06/06/2011

Hei!

Kom akkurat hjem etter å ha vært i byen med venner, dyrebutikken og postkontoret. Haha, spennende? Var selvfølgelig også på skolen, men det gikk i det vanlige. Men merker at skoleåret begynner å ta slutt, er en del “youtube-timer” og “film-timer” dagene som er nå. På onsdag kommer jeg kanskje opp i muntlig eksamen, det er 50/50 sjangse. Kommer opp uansett, men da blir det i såfall neste uke igjen, pulje to. Jeg bare håper helt utrolig mye at jeg ikke kommer opp i spansk, i så fall betyr det knallhard jobbing, å snakke spansk er vanskelig! Ellers spiller det ingen rolle av de andre fagene, men krysser fingerne for rle/norsk/samf. 

Vet det ikke har vært så mye blogging i det siste, og nei jeg har ingen planer om å slutte. Skal oppdatere mye fremover og prøve å ha noen videoblogger, så bare følg med! Her er noen få bilder fra byen i dag, viser dere hva jeg kjøpte senere:

Fine venner ♥

Hva vil dere lese om de neste dagene/ukene?

 

– ANDREA BADENDYCK

84 kommentarer

Siste innlegg