God morgen

Hei alle mine kjære lesere! 

I dag har jeg en gledelig nyhet. Ikke nok med at det er snart sommer, meldt 22 grader og strålende sol ute i dag, eller at jeg er ferdig med praktisk talt alt av skole for i år, men at Andrea med Axel på Koster, så jeg har endelig fått sjansen til å ta over bloggen igjen! Håper dere har savnet meg. 

Hvis noen ikke vet hvem jeg er… dette er meg…..

…. i skrivende stund.

Og ettersom jeg ikke akkurat er typen: TOPPBLOGGER. Tenkte jeg heller å dele noe morro som opptar meg. 

Etter at jeg fikk Iphone 4 har en helt ny verden åpnet seg for meg.  En ny dimensjon av muligheter og morsomme øyeblikk mellom meg og meg selv. Ikke at spillene opptar meg så altfor mye. Jeg har vel aldri vunnet i brettspill i mitt liv, med mindre jeg jukser så mye at ikke engang jeg selv tror på det. Så det er jo ingen vits i å prøve seg på Iphone spill heller… Bare flaut igrunn. De eneste spillene jeg har lyktes på er  Air Hockey og Unblock Me. Sistnevnte har jeg forsovidt har runnet (skrives det sånn? det så rart ut…) to ganger. Altså, 400 beginner levler, 400 intermediate levler og 400 bonus levler… x2. 

Men det viktigste ved Iphonen min er likevell ikke spillene, men det fantastiske kameraet hvor jeg kan ta bilder av meg selv, uten å måtte ydmyke meg selv fullstendig i full offentlighet. For jeg klarer jo aldri sikte slik at det faktisk blir et bilde av MEG, enten blir det en halv rød husvegg eller at jeg ikke holder kameraet lenge nok til at det blir et ordentlig bilde. Og da må en prøve mange mange ganger før en kanskje, om en er heldig får et bilde, men da anstrenger jeg meg for mye til å smile uansett. 
Men Iphonen er genial på denne måten. 
I desember begynte jeg å ta bilde av meg selv hver gang jeg fikk sjansen i kanskje to uker, lagde jeg et album på dataen.
Daily Photos.  

Det er det smarteste jeg har gjort, noen sinne, nesten.  
Hvem har ikke tenkt: Skulle ønske jeg gadd å ta bilder av meg selv hver dag som denne karen har gjort, for å  se hvordan jeg har forandret meg fra dag til dag?

Hver gang jeg blar gjennom albumet nå holder jeg på å le meg ihjel for det er så mange morsomme bilder.
Dette er bare en liten del av det, og jeg har sensurert bort de styggeste for deres egen del. 

Men nå skal jeg ut og nyte solen, jeg har skrevet altfor lenge på dette innlegget. Blogging er vanskelig for oss dødlige. 

Håper dere får en strålende dag!

☀☀☀Tuva Emilie 

79 kommentarer

Siste innlegg