God morgen!

Heihei!

Nå skal jeg veldig snart dra på skolen, tenkte bare å si hei til dere først. Jeg har sånn “vippeprøve” i engelsk muntlig i dag, så jeg har måttet forbredet meg på en tekst. Den skal jeg fortelle litt kort hva handlet om på engelsk og deretter få litt spørsmål. Gruer meg litt, teksten var ganske vanskelig. Handlet om arbeid og hvordan det har utviklet seg gjennom tidene, både før, under og etter den idustrielle revolusjonen. Læreren kunne ha tatt en litt enklere tekst altså!

I dag er forresten den eneste dagen vi er på skolen denne uken, resten er fri. Det blir deilig! Axel skal derfor sove her i dag, woho ♥

Haha, jeg sitter alltid sånn med hendene i ansiktet når jeg konsentrerer meg på dataen. Weird!

Smiiile! Trøtt.. Ha en super dag ♥

 

– ANDREA BADENDYCK

84 kommentarer

Siste innlegg