Fantastisk dag!

Heihei!

Dagen i dag har vært langmen gud, så hyggelig det har vært. Jeg har vært med Lene og Anette i hele dag + litt med Julia og Glenn. Først var vi på omvisning på tv 2, deretter spiste vi lunsh på Eger, og så dro vi til Tiger for å finne klær til photoshooten og besøkte diverse butikker. Etter det var det peppez pizza til middag og photoshoot til slutt! Ble kjent med masse herlige mennesker og har kost meg veldig ♥

Shoot!

Nydelige Lene

Pene Anette! Jelaous..

 

Blir stylet :):)

Glenn var bare SUPERsøt! 

Flinke stylisten på Cosmobeauty! Hun prøvde å lære meg hvordan man lager den fletten så hvis jeg får det til viser jeg dere på hårvideo ♥

At Tiger of Sweeden

Deilig lunch på Eger. Anbefaler smoothien, helt fantastisk! Husker ikke helt hva den het, men den var med blåbær og eple + en frukt til.

Haha, lik bluse! Julia var supersøt ♥


 

– ANDREA BADENDYCK

55 kommentarer

Siste innlegg