Sminkevurdering

Hei!

Vet innlegg som dette er ganske interessante, så tenkte å kjøre i gang med en sminkevurdering. Produktene har jeg fått (veldig heldig) men får ikke noe penger eller provisjon for å skrive dette. Lets start:

Nilens jord solpudder. Dette pudderet er veldig mørkt, og anbefales derfor for jenter med ganske solbrun hud. Det gir en fin glød og farge, men hvis du tar for mye ser du veeeeldig oversminket og glinsende ut. Jeg likte best resultatet av å ta i kinnene og litt i pannen. Gleder meg til å bruke denne varme sommerkvelder 🙂 Fra www.makestyle.no!

Øyenskygge skrin fra www.rapunzel.no! Vet ikke hvor god kvalitet det er på skyggene, men hvor digg er det ikke å ha såpass mange farger? Jeg liker dette skrinet veldig godt, gøy å blande. Også er det veldig fine fargetoner, ikke noe sånn knæsj rød/blå.

Rouge fra www.makestyle.no! Denne rougen likte jeg veldig godt, men kanskje litt for glinsete for min smak for å være helt ærlig. Liker naturlige sminkeresultater med så lite glins/glitter som mulig. Smak og behag, fargen var veldig fin, og dyr er den jo ikke!

Highlighter fra www.makestyle.no! Denne elsker jeg, gir en superfin glød. Den er også billig, under to hundre kroner. Tar den litt på nesen, pannen, haken og over leppa. Like ♥

Øyenskygge primer fra www.makestyle.no! Denne er faktisk helt VILT bra! Har prøvd en fra smashbox før, men det var ingenting i forhold. Øyenskyggen sitter klistret fast hele dagen, elsker det. Anbefales å ta på mascara først, for hvis du søler mascara på primeren går det ikke bort med vann, haha.. Sminkefjerner tar den bort med en gang og det er genialt, hvor fort blir ikke øyenskygger stygge og ødelagte? Ble veldig posetivt overasket.

Dette er da pudder og rouge fra www.makestyle.no. Passer til litt lysere hud også, i og med at fargene var litt svake. Synes de var veldig bra, det er også kult med en guide bakpå som viser deg hvor du tar på hva. Og hvor søt er ikke selve boksen?

Kost fra www.makestyle.no! Elsker denne kosten, helt klart en favoritt. Nydelig design, sminken blir superfin og den er sååå myk. Anbefales ♥

Verdens beste pudder, Chocolate soleil, fra www.makestyle.no! Denne har jeg jo brukt lenge, kjøpte for første gang i Praha for et halvt år siden. Den har en skikkelig naturlig brunfarge, ikke rødlig som de fleste andre. Helt klart en favoritt, bruker den hver dag ♥

Likte du vurderingen? Vil du ha fler fremover?

 

– ANDREA BADENDYCK

65 kommentarer

Siste innlegg