04.jun.2011

Leste på komentarene at det var mange av dere som ikke viste hvem jeg var…. Vell, det er deres feil at dere har fulgt litt dårlig med i Andreas livshistorie…
Jeg og Andrea ble kjent med hverandre da vi var 3. Jeg husker ikke et liv uten henne, så kan ikke si noe om hvordan det hadde vært. Men det hadde ikke vært det samme, det er sikkert. 
Opp gjennom årene har vi delt alt. Mat, drikke, bamser, sminke, tannbørste, seng, dyne, kjærlighet på pinne og ikke minst kjæreste. 

Andrea kommer hjem i morgen, ikke fortvil. Dere skal slippe lidelsene av å lese innleggene mine snart. La meg bare sole meg i glansen av å kalle meg selv toppblogger 24 timer til!

I natt sov jeg lite. Hadde på alarm tidlig. Slumret bare to ganger for har valgt verdens værste alarmtone. DENNE.
Tror ingen hadde klart å drømme annet enn mareritt når denne forferdelige lyden ødelegger drømmen. Hvertfall klarte ikke jeg det. 
Jeg hadde ikke med kamera. Jeg har ingen planer om å fortelle om hva jeg hadde på meg. Men jeg gjorde i det minste noen bra innkjøp. Frokost på united bakeries, de har cookies med kokos!!! For en gangs skyld er jeg glad jeg brøt ut av gamle vaner og turte å kjøpe noe nytt. Anbefales. For de sære som liker kokos. Og masse sjokolade. 
Så kjøpte vi mat og dro på stranda. Dagens andre gode innkjøp. 
Innkjøp nr. 3 var en ACNE kjole. Eksamensgave til meg selv. Endelig ferdig. Finito. Done.
Slik er den:


Beklager strandtrynet. Jeg har stekt huden min med sololje i 9 timer i dag. Det føltes immari bra. 
MEN KJOLEN HAR ET HULL!!! brenn acne. brenn.
Så jeg fikk ikke ha den på meg alikevell. 
Nå har jeg kastet bort enda mer tid på å leke toppblogger. Hvis noen vil sponse meg si ifra.
Nå skal jeg spise middag med noen venner. Jeg har utsatt middagen for å blogge. Tror de tar seg en jafs av spisebordstolene hvis jeg ikke serverer dem noe mat eller passer på dem snart. Etter det… tror ikke jeg tørr å si det, har merket mange blogglesere har kommentert hvor dårlige forbilder toppbloggere som er ute sent på kveldene er. Så jeg tenkte jeg ikke skulle si det, men jeg tror ikke jeg blir sponset uansett. Jeg skal på FÆST. 
 
Hilsen Tuva

PS. Til dere som ikke forstår hvorfor Kim har gått forbi MEG på topplisten.  Han hadde jukset på Paradise Hotel og det kom frem under finalen. Han har en blogg hvor man vil sjekke om han har komentert dette. Til og med jeg klarte å gjette meg til det uten å ha sett mer enn 37 minutter Paradise Hotel i år. 

PS 2. Neste gang Andrea reiser bort er jeg tilbake igjen. Håper ikke dere syns dette er grunn til å boikotte Andrea for ever eller blogg.no for den saks skyld. 

Kos og klem Tuva, igjen. Vet jeg skrev det istad men kos og klem var snillere avsluttning

80 kommentarer

Siste innlegg