Søt hårfrisyre

Hei!

Er kjempefornøyd med designet mitt nå, det er laget av http://mne.blogg.no, som er en veldig søt jente. Hun er utrolig flink på datagreier! Likte dere også det nye designet?

Tilbake til overskriften da… Er det noe jeg aldri gidder å fikse, så er det håret mitt. Har ganske langt hår, så egentlig burde jeg utnytte det? Prøvde å lage en frisyre jeg har sett bilder av før, og den ble faktisk veldig fin. Og nei, “jeg har ikke funnet den på” og mange har sikkert laget den før. Det er til de som ikke har prøvd den ut eller sett den før 🙂 Har fått mange spørsmål om “hårtips”, så derfor kunne jo dette bli et hårtips! Frisyren tar to minutter å lage, og er veldig søt. Her er den:

Det første du gjør er å tupere håret, altså lage volum. Det gjør frisyren mye finere! Du kan gjerne krølle det nederste håret litt også, men det er forsåvidt helt opp til deg selv hva du liker best. Deretter tar du ut litt hår fra litt over øret (se på bildene hvor fletten er), og så fletter du den lille hårbiten. Deretter bare drar du den over håret, i mens du løfter håret litt opp så det blir volum, og fester fletten med spenner. Og så kan du spraye litt med hårspray eller bruke dust it for at frisyren ikke skal “falle sammen” i løpet av dagen. Går kjempefort, er lett og veldig søtt! 

Likte du frisyren?

 

– ANDREA BADENDYCK

111 kommentarer

Siste innlegg