Outfit og litt sånt

Hei!

Nå er jeg hjemme etter matteeksamen og møte med David/miinto. Uff, eksamnen var DØDSvanskelig. Eksamen fra våren i fjor var virkelig ingenting i forhold… Del en var helt grei og gikk forsåvidt ganske bra, men del to, spesielt slutten var helt forferdelig. Hadde aldri sett noen liknende oppgaver, og det var ingenting om det i boken. Ble skikkelig irritert…. Noen andre som hadde eksamen i dag og er enige? Til og med de flinkeste i klassen sa at oppgavene var helt umulige, så det sier kanskje litt. Uansett, blir irritert av å skrive om det…. Dette var min siste mattetest på laaaang tid, så det er en god følelse. 

I dag skal jeg på hytta i Sverige, og blir der til søndag. Skal ha med Fanny bestie, gleder meg! Er spådd superfint vær, så vi kommer nok til å være en del ute. Får ikke blogget på lørdag, siden vi ikke har nett på hytta (men skal få pga bloggen, haha). Kanskje jeg ferdigskriver et før jeg drar som Axel kan legge ut? Menmen, kan uansett mobilblogge da.. Okei, nok meningsløs og kjedelig skravling, her er jeg i dag:

Bluse // Zara, bukse // Miss sixty, ring // Gina tricot, briller // Ray ban, sko // Coolway

Hehe, og her er lille nusselussen min:

Ikke som det ser ut som, lover!!! Hun elsker meg innerst inne og det var ikke et tvangskyss ♥♥♥♥♥

Forresten, tenkte å skrive vinnerne av makestyle konkuranssen:

[email protected], vant smokey eyes kittet.

[email protected], vant Too Faced Love complexion perfection kit.

[email protected], vant kosten. 

 Gratulerer så mye til dere, svar meg på e-post! Og til dere som ikke vant, skal ha flere konkuransser om ikke lenge. Kos dere masse i helgen ♥

 

 

– ANDREA BADENDYCK

222 kommentarer
    1. Enig! den siste oppgaven var dødsvanskelig!! finne avstanden fra land og ut til skipet liksom. jadda.

    2. Er helt enig med deg, hadde også matteeksamen som gikk rett vest. Del 1 var grei, men del 2 var helt gresk. Satt der som et stort spørrsmålstegn…-.-

    3. jeg hadde matte eksamen i fjor og det sies at den fortsatt er den vanskeligste! men eksamen 2009 er ganske lett

    4. Jeg hadde eksamen i dag, men klarte utrolig nok den siste oppgaven, men det var ikke lett. Fikk til og med litt hjelp fra læreren 🙂 Blir spennende å få den tilbake!
      Veldig fine solbriller du har 🙂

    5. hadde også matte eksamen. da jeg så del en tenkte jeg at dette ville gå skikkelig bra… så kommer jeg til del to og sitter som et spørsmålstegn og skjønner ikke en dritt, for å si det sånn.

    6. jeg hadde matte eksamen, jeg syns egentlig den var veldig grei jeg 🙂 tror jeg fikk til det meste 🙂

    7. ENIG!!!!
      del 1 var helt grei som du sier, men del 2………………dritt rett og slett.
      fikk fire på tentamen og hadde håpet å kunne få forbedret det.. men NEIDA

    8. uff jaa hadde samme eksamen som deg, HELT enig i at de jævla oppgavene på slutten var dritvanskelige, var vel det som trakk meg mest ned 🙂 men jeg er jo ikke så sykt god i matte fra før av da.. haha 🙂

    9. syns faktisk matte eksamen gikk bra jeg, enig med at del 2 var litt tricky ;)Syntes vi skulle fått lengre tid, kunne gått sittet til klokken 6 jeg, haha, måtte slurve enn del på slutten for å komme gjennom det. men syns absolutt at det gikk bedre på eksamen enn det gjorde på matte tentamen da vi hadde oppgavene fra matte eksamen ifjord så(: Håper du får en karakter du blir fornøyd med da!

    10. hadde eksamen i dag jeg også, synes den var så mye vanskeligere enn de tidligere! Del 1 var som du sier helt okei, men del 2.. ødela alt !!
      men, men .. du får kose deg på hytta i helgen !! og ikke tenke mere matte på en stund

    11. Matteeksamen var fæl:-(
      Del 1 var ok, begynnelsen på del 2 var bra, men oppgave 6,7,8 og 9 var heeeelt dumme:(
      Eksamen fra 2010 var det vi brukte for å øve, og den var skikkelig mye lettere!

    12. Jeg er faktisk PRESIS enig med deg !! De andre examnene var easy i forhold! PLUSS ! de siste oppgavene ja, hvertfall DEN siste. huff, den var ikke lett ! hadde ikke tid til den uansett.. lurer på hvordan den var for folk som har sånn 2 i matte. stakkers..

    13. matte teksamen var helt for jævelig! de tre siste oppgavene på del2 var denste umulige, vertfall den siste, den fikk jeg ikke til!

    14. Hadde du en oppgave som gikk på å finne ut volumet og overflaten av en pyramide? Den var i så fall sykt vanskelig og rar! Tror nesten ingen av oss på skolen min klarte den :p

    15. Jeg hadde også den 😀 Jeg er enig i at de to siste oppgavene var litt rare i forhold til at vi har aldri har hørt om noe slikt og det var jo nesten helt umulig å finne ut av! Men ellers så synes ikke jeg at den var spesielt vanskelig 🙂

    16. hadde også matteeksamen i dag.. de siste oppgavene var helt komiske. har jo ikke lært om det, ingen i klassen min skjønte en dritt heller..
      likte outfittet very much!

    17. Fint det ikke bare er meg som sleit litt. Del 2 var så komplisert og innvikla. Uansett må jeg si den var rimelig mye bedre enn fjorårets eksamen – den hadde jo oppgaver jeg aldri har sett før!

    18. Hadde og matte eksamen i dag, del 1 gikk kjempe bra, hadde en skikkelig god følelse da jeg skulle starte på del 2, men den følelsen varte ikke lenge… Del 2 var utrolig vanskelig!
      Kos deg med Fanny på hytten! Det fortjener du nå, etter å ha jobbet så pass mye med matten! 🙂
      klemmm 🙂

    19. JEg hadde også eksamen idag. Synes del en gikk forsåvidt greit, men del to var litt verre. Spesielt på slutten. Men fikk til alt(tror jeg) bortsett fra den siste oppgava som gjorde så alle hjernecellene mine gjemte seg i et lite skap oppi hodet på meg.
      Kos deg på hytta og ha en fin helg! 😀

    20. Jeg hadde også matteeksamen i dag, og det var mye vanskeligere enn jeg hadde trodd! :-O Den siste oppgaven i Del 2 var spessielt vanskelig… ble ikke engang helt ferdig 🙁

    21. ja enig, de siste oppgavene var helt umulige! er egentlig god i matte men satt der som et stort spørsmålstegn på 8 og 9. svarte ikke en gang! så pen du er <33

    22. Jeg synes eksamen var MYE lettere enn tentamen i år? Hvis vi hadde samme da – den med tema scooter og et eller annet om noe greske vitenskapsmenn.. 🙂

    23. Ahh, jeg hadde også mattetentamen idag! Helt enig med deg om at del 1 var grei, men del 2 var helt umulig, håper det er snill karakterskala 🙂
      Fin outfit, foresten!

    24. Kødde du med meg? Eg hadde matteeksamen i dag eg og, og eg synst del 2 var kjempemykje lettare enn del 1. (sikkert fordi eg hadde kalkis på del 2, og ikkje del 1) Men del to var overraskande lett! Greidde ikkje dei to siste oppgåvene på del 2, men det driiiite eg i for eg TRUR eg gjorde det bra på dei andre oppgåvene så eg mista berre fem poeng på dei to oppgåvene til saman 🙂

    25. Kan du legge alle karakterene dine i slutten av året..? 😉 hadde vært gøy å sitt hva du får !! <333

    26. Andrea håper du vett at du virkelig er verdens peneste jente ! Du er også norges beste blogger spør du meg 🙂 Håper du snart kommer på første plass. Jeg er innom bloggen din flere ganger hverdag, å nesten hvergang jeg er innom har du blogget. Uansett kos deg på hytta. Foresten så har vi også hytte i Sverige på en plass som heter Bjørke 🙂

    27. jaa, matteeksamen var IKKE lett. 2009 og 2010 var mye lettere.
      Jeg tror jeg klarte alle oppgavene, men rakk aldri å gjøre den siste 🙁 hadde sikkert ikke klart den heller forsåvidt, den så dritvanskelig ut

    28. jeg hadde også matteeksamne, og det var syykt vanskelig! er enig i at den tidligere eksamenen var mye lettere enn denne, noe jeg syns er urettferdig!

    29. bare lurte på om du vær så snill kunne svare på dette spørsmålet..:) jeg har utrolig flatt hår, absolutt ikke noe volum i det i det hele tatt! men jeg syns du har så utrolig fint hår, med masse volum. Så det jeg lurer på er om du gjør noe spesielt med det? bruker du f.eks. hår spray, rettetang eller liknende? trenger virkelig noen råd her! jeg har hørt om sånn volum balsam, bruker du det?

    30. Som om jeg skulle sagt det selv! Den var dødsvansklig. De tre siste oppgavene hadde jeg aldri sett maken til! Hadde dere også sånn med pyramide ogsånt?
      meg og ida sofie (eneberg auraaen) du vet hvem det er gjør du ikke? hun gikk på skolen din før 😀 iallfall, vi ante ikke hva vi skulle gjøre! utrolig vansklig det var! 🙂
      utrolig fine bilder av deg andrea 🙂

    31. eeenig, var overrasket over at del 1 var så lett, og tenkte, yeess, nå får jeg kanskje en god karakter! men så ser jeg på del 2, og neidaa, DET var vanskelig det.. 🙂

    32. Eksamen var MYE lettere enn tentamene vi har hatt i tiende, ble veldig positivt overrasket jeg 😀 syns del 1 var mye vanskeligere enn del 2.. haha

    33. JEG ER SÅ ENIG! Det var dødsvanskelig. Nå er ikke jeg det største mattegeniet her til lands, men som du sier: til og med de flinkeste sa at eksamen var vanskelig. Jeg for min del begynte allerede å streve på første side i del 1 og det sier vel litt. Men jeg syns faktisk at del 2 var lettere (om man ser bort fra de to siste oppgavene da, som var helt umulig…) UANSETT, digger bloggen din Andrea 🙂 Keep it up!

    34. Hei Andrea!
      Jeg har lest bloggen din ganske lenge nå, og må ha den daglige, lille titten innom hver dag! Du er en utrolig flink blogger, og jeg finner masse inspirasjon i innlegga dine! Jeg får faktisk lyst til å opprette en egen blogg når jeg leser din! Du har så mange fantastisk fine bilder!
      Jeg kjenner meg igjen i det du sier om eksamenen i dag! Går også i 10. og synes del 2 var vanskelig.. Vi er heldigvis snart ferdig med grunnskola! 😀
      Lykke til med blogging og skole. 🙂
      God helg og god hyttetur!

    35. Heei:D er fast leser av loggen min, og må bare si maken til solstråle! Du lyser opp triste dager med smilet ditt. Jeg er fra et lite sted som heter gjøvik, og lurte på om du kunne annonsere for russebilen vår i et innlegg?:D Den er kjempefin og ble årets russebil der hvor vi bor, men hjelper ikke stort når det er et så lite sted. Russ 11 var konge:D

    36. Kan du lage en video der du viser korleis du ordner håret ditt slik du har det i headeren din? 😀
      Det hadde vert suuupert. syns det er så fint

    37. hadde også matte eksamen i dag! Siste del av del 2 var utrolig vanskelig ….. men endelig ferdig nå ! 😀

    38. Det kan si noe om skolen du går på da, ikke slemt ment. På min skole (“Ris ungdomsskole”) syns alle at matteeksamen var utrolig lett, og det syns jeg også.. det er kanskje fordi skolen vår har veldig høyt snitt da, og det er ofte vanskligere å få bedre karakterer, så når det kommer til eksamen, hvert år, skyter elevenes karakterer rett i været.

    39. åå, mesunner deg virkeli.. Den kroppen og legger spesielt merke til den fine å ikke minst rene huden din *mesunnelig*..
      Suuper søt hund, har samme ^^ West highlander white terrien?, (skrivefeil)

    40. jamen, det er jo poenget med eksamen.. Man skal tenke selv og løse på matematiske måter selv. Jeg kom opp i eksamen for noen år siden, og det var jo litt vanskelig for kullet også. Tidligere eksamensoppgaver er lette for dere fordi dere jobber med det. Dere sitter ikke og jobber med den under eksamen. Det er forskjell.
      Kan godt være at denne eksamen er vanskeligere i forhold til før. Men jeg har sett mange kommentere ang eksamen, og det med pyramide, båt og alt. Det er nok veldig lett! Det sier jeg nok bare, fordi jeg har videregående matte 😉 jeg har den nest vanskeligste matten, og derfor er det nok ikke så vanskelig 🙂
      Håper du blir fornøyd med karakteren din ;))

    41. Hei. Jeg synes håret ditt er kjempe fint, men jeg har et spørsmål: er det din naturlige hårfarge?? 😀

    42. enig med det om matteeksamen! irriterte meg også på de siste oppgavene, men tror jeg fikk litt til 😛
      men nå er det godt med langhelg, og fri helt til onsdag for min skoles del 😀 kos deg i sverige!

    43. Helt enig! del 1 var så og si ganske grei, men del to var jo helt gresk!! dumt at vi får slike oppgaver vi aldri har hatt før, og det er altfor liten tid i tilleg..

    44. Har 6 i matte, men denne eksamenen her var faen meg umuliiig!!! Fjorårets var ingenting i forhold…… Ble ikke ferdig med alle oppgavene engang!! 🙁

    45. Hei=) Vet at jeg sikkert er bare en av de 1000 vis som skriver kommentar på din blogg men jeg skal skrive akkurat hva jeg mener=) Jeg syntes du virker som ei extremt bra jente! Du virker så snill og grei og du er et ordentlig godt forbilde! Jeg er 16, kan tenke meg du oxo er noe sånn:)Jeg drigger deg bokstavelig talt! Leser bloggen din vær dag og digger den oxo må jeg jo bare si at du er så utrolig heldig som hade så fint med axel! Misunner deg kjempe mye! Hadde vært så utrolig gøy og bli kjent med en sånn som deg en dag=) Uansett ville bare fortelle deg at jeg setter STOR pris på den personen du er=

    46. Hadde også matteeksamen i dag, men jeg synes ikke den var så vanskelig, jeg:) På de to siste oppgavene var det kun om å gjøre å ikke tenke så komplisert…
      Håper du får bra karakter da!

    47. Jaa! Den var mye vanskeligere enn de vi har fått på tentamen…men er veldig glad vi er ferdig med det! 🙂

    48. Heihei!
      Jeg lurte på om du kunne legge ut en liste over dine favoritt filmer? har merket du ser mye på filmer b.l.a med axel! så det hadde vært supert 😀
      du har en super fin blogg, og du er deg selv 100%. Merker at noen andre jenter som blogger prøver hardt å være andre bloggere! STÅ PÅ 🙂

    49. Enig i at årets eksamen var mye vanskeligere enn tidligere ja. Vi hadde eksamenen fra i fjor som tentamen i år, der jeg fikk 6, men det tror eg ikke jeg får på eksamen.
      Jeg mener faktisk det motsatte av deg/dere. Likte de siste oppgave best! Sånne oppgaver har vi arbeidd med (det er bare forhold mellom størrelser), så jeg syntes faktisk det var gøy jeg :)Føler selv det ikke gikk så bra, men satser forsatt på en bra karakter. Gikk sikkert bra med deg også 🙂

    50. Du gjorde det nok bra på prøven (:
      Og kanskje hvis dere er heldige, tar ikke læreren med den siste oppgavene i vurderingen (:
      Nå har jeg bare hatt matte tentamen siden jeg går på videregående første år, men fikk en haug med oppgaver ingen greide så læreren bare tok vekk oppgaven ;D haha.
      Veeeldig fint outfit, og søt hund!! ;D
      Du og Fanny får kose dere!! (:

    51. Heii 🙂 Jeg er fast leser av bloggen din og liker både den og deg kjempe godt 🙂 men jeg lurte på en ting. Du hadde en konkuranse her på bloggen for ikke så lenge siden hvor man kunne vinne et solpudder, kost, og en ting til. Men du har ikkke kåret noen vinnere???

    52. Kul blogg, enkel å grei : ]
      Fikk meg til å kansjse tenke på å revirdere min ^^
      Likte outfitet. Å spesielt pilot-brillene 🙂
      ..Åå jeg vil tro du tvingte hunden! ;O
      Ikke skjønner jeg hvorfor han ikke ville da men.. :]

    53. det var den siste jeg syntes var vanskeligst…
      når vi skulel finne avstanden fra landet, til skipet..
      det skjønte jeg faktisk ingenting av .. Læreren vår fikk ikke til å løse oppgavene engang.. Så jeg vil si at den eksamen her var pzyko vanskelig..
      menmen, får håpe det gikk bra med deg da! 🙂

    54. Jeg hadde matteeksamen i dag også, og følte det på akkurat samme måten! den var kjempevanskelig.. 🙁

    55. hadde matteeksamen i går jeg og.. Del 1 gikk bra, men del 2 var syykt vanskelig! Skjønte ingenting av de siste oppgavene hvertfall…
      Og forresten, jeg eelsket skoene dine!! De var såå søte, vet du om en nettbutikk eller butikk i Oslo som har noen lignende?? <3

    56. Kjempefin outfit!
      Håper eksamen gikk bra for deg! Det gjorde den sikkert! Etter all den tiden du legger igjen på bloggen og på leserene dine, så fortjener du det 🙂
      Elsker bloggen din, og får masse inspirasjon! Du fortjener å ligge på 1. plassen!
      Jeg har også laget meg blogg nå, og jeg håper du fortsetter å blogge Leeeenge! 🙂
      – ceciliean.blogg.no

    57. Hei jeg er en helt ny leser av bloggen din og elsker den allerede!
      også lurte jeg bare på hvor lenge du hadde vært sammen med axel?
      dere er sinnsykt søte sammen!:)

    58. Den kan absolutt ikke være verre enn den i fjor. Da var snittet på 2. Men like vanskelig kan jeg være enig 🙂

    59. jeg syns ikke oppgavene var noe særlig vanskelig på eksamen jeg 🙂 men den aller siste på del 2 er jeg enig i av var litt vanskelig 😉

    60. Helt enig! Del 1 gikk ganske bra tror jeg, del 2 begynte bra men de to siste oppgave skrev jeg bare bullshit på 😛 men fikk vite senere at den siste oppg ikke var så vanskelig likevel. For dersom du husker det var det en liten trekand vedsiden av den store, de to var formlike og på den måten kunne du rekne uten lengden av kateten. Komplisert? ja.

    61. Ja! enig.
      Er ikke poenget med matte eksamen at vi skal vise hva vi har LÆRT? jeg har hvertfall aldri faen lært å rekne hvor langt det er fra en brygge til en båt eller hva det var.. Snittet i klassen min blir sikkert 1,1 :p

    62. Jeg syns eksamenen i år var ekstremt lett i forhold til de andre årene! Men så hadde jeg jo forberedt meg utrolig godt. Det var kun de to siste oppgavene jeg ikke skjønte helt, ellers var det greit! Skulle gjerne hatt en ekstra time, da hadde jeg nok skjønt det. Satt til klokken 14, så lenge vi kunne sitte.

    63. hadde samme eksamen. gikk til helvette. eller del 2. del 1 var ganske enkel. men duu?
      hvor har du kjøpt leppestiften du har på deg, eller kas merke er det?

    64. jeg hadde også matteeksamen! det må være det verste jeg har vært med på! tror har aldri jeg har følt meg så fortapt på en prøve! uff. var egentlig skikkelig fornøyd, siden del 1 gikk så bra! men så kom del 2…den var bare utrolig vanskelig! gruer meg virkelig til å den tilbake..men digg å være ferdig da!!!

    65. Matteeksamen var ganske grei, men dersom du ikke hadde lært formlikhet skjønner jeg at du sleit 😉 Siste oppgave var jo bare en 2-poengsoppg, så den var ikke veldig vanskelig 😀 Btw, håper og tror at vurderingen ikke blir så innmari streng siden oppgavene var litt vanskeligere enn vanlig 😀
      Digger deg og bloggen din!<3

    66. Hadde mest lyst til å grine når jeg så Del2. Uff, er heldig hvis jeg får en 2`er.
      De som har 6 i boka syntes denne eksamenen var vanskelig….

    67. Jeg hadde også matteeksamen i går..Jeg har 5 i mattekarakter, og om jeg får si det; de siste oppgavene på del 2 var helt forjævelige!

    68. Noen venner fra 10. klasse hadde samme oppgave på matteeksamen og de hadde ikke gjort de to-tre siste oppgavene. Noen av de hadde prøvd, men gitt opp 🙁
      Tror du får bra karakter uansett jeg. de oppgavene er sikkert bare det som skiller mellom 5 og 6. Hvis du klarte resten får du helt klart 5 🙂

    69. Ukens spørsmål: hihi, jeg lurer på hva rekorden din er påå rat on a skateboard…”?? :)hihi.. Utrolig fin blogg forresten ;):):)

    70. Hei Andrea! Jeg må bare si at jeg synes bloggen din er utrolig bra, og du er en av mine store inspirasjonskilder. Du blogger bra, ser jo helt fantastisk nydelig ut og gjør hverdagen bedre for mange – inkludert meg. Egentlig er det rart at jeg ser sånn opp til deg, du er jo faktisk to år yngre enn meg, men slik er det nå da. Jeg digger måten du skriver på, og at du varierer innholdet slik at det blir noe for alle og enhver. Nok en gang: Du er bare helt fantastisk nydelig! Håret, klærne, sminken. Wunderbar. Hilsen Stine 🙂

    71. Helt enig! De siste oppgavene var helt gresk for meg.. Til og med mattelæreren syntes det var helt gresk, så det sier jo litt:P

    72. Hei! Skal til Mallorca i sommar, og lurte på kaslags butikka du anbefala i palma/ generellt i Mallorca? 🙂

    73. du er faktisk den søteste! så deg i oslo for ikke så lenge siden men turte ikke gå bort i tilfelle det ikke var deg haha:p skal komme bort hvis jeg ser deg igjen :))

    74. Deilig å være ferdig med eksamen nå da. Det går nok fint! Har du tenkt til å si hva du får som karakter? Jeg bare lurer, tihi. Utrolig fint outfit som vanlig =)

    75. Helt enig, til slutt måtte rektor komme inn til oss og forklare den siste oppgava, for den var ikke i kapittelet våres! ;s

    76. Ja, jeg er helt enig med deg. matte- eksamen i år var drit vansklig. spesielt de to siste oppgaveen på del to, jeg synes også den fra i fjor ikke var noe vanskelig i forhodl 🙁 ps. du ser kjempe pen ut <33

    77. Jeg lurte på hvordan du får plass til bildene dine på bloggen når de er 800px?
      Hvis jeg tar 800px på bildene mine så kommer ikke hele bildet meg.
      Plis svar meg. 🙂

    78. Andrea, nå må du se og få blogget snart! Jeg vet du er i Sverige, men i allefall en mobilblogg hadde vært superfint! Nå har jeg gått innom bloggen din flere ganger om dagen, og ventet på nye blogginnlegg. Men har det kommet noen da? Nei. Skjønner om du er opptatt eller noe sånt, men bare blogg snart, vær så snill!
      – Hilsen en desperat fast leser

    79. Hei Andrea! Digger bloggen din!<3<3
      Vi har noen spørsmål som vi lurte på om du kunne svare på i "ukens spørsmål": Er du jomfru? Og har du drukket før? 🙂 Håper du kan svare på disse spørsmålene, love your blog! Stå på andrea<33

    80. fy faen du har en stor nese, er du klar over det?
      22.mai.2011, 14:58
      Hahahahahahaha, like morsomt hver gang små, feige drittunger sitter hjemme foran skjermene sine og slenger dritt til andre ANONYMT over nettet for å føle seg bedre selv.. Voks opp, og vask munnen din! 🙂

    81. Jeg hadde også matteeksamen på fredag, FYY det var døden! jeg har 5er i matte fra før, og jeg er helt sikker på at denne eksamen kommer til å dra ned snitte mitt mye! De siste oppg på del 2 var jo umulige!! :S

    82. Du er kjempe flink til å blogge! digger bloggen din! du fortjener 2 plass!! forventer masse bra blogging videre av deg også! digger deg Andrea! du er kjempe pen og virker utrolig snill! tusen takk <3

    83. Helt enig!! De tre siste oppgavene var umulig, og jeg rakk ikke engang å gjøre de!! Til tross for at jeg fikk tre kvarter forlenget, så jeg satt til kvart på tre. DA holdt jeg på å klikke.

    84. jaaaajjjjjaaaja, du er kjeeempeflink til å blogge osv!!
      åjaada, littt overdrivelse eller? Altså jeg elsker bloggen din, den er veldig fin, du blogger bra og FØR blogget du myee! Men som sagt, det var før 😉
      Jeg kan vel si at jeg er sykt skuffet, jeg har i over lang tid gått innom bloggen din ” åh hun har ikke blogget nei.. oh what a suprise!! ” Du må ta og blogge altså, jeg skjønner ikke helt jeg… Før folk kommer blandt topp 5 eller topp 10 så blogger de så utrolig mye, du og! Men når de har kommet så langt opp gir de blanke f. De tar det rett og slett som en selfølge at de kommer til og ligge så høyt oppe på topplisten uansett ”INNBILSK” sier jeg bare, og igjen dette gjelder deg og! Du og alle andre må faktisk fortsatt jobbe like mye som dere gjorde for og komme dere dit, det er ikke bare og å sleppe hondtaket når dere har kommet så langt, dere må fortsette med jobben som dere selv har startet!
      Om du fortsetter slik vil du nok, synke langt langt langt ned over topp listen , det finst bloggere som er minst like god og som kanskje blogger MINST en gang om dagen. Men om du starter med bloggingen igjen, sann ordentlig liksom , vil du nok holde 2. plassen noe som du virkelig fortjener når du faktisk blogger, for da er bloggen din verdt mye, er du klar over det? Og kanskje du til og med vil nå 1. plassen, who knows?
      Er du egentlig klar over hvor mange som kjemper over den plassen du ligger på? Kanskje folk som blogger like bra, men fler ganger daglig, men selfølgelig kommer ikke de frem, fordi folk klikker og klikker innom bloggere som ikke en gang blogger.. nesten. Men en ting: BLOGG, så skal jeg love deg at bloggen din vil nå langt! Ps: Love your blog, and keep the good work! <3
      -Nina O.

    85. ÅÅÅ jeg elsker stilen din. den er rå og den vil jeg få!
      jeg digger bloggen din den er kjempe fin !!
      vil du lese bloggen min ?? den heter http://www.maramoro.blogg.no og hvis du vil gi meg noen blogg tips blir jeg veldig glag men blir glad uansett <3
      PS: EN ANDREA BADENDYCK BLOGG fan <3

    86. Kjempe fine bilder!!:D Hunden din er kjempe søt, og det er du og XD Jeg bare lurer på om du kan skrive ned “hele designet ditt” Litt vanskelig å forstå, men bare sende en komentar på min blogg hvordan du får det sååå fint:D ♥-hilsen Anna Kristine:D

    87. Uffda, håper det går bra! Sorry for at jeg ikke har kommentert dette innlegget før nå…jeg kommenterte i det minste 🙂 Men nå må du snart blogge daa, i det minste mobilblogge som du sa 🙂 Jaja, håper du koser/koste deg i Sverige sammen med Fanny hvertfall!

    88. hadde også matte… skrive forklaring til en trekant i en sirkel, og finne avstanden fra land til skipet.. skal vi som går i tiende kunne like mye som en som viet hele livet sitt til matte, liksom? omggg

    89. Hei !
      Hvilken str har du i den søte t skjorte fra motedronningen.com , den med det hjertet på ?? Pleasssse svar 🙂
      Du er pen !!

    90. Hei!
      Siden du ikke har blogga ordentlig på mange dager, lurer jeg på: er du lei av bloggen? Det så bare litt ut som det..
      P.S IKKE FREKT MENT!!!!!!!

    91. Veldig fin du var 🙂
      Matten er jeg så enig med deg i! Jeg hadde selv matteksamen på fredag, og det var kjempevanskelig. Jeg ligger på 5 i standpunkt, og jeg synes det var vanskelig… Den siste oppgaven fikk jeg faktisk til da jeg kom hjem :p

    92. er 3-elev i matte og JEG synes eksamen var DRIIT LETT!! alt stod jo beskrevet med formel i matteboken!!! at den beste i klassen sa det var vanskelig sier litt om hvor elendige dere er på skolen deres i så fall…. det var jo bare volum, overflate og pytagoras… hvordan kan det være “DØDSvanskelig”!?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg