28/04

Hei!

Spansktentamen gikk veldig bra, ganske vanskelig men øvde seks timer. Pappa kan snakke spansk flytende så han var til stor hjelp ♥ Etter skolen dro jeg til byen med Viktoria, og vi gjorde noe veldig morsomt. Viser dere senere i kveld på videoblogg, så stay tuned! 

Haha, så liten jeg så ut på den!!! Kanskje investering jeg burde vurdere om noen år? Sykt kul i alle fal. (JA, jeg fikk lov av eieren å sitte på den).

Viktoria, kooos ♥

Min yndllings is ♥ Sikkert en super-kalori-bombe, but i dont caaare! Woho, den er himmelsk.

 

– ANDREA BADENDYCK

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg