Must haves

 

Det er to hårprodukter jeg må ha, og det er “Dust it” og  Redken hårspray. Dust it bruker jeg nesten hver dag for å få litt voluom i håret, slik at det ikke er helt flatt. Hårsprayen bruker jeg hvis jeg lager frisyrer eller krøller, for at det skal holde seg i løpet av hele dagen. Tenkte å skrive om de nå i og med at det er vårsalg på siden jeg kjøper de på, noe som betyr 35% på alle produkter frem til fredag. Altså penger å spare! Slik ser produktene ut:

Hårspray fra Redken! Denne hårsprayen er den beste jeg har prøvd, frisyren/krøllene holder hele dagen og håret blir ikke stivt og ekkelt. I tillegg lukter den kjempegodt, elsker den. For å komme til den, gå på blush.no – hårpleie – styling – hårspray – og søk “redken”

Dust it er et must for meg. Har brukt dette produktet kjempelenge, og har elsket det siden første gang jeg prøvde det. Det er et pulver som du drysser litt i håret hvor du vil ha volum, buster/drar litt til og det funker/sitter helt sykt bra! Perfekt for deg med flatt hår som vil ha litt liv i det. For å komme til den, gå på blush.no og søk “dust it” i søkefeltet.

Forresten, bare for å tipse dere, siden salget slutter fredag. De selger også ID bare minerales på blush.no! Den sminken er jo ganske dyr, så med 35% blir det en del avslag. Faktisk over hundre kroner! Selv har jeg bestilt hjem dette pudderet fra ID, som jeg forguder. 

For å komme dit, gå inn på blush.no – søk på “matte” i kommentarfeltet og finn din farge

Ellers har de masse annet på blush.no, som Redken/Sexy hair/ Glominerales ++ og husk at salget varer kun til fredag 🙂 Men nå er det full jobbing, så vi snakkes i morgen!

 

– ANDREA BADENDYCK

78 kommentarer

Siste innlegg