Noen ting du kanskje ikke visste om meg

Hei!

Tenkte å skrive litt ting dere kanskje ikke visste om meg. Har gjort det før, men det er lenge siden. Er også litt nye ting på listen!

* Jeg er mye mer glad i chips enn sjokolade? Det kan gå over en mnd uten at jeg spiser sjokolade.

* Jeg er superopptatt av bloggen, leser alle kommentarer, setter av mye tid og er heletiden inne på “hjem siden”.

* Jeg blogget ca hver dag i to år før jeg kom til topplisten?

* Jeg begynte å like sushi for noen mnd sider? Før det likte jeg det IKKE..

* Jeg har bare blitt dårligere og dårligere i matte siden 8.klasse? Gjelder virkelig å jobbe hele veien!

* Jeg er fortsatt dødsforelsket i Axel etter nesten 2 år og 5 mnd?

* Mange lurer på om jeg tar meg nær av drittkommentarer og det gjør jeg virkelig ikke. Har aldri blitt lei meg pga en kommentar på bloggen, uansett hvor slem den er. Har det noensinne vært andre enn “anonyme”? Nei. Hvorfor bry seg om folk som ikke står for meningene sine engang?

* Jeg er nesten aldri hjemme? Skjer kanskje bare et par ganger i mnd at jeg drar rett hjem etter skolen.

* Jeg og Tuva delte kjæreste i barnehagen og lagde masse fremtidsplaner. Vi tre skulle bo på bondegård og ha hundre barn ♥

* Jeg er skikkelig lat når det gjelder rydding, rommet mitt er fult av klær HELE tiden. Jeg og Fanny kaller det gulvrobe, haha! ♥ Skjønte dere den?

* Jeg er veldig lite bortskjemt, betaler alt av shopping/caféer og slikt selv. 

* Jeg elsker sjokolademelk, beste jeg vet!

* Når jeg var liten begravde jeg alle de døde dyrene jeg fant på hytta, feks døde skogsmus og fugler som hadde flydd på vinduet. Brukte mange timer på å grave hull, finne en fin boks med masse bomull, teppe, lage gravsten også videre. Søtt da!

* Jeg er aldri med gutter på fritiden bortsett fra Bjørn Erik, ble bare sånn etter at jeg ble sammen med Axel.

* Jeg er veldig følsom og blir fort lei meg av ting som har med de jeg er glad i å gjøre

* Jeg trener aldri…

* Jeg ELSKER å ha kjæreste, finnes ikke noe herligere enn det. Savner virkelig ikke å være singel, er så sykt glad jeg har Axel. Er så koselig å ha vært sammen så lenge, føler meg skikkelig inkludert med familien hans som er så utrolig hyggelige.

* Når jeg gikk på barneskolen var livet mitt BRATZ, har sikkert 30 dukker, limmo, motorsykkel, hus, disco ++. ELSKET DET!

* Jeg har alltid likt pokemon på gameboy/nintendo DS? Spilt det siden jeg var 3 år,  gjør det faktisk noenganger når jeg er på ferier med familien min og kjeder meg. Haha, alle venenne mine mobber meg fordi jeg kan så sykt mange pokemon navn + utviklinger 🙁

* Axel er min første ordentlige kjæreste, men hadde kjærester hele tiden fra 5.klasse og nedover

* Jeg elsker julaften! Godteristrømpen, tv-programmene, middagen, stemningen og gavene. 

* Jeg ser aldri på TV, det kan gå flere uker uten at jeg har slått den på!

* Jeg er alergisk mot hunder som røyter skikkelig?

* Synes det er sykt teit med folk som røyker/snuser fast og bare er sååå avhengige. Kunne aldri gjort det selv..

* Jeg får streptokokker utrolig ofte, har alltid vært sånn. Flere ganger i året siden jeg var liten..

* Jeg har egentlig ikke noe spesielt bra selvtillit, kan til tider føle meg helt foferdelig stygg. Men det er jo sånn at vi ser oss selv med våre egne øyne og ikke andres, ser feil andre ikke “ser”..

* Fra jeg var liten til ca 8-9.klasse ELSKET jeg å fiske. Var ikke en eneste gang jeg ikke fisket når vi var på hytta, om ingen ville være med dro jeg alene. Nå gjør jeg det ikke lenger, fordi jeg ikke vil drepe for morroskyld. Tror ikke jeg ville klart å knekke nakken på en fisk nå, uff…..

* I 6 og 7 klasse var jeg ultramegagiga fjortiss og livet mitt var biip:

Haha, meg til venstre folkens!!

Hehe, ja, jeg så ned på alle bilder, hadde alltid på Lacoste gensere når jeg tok bilder og tuperte håret en meter opp ♥ ♥ ♥ Flaut….

Noe du ikke visste?

 

– ANDREA BADENDYCK

 

101 kommentarer
    1. Det du skrev om pokemon og gameboy får meg til å tenke tilbake på den tiden jeg lekte med det. Ah, minner <3 Har fortsatt mange figurer som jeg ikke får meg til å kaste, hah

    2. haha 😀 du er så søt du Andy! 😀 <3 Trur eg er ganske motsatt fra deg. spiser sjokolade hele tiden. haha sitter faktisk og gommler i meg nå <3 haha

    3. Hei Andrea 🙂 Tenkte bare å si ifra om at det er en jente som kaller seg Linn Andrea på facebook som har laget falsk profil av deg.. Off, det må være utrolig irriterende!

    4. elsker bloggen din! <3 håper at du fortsetter leeenge! 😀 kunne du laget en hår video snart, for jeg skal konfirmeres på søndag og lurer litt på hvordan jeg kan ha håret? 😀 Det hadde vert utrolig digg! ;D

    5. masse jeg ikke visste! må si at jeg kjente meg veldig igjen i en del av punktene faktisk 🙂 Elsker bloggen din, du er så ærlig og åpen, og du later ikke som du er perfekt (selv om du ikke er langt ifra, haha), og jeg liker veldig godt å lese det du skriver! Inspirasjonskilden min 😉

    6. Så kjekt at du kommer med slike innlegg iblant 🙂
      Venter i spenning på innkjøpene dine fra London!

    7. Hei Andrea:-) Vil bare si at jeg synes du er Norges skjønneste og mest jordnære blogger! Jeg er 22 år, og leser egentlig aldri noen andre blogger enn de som er på min egen alder, men akkurat du er unik. Du virker såpass moden for alderen at jeg noen ganger skulle ønske vi var venninner, hehe. Søte deg! Stå på videre! Klemmer

    8. vet ikke hvorfor, men jeg får skikkelig bra selvtillit av å lese bloggen din! du virker som en herlig og hyggelig person, skulle ønske jeg var lik mer deg!
      du inspirerer med stilen og utseende ditt, elsker klesstilen, håret og alt!:)
      jeg blir alltid glad når jeg ser bildene på bloggen din, og du har favorittbloggen min, andrea!
      Jeg ser bare feil i meg selv, men når du sier at man må prøve å se det fra andre sine øyne blir jeg så glad! Jeg er jo ikke så fornøyd med utseende mitt(som de fleste andre) men når du sier at man skal se bort fra “feil” andre ikke ser blir jeg så glad!
      Jeg elsker bloggen din! stå på videre;*

    9. Jeg kom på en super ide! Siden du kjøpte så masse klær og sånnt i London, så kan jo du heller legge bildene av alle tingene som du kjøpte på en video, så slipper du å få ett milelangt innlegg med kun bilder 😀 <3

    10. jeg lurte på om du kunne ha med ett spørsmål på neste spørrerunde 🙂
      – Hvor mye får du i ukelønn? (hvis du får det da)
      og hva må du gjøre for å få det ? =)

    11. Andrea 🙂
      Du er helt fantastisk, du er favoritt bloggeren min helt klart. Leser bloggen din hver dag, og opptil flere ganger om dagen. Du er så utrolig pen og nydelig at det går ikke ann! Keep up the good work! bestebloggerennoensinne 🙂

    12. Så tilbake på ”fjortis” bildene mine for litt siden. Huff, må jeg heldigvis har forandra meg. Jeg tuperte også håret en meter opp, som du sier. Huff, glad det er over nå. hehe:)

    13. Heiiiii !! 🙂
      jeg vil bare si at jeg har en kjæreste som jeg har vært sammen med i et halvt år, og jeg er kjempeglad i han! og at jeg beundrer deg utrolg mye som har klart å være med en gutt så lenge 🙂 jeg lurer på om du kunne kanskje skvise inn i et innlegg, eller skrive et innlegg om hvordan du får tid til å være med kjæresten din, og vennene dine i tillegg? hvor ofte er dere sammen ogsån? 🙂 Det hadde vært supert!!! Blir glad av å lese om dere!!:D

    14. Du handler nesten vær dag (virker det som) og er nesten alltid på kafe med venner…hvor får du pengene fra om du ikke får noe av foreldrene?

    15. Heisann Andrea:-)
      Jeg bare lurte på om du kunne skrive et innlegg om macen din og om hva som er positivt og negativt. Har tenkt å kjøpe meg en mac for konfirmasjons pengene, men er så usikker. Hadde vert veldig kjekt viss du kunne:-)
      Elsker bloggen din!

    16. Hei!
      var dette kødd eller var dette her helt serr?
      jeg ble nesten redd da jeg så “eli hagen” frisyren 😛 hjeeelp!

    17. du har utrolig bra blogg, liker at du ikke er så fjortiss og bare ikke skriver om KLÆR og MOTE..
      Siden du bruker dine egne penger på all shopping osv, hvor får du de pengene fra? Siden du sa at de pengene du tjener på bloggen må du spare. Jobber du? :3 eller er det spare penger. Hvis du syns at dette var personlig, så må du ikke svare. Jeg bare lurte på det ;D

    18. haha, du har forandret det utrolig! :- ) veldig positivt! du er nydelig 🙂
      Kan du vise innkjøpene fra London? :- )

    19. Heihei! jeg visste ingenting av dette! men jeg skjønner ikke at DU har dårlig selvtillit…. du skjønner ikke hvor pen du er!!! jeg skulle sååååå ønske å være DEG! husk dette aa 🙂 for du er nydelig!

    20. går ikke an og la deg se noe stygt! du er penest i hele verden! er så sykt missunnlig på deg Andrea! <3 Men du? Har du facebook? plis svar på min blogg?

    21. det kommer kasnkje til å være frekkt det jeg skal si men det er sanheten. assa jeg er også 14 men jeg leker ikke så jævla hore eller så jævla mye mascara og foundation på leppene og tupre hæret så jævla mye. eller du er ikke hore eller da eller det vet jeg ikke men håper ikke du er det men bare ofrdi man er 14 trenger man ikke å leke så deilig eller. det er ditt liv jeg bestemmer ikke men man trenger ikke å leke så jævla deilig jeg bruker bare litt mascara det er ikke noe vits å bruke masse sminke en alderen sin…

    22. Hei Andrea!<3
      Du er et fantastisk menneske! Elskeeer bloggen din, det er faktisk den eneste jeg leser.
      Et spørsmål: Hvordan tjener du penger? <3:)
      -Klem

    23. hahah, skiiikkelig tupert hår du hadde! det var litt morsomt
      alle har nok gått gjennom den perioden med masse tupering ja
      Du er faen meg utrolig pen nå as! du ser eldre ut enn 15

    24. herreguuud, det er den verste fjortissen jeg har sett!! haha:P men bra at du ikke “skjuler” det, og står for det du har gjort og den du er! (og har vært) You go girl! 🙂

    25. Andrea – du er vakker! Du er en av de peneste 95 jeg har sett:)
      Jeg bare lurer på, bor du på Majorstua, Vinderen eller Frogner?
      Hvor i oslo bor du? Og bor du i nærheten av Stine Steen, altså “haawt.blogg.no?” hadde satt pris på hvis du svarte, har alltid lurt på hvor du bor hen i Oslo. Digger forresten bloggen din! Du har en fantastisk og unik stil:) Klem fra en fastleser!

    26. oj! visste nesten ikke no jeg..
      skal si du har forandra stil siden 6-7 klasse!! :O
      den stilen du har nå er utrolig fin, digger den, du finner alltid de fine klærne!! <33

    27. Utrolig gøy å lese dette her 😀 fikk et helt annet inntrykk av deg, fortsett å skrive om deg selv. Hehe, hørtes veldig spesielt ut, men det er gøy å lese! Jeg så deg en gang i Oslo på akerbrygge med kjæresten din, tror jeg. Også en annen gang på tusenfryd 🙂 Virker som den stalkern, men en av vennene mine så deg i England, haha 😀

    28. Haha så søtt!
      Hvis du ofte har streptokokker hele tiden, så kanskje du burde fjerne mandlene dine, om du ikke har gjort det fra før av? 🙂 de har jo ingen nytte nå som vi er eldre.. og det kan hende de bare er fulle av bakterier.
      Elsker virkelig bloggen din og stilen din! Du og Axel er virkelig et kjæreste-forbilde. Har selv vært sammen med kjæresten min siden 30.12.09, og har det utrolig bra med han 🙂 hihi.
      Ha en fin kveld videre 😀

    29. hei!:) bare lurer på én ting. Du sier at du er lite bortskjemt, siden du betaler for alt av shopping og sånn selv. Men får du ikke disse pengene da?:p da er jo nesten det samme som at foreldrene dine kjøper alt. eller tjener du penger selv? Bare lurer altså 🙂

    30. Nei viste ikke alt, men ble litt overaska av ting. Setter pris på en kommentar tilbake! 🙂
      btw, du er utrolig pen, det har jeg alltid syns du har vært og jeg har vært litt små sjalu på deg. Men kan du ha spørsmålsrunde, har noen spørsmål jeg gjerne vil stille deg?<3

    31. Jeg ser også feil som ingen andre ser. Men jeg tror det automatisk er mye lettere og ha dårlig selvtillit når du er litt lubben, ikke har kjæreste og ikke er populær. Sånn som meg…. fml

    32. Heisann: ) Veldig gøy å se bilder av deg fra fjortiss-tiden din og hvor mye du har forandret deg. Kunne du tenkt deg å lage et innlegg der du viser bilder fra da du var yngre?:) Hadde vært kjemgøy. Elsker bloggen din: )

    33. Haha, husker bratz perioden din godt Andrea! jeg var såååå misunnelig på alle dine hundre dukker, mens jeg hadde 2… heldigvis fikk jeg alltid leke med dine da, haha <3

    34. Du virker så utrolig herlig og snill, ikke overfladisk som mange andre blogger på topplisten! Digger deg :-D!

    35. Jeg elsker bloggen din Andrea, fortsett med det du gjør! Du er ett enormt forbilde for meg, du er en som jeg ser opp til både når det gjelder blogg, og ikke minst klærmote osv. Hver gang jeg ser ett bilde av deg, eller på videoer må jeg bare smile..bare fordi du er en utrolig søt person og ikke minst, DØDSPEN!
      Ble ekstra glad når du skrev at du leser alle kommentarene dine, kanskje du leser denne? uansett…fortsett med det du gjør, du er kjempe søt Andrea 🙂

    36. Hei!:-) du, mener ingenting frekt med dette, men bare lurer siden du skrev at du ikke er bortskjemt og betaler alt av shopping, cafeer osv selv.. Hvor i all verden får du alle pengenge fra? Har ikke fått med meg at du har jobb og virker som du har et høyt forbruk:-) ingenting i veien med det, men bare lurer.
      Liker forresten bloggen din utrolig godt, er innom hver dag:-)

    37. ikke bortskjemt? lol ok ikke alle som får jakke til 8000 kr eller hva det var + nye sko vært år til over 3000 kr.

    38. hvor får du pengene dine fra da? gjør du plikter i huset eller noe sånt? hvor mye får du i uken?:)

    39. Det var mye jeg ikke viste! Jeg elsker bloggen din, og jeg så deg i et julia-blad. du er KJEMPE SØT!!!♥♥♥ Jeg digger håret ditt, og du har ganske like lepper som meg!:-) Du er min favoritt-blogger<3
      Men hvor får du pengene dine fra? Jobber du ikke hjemme for å få penger?? PS Kule bilder fra du var 14...:-D Lol

    40. hm, digger bloggen din og mye ny info andrea : )
      men ên ting jeg lurer på, hva du har imot folk som røyker? eller snuser for den del.

    41. Du sier at du er veldig lite bortskjemt og at du betaler nesten alt selv. Og du shopper jo veldig mye og er mye ute å spiser. Hvor får du alle pengene fra? 🙂
      BTW. Elsker bloggen din 😀

    42. Du var kjempe søt og pen da du var liten, misunner deg!! jeg er fjortizz nå og er helt lik du var!!! MEN KAN DU LEGGE FLERE BILDER AV DEG DA DU VAR 14 VÆR SÅ SNILLLLLL<3!!

    43. Mye jeg ikke visste her nei!:-) Kunne aldri sett for meg deg som fjortis! Du har forandret deg siden den gang 😉 Du er utrolig pen<3 Yndlings bloggeren min! Hadde satt utrolig stor pris på om du kunne gått innpå min blogg? 🙂
      Klem Synne

    44. Jeg har et spørsmål, og håper du kan stjele et lite minutt fra fritiden din til å svare.
      Du skrev at du kjøpte alle klær osv. selv. Det virker som (det kan hende jeg tar helt feil) at du kjøper deg nye klær og generelt ting veldig ofte. Hvordan får du råd til alt dette? Jobber du noe sted eller tjener du en del via bloggen, eventuelt sponset.. anything? 🙂
      Bra blogg, og jeg har ingenting imot deg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg