldrene, på engang! 😛 Gjorde jo dette fordi jeg har sykt tykt hår, og det da er bedre for hodebunnen min og meg selv at det er kortere. Har siden det egentlig ikke hatt lengre hår enn til over puppene, men klipte meg kort nå igjen. Skal sies at jeg også har veldig oppklipt hår da 🙂
      Må jeg si jeg likte det nye håret ditt best, det ser ikke så tungt ut, noe som det er fare for når man har langt og ikke oppklipt 🙂

    19. da du viste bilde at du skulle klippe deg, tenkte jeg å nei hun kommer til å angra på det…. og nå gjør du det. du hadde fint hår hvis jeg kunne vært frisøren som klippte deg ville jeg stusse det litt… men ja det vokser ut igjen

    20. Ikke klag. 😛 Håret mitt var så slitt, att frisøren klippa av 10 cm, selv om det ikke var det jeg ville! 🙁 Og jeg holdt på å spare til det du har nå… xD

    21. Selv om håret føles mye kortere, så er det ikke det 🙂 Hvis du studerer det, så ser du lett at det ser mye sunnere ut, alt det som var slitt er vekk. Personlig har jeg helt skrekk for å klippe meg, siden håret mitt bare vokser 8 cm på et år, maks 🙁 så vet hvordan du føler det hvertfall!

    22. what??
      det var bare så mye finere nå!
      så mye sunnere, tjukkere og freesht ut 🙂
      serr, ikke angre! det var drit fint!!

    23. Hei Andrea, jeg bare lurte på en ting, hvorfor blogger du aldri om kjæresten din lengere? er det slutt, eller er dere aldri sammen lengere?

    24. KJønner deg veldig godt, har gjort det samme, men det vokser ut igjen + det er kjempe fint nå også:)

    25. hahah, du har jo fortsatt kjempelangt hår, lillevenn 🙂 det er fortsatt nydelig, og det er alltid bra å få vekk det som er slitt 😉

    26. åå, håret mitt er ganske langt nå men siden det er så slitt burde jeg egentlig klippe det .. men jeg vil ikke, haha !
      du er utrolig nydelig uansett, da 🙂

    27. du er heldig som ikke klipte bob etter å ha hatt laaangt hår, det gjorde nemlig jeg. angrer utrolig mye :/

    28. Jeg har alltid vært fan av deg Andrea, du er super fin, og Axel er virkelig heldig som har deg.
      men du klager virkelig om ganske mye… det er ikke noe vits, uansett hvor mye du klager så blir det ikke bedere, og uansett, jeg tror virkelig du hadde kledd enda kortere hår ! 😀

    29. Det viste faktisk ganske godt nå!
      Men, jeg synes det var fint for det om 🙂 Du kler alt, Andrea 😀

    30. Altså, jeg skjønner deg, er ganske kresen på mitt lange hår jeg også, og klipper meg aldri. Men… KOMAN!!! Det fins faktisk mye større problem i verden at the moment, tenk deg litt om før du poster noe sånn som at du savner håret ditt. Tenk på alle de i verden som savner familien sin etter tsunamien i Japan. Hallo, hørt om respekt? Som sagt, jeg skjønner deg.. Men BAD TIMING!!! Skjerp deg jente.

    31. Ja, enig med “Seline” over her!!
      Men jeg syns du var fin sånn du var nå jeg, du har jo langt hår nå og da:) Skulle gjerne byttet hår med deg:)

    32. lol, for et innlegg!
      Men du er kansje en som bruker tid å å klage over lengde på hår i stendefor jordskjelvet i Japan?

    33. jeg har også hatt den følelsen på grunn av at jeg klippet meg nesten som deg jeg og, jeg angrer litt fortsatt 😛

    34. Synes du alltid har håret ned og samme frisyre hele tiden. Så det gjør sikkert ingenting om du går med håret litt opp:)

    35. liker bloggen din kjempegodt, og for all del – ikke ta dette som noen frekk kommentar! men jeg synes det er litt rart av deg å skrive et innlegg om at du savner det lange håret ditt, imens alt dette forferdelige skjer ute i verden! burde bare være glad for at vi bor i et så sinnsykt bra land som norge og at vi er friske.. ellers, stå på!

    36. Syntes det er fint jeg, Andrea. Det ser mer friskt ut og hår trenger pleie så det var bra at du klippte deg, for håret spiser seg opp fra tuppene og når du skal klippe deg da må du klippe kjempe mye!!

    37. håret ditt er jo mye friskere nå enn det det var så det er jo bra, stor grunn til å like det nye 🙂

    38. Heidu :- )
      Liker bloggen din kjempe godt, MEN!!! Hver gang jeg skal innpå DIN blogg, så går alt plutselig kjempe treigt!!! Jeg kan ikke så mye om data åsånn, men om det går å sjekke om bloggen din har virus, gidder du å sjekke det da? Det er bare når jeg går på din blogg det skjer..

    39. det der var veldig lite forkskjell da! 😀
      det der vokser FORT ut igjen, kjære deg. Skjønner du ser veldig godt forskjell på håret ditt selv, men det er fortsatt langt 🙂
      jeg hadde like langt hår som deg, og jeg klippet meg kort bob.. Gråt hver dag fordi jeg angret meg sånn. Har gått snart to år, og håret mitt er til skuldrene nå. bruker extensions hver dag, hvis du ikke liker det i det heletatt sånn som meg, så kan du også prøve ex? 🙂

    40. Jeg klipte meg kort for ikke så veldig lenge siden, og nå angrer jeg noe sykt. Nå har jeg begynt å ta noen piller som får håret til å vokse fortere, og det funker faktisk! Håret mitt har vokst litt over 1cm på litt over ti dager. Hvis du vil ha langt hår fort anbefaler jeg disse pillene. Husker ikke helt hva de heter, men du får kjøpt de på life, og helt sikkert ander helsekost butikker:)

    41. Jeg prøvde å bestille noe fra bobbi browns sin nettside, men jeg fant ikke ut hvordan man kan sende det til norge 🙂 Og jeg så sminken du hadde fra bobbi brown og jeg lurte på hvordan du hadde fått tak i den ? om du køpte det på nettet eller ikke ? 🙂 hadde virkelig hjulpet <3
      Jeg har angret flere ganger når jeg har klippet meg. Jeg hadde det kjempe langt, men så klippet jeg det til skuldrene og jeg angret skikkelig etter det :-S Men digger deg og bloggen din ! 🙂

    42. Hun har skrevet flere ganger at hun har kjøpt bobbi brown foundationen på flyplassen på londonsturen.. er det ingen som leser bloggen hennes eller?

    43. Du fikk myyyye finere hår etter at du klipte deg. Det ser mye friskere og fyldigere ut 🙂

    44. I know the feeling, men det er bare hår. Og det vokser ut igjen. Tenk på de som ikke har hår, av forskjellige årsaker! Du er nydelig, vær glad for at du har det så bra som du har det 🙂

    45. helt enig, jeg klippte meg, jeg ba frisøren om å bare klippe tuppene og og klipte det til nakken og jeg hadde nesten helt ned til rompa :((

    46. Jeg syntes det ble finere når du hadde klippet deg 🙂 Kan skjønne du savner deg lange håret, men du har jo ikke klippet deg kort-kort 🙂 Syntes klippen gav et løft og var freshere 🙂 Det tar sikkert litt tid og venne deg til, men det superfint 🙂

    47. uff. jeg lot en jente klippe håret mitt, hun hadde ingen erfaring om hva hun gjore, plutselig var halve håret mitt klippet bort.. Heldigvis vokste det ut veldig fort, så nå har jeg like langt hår som jeg hadde og jeg har ingen planer om og klippe meg kort igjen!!:-)
      du er nydelig andrea!

    48. forandring fryder ! 🙂
      Synest det ble veldig fint me en liten forandring, du har nydelig hår uansett og ser ikke så inmari stor forskjell 😉

    49. Hei, klippa meg og nå for ikke lenge siden, og jeg grein og grein, for jeg angra så sykt!! hestehalen er min bestevenn, eller tutt 😛

    50. Jeg digger bloggen din!
      Kunne du ha tatt en titt på bloggen min og fortalt meg hva du synes om den? :)) – Hadde satt veldig stor pris på det!

    51. hmm, det er bare hår 🙂 skadet ikke for å si det slik, for når håret ditt blir lengre igjen, så er det ikke så slitt, bedre å få tatt det nå, før håret blir mere slitt og ikkeminst, lengre! synes du kledde det jeg. men, ja, jeg skønner att du tenker over håret ditt. men når du hadde skrevet ett innlegg om en mann som fikk deg til å tenke over de viktige verdiene her i livet osv, så synes jeg kanskje det var litt rart att du kom med ett slik innlegg, istede for å skrive om hva som faktisk skjer her i verden fortida. men, ikke ta det som noe neggativt altså, bare ett tips(?!) eller no slik. haha 🙂 mn du er fortsatt blogger nr. 1 da, digger bloggen din!!

    52. Seriøst.. Flerne tusen mennesker er døde i Japan, og du sitter her å klager over håret ditt? Altså, fattigdom, sult og andre ting er bedre ting å klage på! Mener ikke noe frekt med dette, men noen ganger må vi alle tenke over hva vi klager på. Vi bor i Norge, og har et jævlig godt liv. Vi aner ikke hvor egoistiske vi er noen ganger.

    53. enig jeg klippet meg også for to uker siden hadde hår ned til rumpa nesten så klippet frisøren meg 10cm 🙁 angrer 🙁

    54. Heihei! du var veldig fin med lang hår, men du har fortsatt kjeeeeempe fint hår! Også syntes jeg du fortsatt har langt hår jeg! DIGGER DEG!!! skjekk bloggen min: maa8.blogg.no

    55. Synes håret ditt ble 10 ganger freshere når du klipte deg ! Langt hår er fint, men ikke når det er slitt i tuppene ! Dritfint hår !! :D<3

    56. Det er sikkert ikke så mange som ser like stor forskjell som det du selv ser.. Men jeg skjønner hva du mener. Syntes du er fin på håret nå jeg:) Man trenger og klippe det en gang i blandt.

    57. jeg syns det var fint 😀 syns nesten d var finere en før 😉
      Blir virkelig frustrert over de negative kommentarene. lol, la henne få klage viss hun vill. hun er da ikke en tabloid avis ;O
      sjærpings til enkelte 😉

    58. Det er virkelig ikke så farlig! Jeg ser ikke forskjell, det er mye sunnere ut nå, det er det eneste 🙂

    59. føler med deg
      hadde kjempelangt hår på denne tida i fjor og også på denne tida i fjor klipte jeg håre til skuldrene og angrer skjikelig men heldigvis vokser håre mitt kjempe fort så nå har jeg ned til enden av ribbebena

    60. herregud, alle driver å snakker om det som skjer i japan, ja, det er kjempe trist, men hvis det er det folk vil lese om så gå på fackings vg.no, det her er en blogg, man skriver ikke lange artikkler om siste nytt på dagsrevyen, seriously!

    61. Ikke si at folk ikke skal klippe seg da, man må klippe håret for å holde det friskt å fint, og fjerne slitte tupper;)

    62. jeg har også klippet mitt. jeg klippet 10 cm + klippet det opp. jeg savner det gamle. men liker det nye også 😀
      på sminkevideoen under, når du snur hodet ditt, så ser jeg det korte håret. var faktisk fint 😀

    63. haha, så morsomt! jeg la ut den sangen på bloggen for en stund siden, fordi jeg absolutt elsker den. og rett etter på la jeg ut før og etter bilde av hvordan jeg hadde klipt meg! så morsom tilfeldighet : ))
      elsker bloggen din!

    64. Der e faktisk folk som mista hår av cellegift, eller får en sykdom som gjør at det ALDRI kommer tilbake. Og om du klippe et par mm for mye av ditta tjukke lange håret ditt tror e nok du overleve.. herre så overfladisk

    65. Enig med stine rett over her. Ei jente jeg kjenner hadde nydelig hår, men mistet det helt plutselig, og det vokser aldri ordentlig ut igjen fordi det faller av igjen så fort det blir 5-6 cm langt. Hvordan tror du jenter som henne føler seg når du sitter og klager over at håret ditt er KORT fordi du klippet det? Du har i det minste hår å klippe i. Utrolig korttenkt av deg, kan hende jeg overreagerer litt nå men jeg syns du burde skamme deg og i det minste tenke litt mer over hva du skriver når det gjelder sånne sykelig overfladiske ting, for du vet aldri hvem sine svake punkter du treffer!

    66. Du er jo kjempefin med kortere hår da! <3
      Jeg hadde langt hår, og klippet håret til kort bob-frisyre. Gjett om jeg angrer meg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg