Hva skulle jeg gjort uten dere?

Hei!

Elsker når jeg kan spørre dere, om jeg er usikker på et eller annet. Som sko-innlegget lenger ned her, dere aner ikke hvor stor hjelp det er. Tviler ikke på at jeg er den eneste som i blant er sykt usikker på farger/typer av klær/sko, og ikke aner hva jeg skal velge. Derfor elsker jeg å ha dere som kan hjelpe meg, så tusen takk! Dere er som venner jeg ikke kjenner, hihi ♥

Disse skoene valgte jeg, altså de nederste. Har ikke slike sko fra før av, og de ser jo dødsstilige ut med en sort, stram bukse. Vet det er “etterlikning” av Acne Pistols, men ser ikke poenget i å bruke 3000 kr på slike sko når man bare bruker de en gang i blant. Er uansett snart sommer, og da er det ikke slikt man går med på beina!

De er fra Brandos.no,  og her er diretelink til skoene for dere som lurte. Pris: 849 kr.

 

– ANDREA BADENDYCK

38 kommentarer

Siste innlegg