Min første dag som modell

 

Hey!

Nå er jeg hjemme etter en lang dag. Var først på skolen og deretter dro jeg til byen med Elena, Bjørn Erik og Fanny. Tok såvidt det var bilder:

Haha, Michael Jackson!

Fanny snupp

Etter å ha vært en liten stund med de, dro jeg opp til miinto for å oppleve min første dag som modell for dem:

Flinke fotografen ♥

Noen som sa at jeg ikke var tynn nok/ for lav. Men greia deres er ikke at man må være superhøy og syltynn, men at modellen er søt og pen i ansiktet 🙂 Har ingen planer om å bli modell når jeg er voksen, og det kommer jeg aldri til å bli heller! Har ikke kroppen eller høyden. Men dette er da en jobb som jeg finner veldig morsom som 16 åring, og jeg gleder meg til tiden som modell for www.miinto.no fremover! Får forresten bare vanlig timelønn for å gjøre dette, som alle andre jobber der ute. Men er selvfølgelig en diggere jobb enn å rydde/vaske da.

 

– ANDREA BADENDYCK

101 kommentarer
    1. du passer utrolig godt til å være modell Andrea , du har en fantastisk kropp og er nydelig og alltid smiler (virker det som , i hvert fall 🙂 fortsett å blogge , love it !

    2. utseende har ikke en dritt å si… ser man klærne er det jo grei. kjenner at jeg får lyst til å grine når jeg leser ” de er ute etter om du er søt/pen i ansiktet”. hva om du ikke er så veldig ” good looking” da, men har superlyst til å bli modell. og faktisk er ganske god til å posere ogsånt.. men neei, du ekke pen nok i ansiktet. det er ikke noe man kan kontrollere engang, og å gå etter noe man ikke selv kan kontrollere er dumt. dessuten, det er bedre å ha en modell som kan det h*n driver med ,enn å ha en som er superpen og kan ingenting..
      dette er ikke for å rakke ned på deg andrea. det er jo ikke du som sa det med ” pent ansikt”. jeg elsker bloggen din, den er super:) keep it up! <3

    3. du er utrolig pen og ikke for å snakke om tynn! men lurer på noe; hvor mye får du i timen? 🙂

    4. omg , ikke hør på de som sier du er for lav, eller er feit. For det er du nemelig IKKE! du har et perfekt utseende. det skal du vite 🙂 <3

    5. Haha, er etter at du får sånne oppdrag at du får usakelige og urelevante kommentarer. Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg for at jeg skal gjøre meg forstått men;
      Må le litt når jeg leser kommentaren til Sara. Alle må lære en gang, at Andrea får muligheten er jo en fin erfaring.
      Og det er ikke å putte under en stol at man bør ha et fint fjes for å bli modell. Og klart du kan gjøre noe med utseendet 🙂 Det er ikke alle som passer som modeller, men da har man mange andre muligheter 😉
      Andrea – Stå på. Janteloven hersker i Norge, dessverre. Lykke til med videre jobbing. Du har en fantastisk blogg, et veldig fint smil, jeg unner deg alt godt 🙂

    6. Så utrolig heldig du er, ikke bry det og sånne kommentarer. de er bare missunelige! Gleder meg til å se deg gjøre dette flere ganger og se resultatet av bildene. Stå på!

    7. haha, folk som sier du ikke er tynn nok er bare misunnelige på at de ikke er like heldige som deg! lykke til <3

    8. Okei, der gikk grensen. I dette innlegget sa du direkte at du syntes selv at du er pen. “Men greia deres er ikke at man må være superhøy og syltynn, men at modellen er søt og pen i ansiktet :)”
      Greit nok, det er kjempebra å ha god selvtilit, og være fornøyd med sitt eget utseende, men du trenger ikke gå rundt å si det hele tiden. Du fremstår som en selvdiggende bitch. Når jeg leser sånn tenker jeg “oii, her er det en som bare elsker seg selv. hun her har fått liiit for mange komplimenter”. Hvis jeg var deg, ville jeg ikke gått rundt å snakket sånt, folk kan få et helt galt intrykk av deg.
      Ikke ta dette som mobbing eller noe, ville bare si ifra, på grunn av at det har irritert meg så lenge nå. Ta det heller som konstruktiv kritikk! Vær så snill, ikke si noe sånt flere ganger, blir så flau….

    9. Hei Andrea!
      Kan du vær så snill og lage ett innlegg på bloggen eller sende meg en mail hvor det er bra og shoppe i Barcelona og hvilke butikker som er best? Jeg reiser snart til Barcelona i 5 dager og får bare shoppe den ene dagen og da hadde det vært greit og vist noen plasser det er bra og shoppe 😀
      Lykke til videre, bildene blir sikkert kjempe fine!

    10. Syntes du gjør et godt eksempel med å være modell 🙂 du er ikke syltynn (som er ufattelig stygt), men du har en normal fin kropp! Det viser unge jenter som sliter med selvbildet osv at man trenger faktisk ikke være syltynn. Stå på!

    11. så du syntes du er søt og pen i ansikter ???? : O
      OMG SELVDIGGER. Hater egentlig blogg.no litt fordi bare de som ligger på topplista blir sponsa og får være med på ting lett som bare det siden det er umuligt for oss ” vanlige ” mennesker som sikker de folka tenker.
      NOE DRITT ER DET ) :

    12. du har jo kjempe fin kropp !
      kjempe fint utseende, kjempe bra høyde, drit bra personlighet ! <3 perfekt person ! 😀 å blogger

    13. For å være catwalk modell må man være høy og tynn, men absolutt ikke når det er photoshoot. Eva Longoria er jo tross alt 1.52, hun har vært med på masser av photoshooter:)

    14. Oj, Karen har stått opp på feil bein! Herregud, ikke kommenter hvis du ikke liker det da, Gud. Du er absolutt “tynn nok” til å være modell!

    15. skjønner ikke hvor folk får det fra at du ikke er tynn nok! du er jo ikke syltynn, men du er jo slank, og ikke minst en utrolig pen jente! ikke tynn nok .. aldri hørt sånn tull!

    16. Mia: selvfølgelig er hun søt og pen i ansiktet, det er jo kansje en grunn for at hun er modell da!
      Og er det egentlig et problem med at man er fornøyd med utseende sitt?

    17. Her var det mange sjalue kommentarer. Det er ikke vannskelig å se at andrea har et søtt og pent ansikt, og jeg regner med at fotografen også sa dette til henne i dag. Er det liksom greit at alle skal si ” du er så søt andrea” også skal hun liksom ikke få synes det selv? Bedre at hun ser det selv enn at hun skal være en av de som VET de er pen, og sier “jeg er såå stygg”. Har lest bloghen til andrea lenge nå, og har aldri følt at hun er en selvdigger! Å jeg unner henne modelljobben. De som ligger på topplisten er også vanlige mennesker, andrea har også startet med 1,2,3 og4 lesere. Å skal ikke hun få litt credit for at hun har jobbet seg opp på topplisten? Å HALLO man trenger ikke å blogge for å være modell. Men det er såklar enklere for andrea å få tilbud nå som hun ligger på topplisten. Dette er markedsføring fra modellbyrået sin side. Siden andrea har mange lesere, så gir dette dem mersalg når hun bruker deres klær. Slutt å vær så sjalue! Du er superflink andrea!

    18. du er perfekt, Andrea! Hvor mye egentlig veier du? Og hvor høy er du? 🙂 Du er kjempe pen! Stå på!

    19. Jeg digger bloggen din, Andrea! Leser den hver dag, og jeg syntes at du har veldig bra innhold:) Jeg er selv modell, og vet hvordan høyde og kropp man må ha. Det finnes mange forskjellige modelltyper, og for klær passer du fint! Du er søt, og det selger:)
      Og til Elise: Eva er ikke 1.52!

    20. TIL DEG som heter; Karen
      Okei, der gikk grensen. I dette innlegget sa du direkte at du syntes selv at du er pen. “Men greia deres er ikke at man må være superhøy og syltynn, men at modellen er søt og pen i ansiktet 🙂
      ————————————————–
      Hvorfor sier du det? Lever du etter janteloven? Det er viktig med god selvtillit, og Andrea skrev her at det de så etter var en som hadde et søtt, eller pent ansikt. Hvis de synes Andrea har det, som hun så absolutt har, skal hun da skrive på bloggen; JEG TENKTE Å TAKKE NEI, SIDEN JEG SYNES JEG ER STYGGGG:(:(:(:(
      omg, for en tåpelig kommentar! og andrea, bildene så utrolige ut:)

    21. Leste en kommentar lengere oppi feltet her og jegcer helt uenig med karen. Jeg synes det er fint å kunne se seg selv i speiøet og si tiø seg selv at man er litt pen eller søt. Det er jo ingen tkng som er bedre en god selvtilitt:-) uansett Andrea, så er du en pen og en perfekt modell for dem. Som du soer selv må man ikke være langt og tynn, for det er ikke like fint hele tiden det heller. Ikke en gang i ansiktet, mye bedre å være søt og pen med formen og høyden man har!:-) hver fornøyd med kroppen din Andrea: ))

    22. Fine bilder! Du passer så som modell, så fin som du er! Helt sjukt at man må være høy å syltynn i modell brangsjen, stakkars modeller…=( Lykke til videre! =)

    23. Ååh, så utrolig gøy! 🙂 Hvordan fikk du den jobben? Var det de som spurte deg eller? Må legge ut bilder fra shoot da 😀

    24. du er bra nok som du er… helt unødvendig og i det hele tatt kommentere at du er for ditt eller for datt!
      Det er beundringsverdig at du fortsatt oser av selvtillit etter så mange frekke og unødvendige kommentarer!

    25. eh? søtt og pent ansikt?
      Det er litt drøyt å si? ikke at du er stygg eller noe, men der gikk grensen!
      ihy

    26. åå, detta hadde virkeli vørt ein drøm om å få vere med på for meg.. har hatt kjempe lyst til de leeenge! <3 men du passer perfekt til å vere det!

    27. bildene blir sikkert kjempe pene ! når kan vi se de på nettet ?
      og ikke bry deg om folk som sier du ikke er bra nok for en modell jobb. syns du passer helt perfekt jeg! gleder meg til å se bildene på nettsiden.
      Og forresten den dongeri kjolen(bilde 3) var supersøt på deg!

    28. Elskeeeer bloggen din Andrea<3 du er kjempe pen. Du og Axel er kjempe søte sammen<3 dere er et perfekt par<3 kan dere lage en video sammen der dere svarer på spørsmål som vi spørr om??

    29. sykt gøy jobb da 🙂
      hvor lol går det ann å bli hvis noen sier du ikke er tynn nok? -.^
      syns du passa bra som modell jeg (:

    30. masse lykke til med modelloppdraget!! du er utrolig pen, så de frekke komentarene er bare laget av sjalusi. helt latterlig egentlig. men forresten, når skulle du og axel ha videoblogg? 🙂

    31. Amalie og Karen; det er synd at dere har såppas dårlig selvtillit at dere ikke tåler at andre har bra selvtillit og virker 10000 ganger mer vellykkede enn det dere er… Janteloven på høyt nivå!
      Herregud, Andrea er søt og pen i ansiktet og jeg har lest bloggen hennes lenge og har aldri hatt inntrykk av henne som en selvdiggende bitch. Stå på, Andrea og ikke bry deg om sjalue folk som ikke klarer å unne andre gode ting.

    32. ikje tenk slik , du er uansett unik og utroleg pen , søt osv……
      Du hadde bare passet så bra til modell , uansett om du er lav . btw du har kroppen !

    33. Heihei 🙂 vet at jeg kanskje ikke burde si det her, men i og med at du blogger om din første dag som modell for http://www.miinto.no, regner jeg med at de kanskje, muligens leser gjennom kommentarene også? I alle fall, miinito har utrolig fine klær, men herrejesus for noen priser!! DE er stive altså… 399 kroner for en singlet? Så ett tips til dere; dere får solgt så utrolig mye mer om dere setter ned prisen til ett litt mer… normalt nivå 🙂
      ellers er du supersøt, Andrea, og hadde passet som modell! 🙂

    34. fint innlegg…. litt selvdigger, “søt og pen i ansiktet”, der lo jeg.
      men ellers super fint 😉

    35. andrea, jeg digger deg, men er du så selvdigger at du skriver “søt og pen i ansiktet:-)” og du mener da at du er det? bare lurer..

    36. “Men greia deres er ikke at man må være superhøy og syltynn, men at modellen er søt og pen i ansiktet” 🙂
      greit nok at du vil prøve å utforske modelljobben, men treng ikke å “skryte” over at du er søt og pen.
      Liker bloggen din, men du gikk litt over grensen.
      Stå på !

    37. Ok. Greit at du er pen men det var litt rart og skrive “de er ute etter folk som er søte og pene i ansiktet :)” og den største bitchsmilen etterpå da? haha bitch much eller?
      greit du er pen og sånt og jeg leser bloggen din av og til men jeg bare syns det er litt drøyt når du skriver sånt? haha . kjenner bare jeg blir litt irritert 😛 du når ikke til topps med den holdningen, og bitche leserne dine og skryte av deg selv. haha lykke til a.

    38. Hva er det egentlig ikke en rik toppblogger kan få?
      Tenker du på andre en deg selv noen gang, eller er det bare deg selv som er så: “søt og pen i ansiktet :)” alt dereier seg om? Har aldri lest at du har brydd deg så veldig om noen andre, selvom jeg har lest bloggen din ganske så lenge! Syntes du var søt før, men har hørt ganske mye rart om deg og at du mildt sagt ikke er så snill i virkeligheten!

    39. Ikke for å være frekk på noen måte, men jeg synes egoet ditt har steget siden du begynte å nærme deg toppen på blogglista. “søt og pen i ansiktet” ? Den forventet jeg ikke fra deg Andrea. Litt skuffet rett og slett. Har lest bloggen din lenge nå. Håper bare du hopper over på rett spor igjen. Husk at du påvirker så enormt mange med denne bloggen. Men jeg skal ikke dømme deg. Du virker som en bra person. !

    40. Når andre sier at man verken er tynn eller høy nok, så er det vel greit å si at kriteriene er at ansiktet skal være pent, enten det er sitt eget, eller noen andre sitt 🙂 Jeg ville sagt det samme om jeg var Andrea.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg