Travel dag

Hei!

Nå er jeg endelig ferdig med alt jeg hadde å gjøre i dag. Var jo først på frognerbadet med Elena, Veronica og Fanny. Det var kjempekoselig, synd det var ganske overskyet. Etter det dro jeg hjem for å dra på trafikalt grunnkurs i fire timer (ekstremt kjedelig). Som jeg har nevnt en gang skal jeg jo ta mopedlappen så fort som mulig, så jeg gleder meg skikkelig til det! Derfor jeg tar trafikalt grunnkurs nå. Og etter kurset dro jeg hjem for å rydde rommet mitt, det var ekstremt rotete. Mamma kommer hjem fra London i dag, og jeg vet hvor skuffet hun blir hvis huset er et rot når hun er hjemme. Derfor har jeg også vasket badene, viktig å hjelpe litt til og være snill 🙂

Nå er jeg ganske sliten, men deilig å være ferdig. Gleder meg til mamma kommer hjem ♥ Her er noen bilder fra frognerbadet:

Waynes coffe!! Skikkelig godt.

Bikini fra h&m

♥

 

– ANDREA BADENDYCK

57 kommentarer

Siste innlegg