Ukens spørsmål

Hei!

Nå er jeg hos mormor og morfar i sverige, men nettet er såpass svakt at jeg ikke får lastet opp bilder. Er hjemme ca klokken 19.00 i morgen og da kommer det masse bilder. Haha, merker hvor avhengig jeg er av internett når jeg ikke har hatt det på 4 dager. Sitter helt klistret til skjermen nå! Ser mange lurte på direkte link til “Acne repair kit” og den er her: http://www.miinto.no/p-4950-acne-repair-kit. Mange trodde at siden var fra USA, men det er den ikke. Miinto.no er en norsk side, det er den siden jeg er modell for!  Har også fått mange kommentarer på at bloggen min tar lang tid å laste opp, derfor har jeg redusert forside-innleggene fra 60 til 35. Håper det ble bedre? Her er ukens spørsmål på videoblogg:

Filmet med kamera, ser dere forskjellen fra de andre med maccen? Hva likte dere best?

 

– ANDREA BADENDYCK

133 kommentarer

Siste innlegg