I love my friends

Hei!

Etterhvert som man blir eldre, finner man sine ekte venner. Jeg vet det er lett å bry seg om å være venn med de “kule”, men jeg lover dere at det er ikke alltid det beste. Det viktigste med venner er ikke hvordan de ser ut eller hvilke klær de har på seg, men hvordan de er på innsiden. Dette er noe jeg har funnet ut etter en del erfaringer, for bare for noen år siden var det med populæritet viktig for meg. Men hvem vil vel ha populære/pene men fake venner? Venner som alltid er der for deg, du kan være 10000% deg selv med, ikke snur ryggen og er til å stole på- det er de vi vil ha. Det er virkelig ikke verdt det å henge med “de kule” jentene, når de egentlig bare behandler deg og de fleste andre som dritt. Hvor kult er det egentlig med mennesker som tror de er fore kule for andre? Jeg føler jeg har funnet mine ekte venner etter mange år frem og tilbake ♥

Her er shooten fra isted med noen av mine nærmeste venner: 

Fanny ♥ Forguder deg og elsker å være med deg- du er verdens beste jente!

Veronica ♥ Du er en fantastisk person og helt sykt morsom!

Elena ♥ Digger deg, du er en utrolig bra venn og jeg elsker å være med deg!



Dere er noen herlige personer og betyr utrolig mye for meg. Er utrolig glad over at dere er mine venner og for at dere er dere selv ♥

 

– ANDREA BADENDYCK

 

85 kommentarer

Siste innlegg