Herlig dag

Heihei!

17. Mai er helt klart en av de beste dagene i året, spør dere meg. Selvom det selvfølgelig er slitsomt når det er stappfult av mennesker slik at en såvidt kommer frem rundt i Karl johan/ Aker brygge. Jeg elsker tradisjoner, og jeg kjenner jeg får skikkelig nasjonalstolthet av å gå rundt i Oslo med bunad på 17. Mai. Barnetoget også, ja… Det er bare så utrolig, utrolig koselig ♥ Kjente lykkefølelse i hele meg når så på barnetoget, blir så rørt på en eller annen måte? Det er skikkelig søtt. 17. Mai har alltid på en eller annen måte vært en spesiel dag for meg.

I dag gikk vi ekstremt mye rundt, helt til det verket så mye i føttene at vi dro hjem. Var faktisk i byen i fem timer! Vi spiste supergod sushi på Aker brygge, og resten av tiden brukte vi på å møte venner, spise godteri, bare gå rundt osv. Også var det såååå mange som kjente meg igjen, sykt koselig. Lurer på hvor mange bilder jeg har tatt sammen med forskjellige leser i dag! Dere er så søte og hyggelige alle sammen ♥ Elsker når dere tør å komme bort.

Vi brukte Fanny sitt kamera i dag, slik at vi slapp å ta med to tunge speilreflekser. Fanny lovte å laste opp bilder for meg slik at jeg kunne blogge i kveld (noe jeg sa jeg MÅTTE). Og så klarer hun å laste de opp i 400px, og jeg bruker jo 800 px. Derfor er de knøttsmå, og hvis jeg drar de utover blir det elendig kvalitet. Og Fanny slo av dataen med en gang, har slått av tlf og ligger sikkert å snorker søtt i dette sekund. Jepp, en smule irriterende! Men da får dere heller se bilder i morgen, lagde en liten bildekollasj med fire, små bilder:

Utrolig koselig dag ♥

Har dere hatt en fin 17. Mai da?

 

– ANDREA BADENDYCK

 

 Jeg anbefaler alle å melde seg inn på studenttorget for å få masse gode tilbud/ hjelp og ikke minst rabatter: http://www.studenttorget.no/?partner=199413f0f6e4a8ffad694b6c76bee514

48 kommentarer

Siste innlegg