Chillern

Hey ho!

Var på møte isted med www.miinto.no, den klesbutikken jeg viste dere litt favorittplagg fra for noen dager siden. Jeg skal bli modell for dem! Haha, utrolig gøy. Skal være modell for klærne deres annen hver uke eller oftere og jeg får også de proffe bildene fra shooten som jeg legger ut på bloggen. Bildene kommer jo også selvfølgelig på hjemmesiden. Kommer også til å få noen av klærne som jeg bruker under shooten, så det blir bare helt fantastisk. Nesten alt der faller jo i smak ♥

Nå skal jeg slappe av litt, før jeg hopper til sengs. Jeg har lånt Frustrerte fruer season 2 av Fanny, så det er dette jeg skal kose meg med nå. ELSKER frustrerte fruer, må være den beste serien noensinne lagd. Den kjeder meg ikke et sekund og gjør meg helt avhengig! 

♥♥♥♥♥♥

Tusen takk for hyggelige kommentarer i det siste, leser som sagt alle og setter veldig pris på dere 🙂 Og selvfølgelig får jeg også negative som alle andre, men prøver så godt jeg kan å bare overse de som slenger dritt! De fleste drittkommentarene er jo bare usaklige som at jeg er så stygg, feit, hore, burde ta selvmord blablabla. KUN tragiske folk som skal komme med sånt, eller hva?
118 kommentarer
    1. Frustrerte fruer er heeerlig! 🙂 Elsker den serien! Du virker som ei herlig jente, stå på 😀

    2. du er så pen ! <3<3 Du passa veldig bra til ein model,du er jo så pen <3<3 :))
      love u <3<3 stå på videre ! 😀 <3

    3. Skjønner ikke hvordan noen kan si noe vondt om deg, du må være tidenes søteste jente! Elsker å lese bloggen din, fordi du alltid er så positiv og glad! Blir morsomt å se deg som modell, en jobb du sikkert kommer til å gjøre superbra siden du er så pen!

    4. Haha, du må huske at ALLE som sier sånn til deg er bare noen barnslige, sjalue jenter! Og hvis du noen gang begynner å tvile på om du er stygg og feit må du huske at du faktisk har blitt valgt ut til å bli modell (ingen stygg jente ville ha blitt det)! Stå på Andrea, du er bare beeest! 🙂

    5. Så utrolig gøy at du skal bli modell 😀
      gleder meg kjempe masse til å se alle bildene! bare tragiske mennesker som ikke har noe liv som kommenterer sånt !

    6. Åå, heldig du er! Det blir sikker kjempe morsomt, og vedder på at det blir mange bra bilder 🙂 Du er jo bare helt sykt pen !

    7. Hey!
      Jeg bare lurte på hvilken farge, hvilken modell, hvilken størrelse og hvor mye parajumperen din kostet?:) Takk på forhånd <3

    8. Jepp, kun tragiske folk som gjør sånt!
      Kos deg med frustrerte fruer! Blir avhengig når jeg ser på det sjæl! haha 🙂

    9. Du må ikke bry deg et sekund om de stygge som slenger dritt. De vil bare ha ditt liv , ditt utseende osv. Det vi kaller missunelse!
      Du virker som en utrolig jente, Andrea.. Kunne godt ha hatt deg til storesøster! Du er så positiv og det lyser fra din pc-skjerm til min. Du har en utstråling som er helt fantastisk og får dagen min mer lyst opp, noe som vi trenger alle sammen.
      Selvfølgelig føler jeg at jeg kjenner deg, siden jeg følger din hverdag hver eneste dag.
      Men du er noe for deg selv og vil oppnå noe stort i livet, Andrea.
      Sier dette rett fra mitt hjerte og vil deg bare godt, og ja. Jeg ser på deg som en storesøster og et stort forbilde selv om jeg ikke kjenner deg. Takk på vegne av alle dine lesere, du er fantastisk <3

    10. gratulerer med modell jobben, den fortjente du 😀 og dem dritt komentarene, er bare folk som er misunnelig på deg! du er så nydelig, sykt misunnelig.

    11. ååh, heldige deg! <3 elsker bloggen din! du virker som en superherlig jente, ble fast leser 1.dagen jeg fant deg! <3 stå på videre, det er tragiske, misunnelige folk! <3

    12. gratulerer masse med modell jobben!:) du er nydelig, andrea:) de som kommenterer stygt er bare misunnelige, eller har et veeldig lite liv! så bare fortsett å hev deg over dem<3

    13. hahaha, gå å heng deg a, andrea!!! hater deg 🙂 neida, nå tuller jeg. kjempeglad i både bloggen og deg. keep it up <3

    14. Gratulerer! 😀
      Og det du sier om at folk skriver stygge ting til deg, må du ikke høre på! Du er ei så utrolig flott og pen jente, det skal du vite.
      Jeg vedder på at de som skriver stygge ting til deg er folk som bor i samme område som deg og er missunnelige ;)) Stå på søtii

    15. Hei<33
      Jeg ville bare si at jeg DIGGER bloggen din!:)
      Veldig kult at du skal være modell da<3(:
      Ønsker deg lykke til!:)
      Klleeemm<333

    16. ja det er kun tragiske folk som kommer med slike drittkommentarer! Jeg sjønner ikke at det går ann å skrive stygge ting til en så søt jente som deg! 🙂
      Kult at du skal bli modell da, ønsker deg lykke til, søta! 😀

    17. gratulerer med jobben! er modell selv for en butikk, sykt gøy 🙂
      du er kjempepen, elsker frustrerte fruer selv! (=

    18. Andrea, etter første gang jeg gikk inn på bloggen din har jeg lest den fast, daglig! Du blogger kjempe bra! Du er bare et år eldre en meg og jeg vet litt om hva du mener. Jeg har en kjæreste(som jeg snart har vært sammen med i et år) og han er virkelig fantastisk. Han får meg til å le, smile og smelte på en gang. Tenk hvis det skjer deg noe, så har du Alex, jeg vet han alltid kommer til å være der for deg og hvis de jentene(som bare er misunnelig) skal skrive stygt til deg, så er det bare tragisk! DU er en fantastisk jente,både pen og ikke noe å finne negativt. Selv om jeg ikke kjenner deg, så har jeg inntrykk på hvordan du er. Du virker som en snill jente! : ) Så ikke bry deg du, tenk på alle de snille leserne og de du har rundt deg :- D

    19. Utrolig teit med folk som ikke har andre ting å gjøre, enn å skrive stygge kommentarer til toppbloggere. Er utrolig teit, blir så sykt provosert. Det skulla ha vert en ordning på blogg.no som hadde blokert ut folk som bare skriver dritt kommentarer som egnelitg bare er usaklige !

    20. Gratulerer 🙂 Du fortjener det virkelig Andrea !
      De som slenger dritt om deg er bare utrolig sjalu. Jeg blir også inspirert av deg til alt mulig 😀 Synest du fortjener førsteplassen <3

    21. Kan du legge ut et innlegg av leppestiften du bruker? den er utrolig fin, kanskje skrive litt om hvor mye den koster og hvilken type farge? det hadde vært utrolig fint! drit i dem som slenger dritt, de er bare sjalu! er ikke rart da, Andrea Badendyck <3

    22. Superbra blogg ! digger deg, gleder meg til vidio av deg og axel du låvte tidligere.. 😀
      kos deg ! <3

    23. Gratuelerer med jobb som modell!! Det passer jo deg dritbra, for du er jo selve modellen! gleder mer til å se bildene altså 😀

    24. enig, dei er berre sjalu eller irritert på deg fordi du gjer noko som nokon folk liker. oversjå dei, ein dag vil dei bli voksne dei og, og innsjå at det dei seier er løgn. ser 7(?) episoder med frustrerte fruer kvar søndagsmorgon, for da går dei på bliss eller TLC norge(?) 🙂 så har fått med meg ein god del eppisodar eg å, som du seier, avhengig. sett sesogn 1,2,3 av gossip gilr? der blir du vertfall avhengig, kunne sitta dager i strekk. lykke til som modell! 🙂

    25. Hvilken sesong synes du er best på Frustrerte fruer?
      (vurderer å kjøpe en boks med en av sesongene, så jeg lurte på om du hadde en å “anbefale” 🙂 )

    26. kult, elsker frustrerte fruer jeg også!
      Digger digger bloggen din Andrea!
      Du er en kjempe søt jente, som er kjempe flink til å blogge!
      Syntes bloggen din er spennende å lese, er innom vertfall 7 ganger hver dag! 😉
      Du er mitt forbilde for min blogg,
      og du fortjener å være på topplista, 1. plass også!!
      fast leser – vil alltid være ♥♥♥♥♥♥♥

    27. Jaa! Ikke bry deg om de. du er så pen og hyggelig Andrea<3 Hvor har du kjøpt genseren? kan du ta bilde av den og skrive litt om den? den var så fin<3

    28. Så heldig du er! du får være modell for et så bra klesmerke!
      Helt enig med det at Frustrerte fruer er bare best i verden!
      Drit kul blogg foressten jeg er fast leser!
      Norunnkk.blogg.no

    29. Andrea, du er en så fantastisk herlig jente! Skjønner ikke at noen kan finne på noe negativt om deg, det er jo ikke det! Jeg digger deg og bloggen din, stå på 😀 Og supermasse gratulerer som modell <3

    30. Er ikke enig med Thea, merklig at hun uteler seg slikt når hun ikke kjenner deg! lol. Hvis du kan bli moddel, kan nok alle bli det!

    31. TRODDE MAN MÅTTE HA FIN KROPP FOR Å VÆRE MODDEL JEG!
      Ikke være 160, bolleskinn, mega legger, og leve på godteri!!!

    32. Det er jo ytringsfrihet i Norge, så alle kan skrive hva de mener. Siden du blogger frivillig, må man jo tåle selvkritikk. Jeg synes bla du har sen sykt kjeldeig blogg. Dette er første og siste gang jeg kommer til å lese den! For at denne kommentaren ikke skal bli så usakelig så burde jag kansje begrunne hvofor jeg synes dette om bloggen din:
      Kjedlige innleg
      Upersjonlig (synes hvertfall jeg, siden du ikke akuratt skriver så mye om hva du tenker og føler)
      Veeeldig mange like innlegg, osv.. Nå gidder jeg ikke og bruke mer tid på denne bloggen..

    33. Gratulerer! DU er kjempeheldig, men dette syns jeg du virkelig fortjener!
      Og ikke bry deg om de som bare slenger dritt, de er bare misunnelige 😉

    34. Jeg har aldri sett du har fått sånne kommentarer!? Litt rart, men du finner dem sikkert ikke bare på? Men ja, det er jo ditt valg og blogge, og du er nok ikke den eneste som får sånne kommentarer, for å si det sånn!
      Men du vil vel at folk skal bare skal skrive under at du er pen?

    35. Søt du er 🙂 Jeg bare lurer på noe, går du på cheerleading eller er du bare venn med noen som går på det? 🙂

    36. Vil bare si først som sist, jeg er ikke missunelig på de de smale øynene og de store leggene dine selvom jeg ikke liker bloggen din! Fail,

    37. Heisann! Håper du leser denne komentaren, blant alle de andre herlige ?
      Jeg har sendt deg en mail, og vil bare forsikre meg opp spørsmålet her: Hva heter programmet du laster ned sanger fra youtube og rett til iTunes? 🙂

    38. Utrolig kult og bli motell for dem! 🙂
      årh, jeg elsker frustrerte fruer jeg også, men spesielt one tree hill di to der er det beste jeg noen gang har sett, får dilla på de med en gang ! 🙂
      Så er du uuuntrolig pen !

    39. gratulerer andrea!;- )
      veldig bra at du klarer å stenge ute alle dritt kommentarene, de som skriver dem er sikkert folk som er usikre på seg selv, og skriver et fake navn^^
      du har foresten en veldig bra blogg, og jeg elsker stilen din!<3

    40. åå den serien der er konge! Har sett alle.. å håper på at det kommer flere sesong 🙂 vett du om det kommer flere? 😀 Nice blogg btw 🙂

    41. Æsj ikke hør på sånne folk… bare synd på dem. Fokuser på de hyggelige folkene som kommenterer, vi som har rett;)

    42. Ikke sånn stygt ment, men er egentlig ikke så rart at folk kommenterer stygt, for du spør faktisk om det når du legger ut de deiligst.no bildene og sier at du er på 5.plass. og når du sier at du er sååå tynn og at du syns du er pen. kan jo være at de sliter med veldig dårlig selv tillit og føler seg dårligere når de leser din blogg hvor du skriver om hvor perfekt deg og livet ditt er..
      men, uansett: gratulerer med modelljobben 😀

    43. Hvilken sesong synes du er best i frustrerte fruer? (skal kjøpe meg en sånn “boks” med en sesong i men jeg vet ikke hvilken som er best , siden jeg ser ikke så mye på de som går på tv, men har hørt at frustrerte fruer er kult/ morsomt å se 🙂 )

    44. du er den beste bloggeren! <3 ikke la de sjalue folkene som ikke har et liv knekke deg!!
      digger deg så syykt

    45. Kjempeenig med “Line<3"! Virker som om du får servert alt på et sølvfat, ikke rart folk blir missunderlige! Skjønner dem godt jeg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg