23.mai.2011

Heihei!

Etter byen med Fanny dro jeg rett til Axel, noe som er grunnen til ikke noe blogging. Nå er jeg endelig hjemme og kan blogge! Jeg var så smart når vi skulle til byen, i det vi var nede ved toget fant jeg ut at jeg hadde glemt lommeboken hjemme, så da måtte vi dra hjem igjen å hente den. Whooopsi!! Fanny ble heldigvis ikke så sur da, så jeg overlevde. I byen gikk vi først litt rundt, og spiste deretter sushi på Sumo sushi som ligger rett ovenfor Saga. Og ja, som sagt; Etter det dro jeg til Axel. Vi har egentlig ikke gjort noe spesielt, men det var like koselig som alltid. Jeg har verdens beste og søteste kjæreste ♥♥♥ Her er bilder fra byen i dag:

Fina ♥

Nam!!

 

Dagens innkjøp:

Sko fra Din sko, 449kr // Tee fra Acne, 1000kr

Hvis dere ikke har hørt denne sangen, burde dere det. Elsker den! Price tag- Jessie J:

 

Mange spør om prisen på innkjøp, så da tenkte jeg å starte med å skrive det. Har forresten planer om å lage en videoblogg i løpet av uken, noen ønsker?

 

– ANDREA BADENDYCK


118 kommentarer

Siste innlegg