Good night

Nå skal jeg se en rask episode av frustrerte fruer for å deretter hoppe i seng. Hele dagen i dag har jeg brukt på bloggen, føler meg flink. Har laget et par innlegg som jeg har lagret i arkivet, slik at hvis jeg har dårlig tid en dag eller vet jeg kommer hjem sent, fortsatt kan gi dere gode innlegg. Skal bli flinkere på å ferdiglage innlegg i forveien, det er jo kjempesmart! 

Dere er forresten veldig flinke på å kommentere, det liker jeg! Bruker jo mye tid på bloggen, så å få igjen såpass mange koselige kommentarer oppmuntrer veldig til å blogge mer. Tusen takk, dere er best! Og jeg vet at designet mitt er kjemperart nå, men plutselig ble hele designet mitt omgjort til masse tinypic ikoner så jeg måtte bare mikse noe stygt fort. Mne fikser tilbake fint igjen i morgen med meny og alt, så det er bra! Sov godt ♥

 

– ANDREA BADENDYCK

 

65 kommentarer

Siste innlegg