London!!!

Hei!

I morgen, klokken 16.30, går flyet til London. Jeg skal som sagt dra med Fanny og jeg gleder meg skikkelig ♥ Vi skal selvfølgelig shoppe mye, se på “Mamma mia” musikalen og andre ting om vi rekker. Vi blir kun til søndag så vi har ikke akkurat veldig god tid der!  Vi bestilte flybiletter via Expedia her. Bruker alltid den siden når vi skal bestille reiser, det er så god oversikt og så mye å velge mellom. Denne gangen bestilte vi kun flybiletter siden vi skal bo i leiligheten til faren til Fanny sin bestevenn, men når man skal bestille både hotell og fly lønner det seg alltid med pakkereiser

Inrømmer at jeg gleder meg mest til shoppingen, det er jo fantastisk shopping der. Som alltid har jeg searchet litt rundt på yndllingsbutikkene mine, og det er såååååå mye fint. Har funnet to klesplagg jeg MÅ ha:



Fra Topshop og Abercombie, fine eller hva? Elsker begge to, aaaah ♥

River Island:



Topshop:

♥♥♥♥ LOVE!!

 Haha, nå føler jeg meg litt slem som frister med dette når butikkene ikke finnes i Norge, men det er vel innspo i alle fal? Noe du likte?

Nå skal jeg pakke, og det blir selvfølgelig blogging i London.

 

– ANDREA BADENDYCK

99 kommentarer

Siste innlegg