Fantastisk langhelg

Heihei!

Ah. Det føles fantastisk å kunne blogge igjen, virkelig. Merker hvor hektet jeg er på bloggen når jeg ikke får blogget, blir helt gal av det. Heldigvis har Tuva blogget litt så dere har fått noe å lese på da! Hun er søt da ♥ Nå er jeg hjemme fra Koster og kan endelig vise dere bilder. Langhelgen har vært utrolig koselig og vi har hatt fantastisk vær alle dagene. Familien til Axel er kjempeherlige! Trenger egentlig ikke å fortelle så mye, for jeg har kjempemange bilder! Men Koster er en øy i Sverige, og øya er utrolig koselig. Det er ikke lov med biler, så det er kun mopeder og syklister rundt på øya. Elsker det! Det gjør alt så mye hyggeligere på en måte…

På fergen fra Strømstad til Koster!

Også var vi fremme:

Garasjen og litt av huset til Axels familie.

Som sagt er det ikke lov med biler på koster, noe som gjorde at vi kjørte rundt på denne:

Haha, ser kanskje litt teit ut men slike er overalt på øya! Skikkelig koselig.

Hahah, i farta!

Is-sjappa:

Snuppeluppen ♥

Siden det var så flott vær solte vi oss selvfølgelig litt, men ikke så mye. Axel synes det er kjedelig, som sikkert mange andre gutter….

Vakkert!

I går leide jeg og Axel en tandemsykkel, som er sykkel for to. Haha, første gangen, og det var veldig gøy:

♥

Og så var det tid for krabbefisking:

Stolt!

Elmer, hunden til Axel. På båten med redningsvest, ntaaw!

Og til slutt noen søte bilder da:

Elsker deg! Takk for en herlig tur ♥

 

– ANDREA BADENDYCK

172 kommentarer

Siste innlegg