FML

Hei!

I går var jeg jo i bursdagen til Emilie og Henriette. Siden jeg skulle overnatte hos Axel etterpå, måtte jeg jo ta med maccen for å blogge. Så da legger jeg den i en pose på rommet til Henriette, for jeg tenkte at det kunne være at den ble stjålet om den lå i gangen. Joda, smart det, for den ble jo ikke stjålet. 

Og så når vi skal hjem, henter jeg posen, alt ser ut som det gjorde da jeg forlot den, og drar hjem til Axel. Og så kommer vi hjem til Axel, jeg er heelt klar for å blogge om dagen min, og til mitt store sjokk er skjermen helt blå når jeg skrur den på. Maccen funket, man kunne skru på musikk, dvd og alt, men ingenting syntes på skjermen. Man hørte kun lyden og kunne pause osv. Så ja, takket være at vi valgte å sove hos Axel og ikke meg, kostet deg meg 10 000 kr…… Jeg aner ikke hva som har skjedd en gang, for det er ingen riper eller tegn til at noe har skjedd? Noen må ha tråkket på den, kastet den i bakken eller gud vet hva, SYKT unødvendig i allefal..

R.I.P

 I morgen må jeg dra til apple butikken, for å sjekke om den kan bli reparert. Det kan jo være at det vil ta en mnd, om det i det heletatt går, så pga bloggen, må jeg da kjøpe ny. Kan jo ikke ha bloggpause en mnd? Fikk bare hatt den i fem mnd, for noe dritt…..Åååh, jeg blir så sur!!!! Vet ikke hvordan bloggingen blir de neste dagene..FML!!!

- ANDREA BADENDYCK

128 kommentarer

Siste innlegg