Svar på ukens spørsmål

Wow, lenge siden har hatt ukens spørsmål! Siden jeg ikke har noen mac å filme eller redigere på, må den bli skriftlig denne gangen. Får sykt mye spørsmål hele tiden, men skal prøve å svare på en del nå:

Når kårer du vinneren av Mario Badescu kitét? I løpet av dagen, gled dere!

Hvordan holder du deg så slank og hvordan blir du så brun? Er ikke noe spesielt slank og gjør heller ingenting for å være det 🙂 Og brun blir jeg så fort jeg setter meg ut i solen, det er fordi jeg har veldig mye pigmenter osv. Men om vinteren og hvis jeg vil bli ekstra brun bruker jeg spraytan eller selvbruning.

Kler mange gutter seg så fint i osloområdet? Tja, mange gjør vel det. Spesielt de guttene jeg omgås med, hater sånn “gangstah” klesstil med gigabukser, giga-tshorter, capser osv. Liker den classy stilen på gutter!

Men siden du sier at du bør på østkanten er det ikke kjempelangt til forgnerbadet da? Nja, ikke noe spesielt. Går selvfølgelig ikke dit, men tar ikke mer enn en 20 – 30 min med  hjelp av offentlig transport så det går helt fint 🙂

Hvor redigerte du headeren din? Er ikke jeg som har laget den, det er mne!

Hvor redigerer du bildene dine ?  Jeg bruker iPhoto som følger med på maccen og picasa til å lage bildekollasjer.

Har dere sommerferie?;o Nei, ikke før torsdag neste uke. Vi har bare hatt mye fri denne uken.

Oppskrift? 🙂 Beklager, den var Elena sin. Tror ikke den var noe spesiell, bare å lage vanlig bolledeig etter oppskrift på nett eller kokebok. Og smører du på smør og drysser sukker/kanel for å få skillingsbollene 🙂

Var filmen bra? Så den ikke ferdig, men i følge mange av bloggleserne var den ikke så veldig bra. Den var litt urealistisk, orker ikke filmer hvor menneskene er helt zombie i ansiktet osv, blir litt for dumt.

Hvor er macen nå da ? Den ligger halvdød på rommet mitt, skal forhåpentligvis veldig snart på reprasjon.

Hva heter modellen på ray-banene dine? Ray ban aviator! 🙂 Har de hvor glasset ser litt grønt ut på bildet, men det er sort i virkeligheten.

Videoblogg snart? Så fort jeg har fått fikset maccen!

Hva/ hvem savner du mest akkurat nå:

Tutsi, mitt første hamster som døde fra meg i Februar. Helt forferdelig, savner han så utrolig mye. Begynner å gråte bare av å se bilder eller tenke på han.. 

Hvor har han kjøpt den blå genseren han går med? Tror den er fra Zara.

Tuperer du håret ditt? Nope 🙂

Bruker du eyeliner? Noen ganger, helt ytterst. Det er ganske fint egentlig!

Eg bare lurte på en ting, har noen forslag på hva man kan gjøre ilag med kjæresten sin alene, som ikke innebærer ting man må gjøre ilag med andre? Hmm, spørs vel hva dere liker å gjøre. Jeg og Axel ser mye på tv/film, går ut å spiller basketball eller andre uteleker, drar på stranden, kino, ut å spiser, har koselige dater, middager for hverandre, spiller playstation. Haha, jeg er ikke sånn veldig oppfinsom selv!

HVOR ER SHORTSEN TIL AXEL FRA? 🙂 Milesperhour ellernoe sånt, var på byporten.

Du vet den hvite kjolen som du lånte av elena ( tror jeg det var), hvilken størrelse er den i? Tror den er i small, det er vanlige størrelser på nelly som i butikker.

Kan du ikke blogge dine 5 – 10 must haves i sminkepungen? 🙂  Kommer om noen dager :)!

Gratulerer så mye 30 mnd! Hvor mye kostet sjokolademassasjen? Du fikk det kanskje sponset, men vet du hvor mye det ca kom på? 🙂 Tusentakk! Ja, både jeg, Ine og Caroline Maria fikk den gratis. Men det kostet visst 1500 kr, ganske dyrt…

Har ikke dere fått tilbud at dere kan få macbook pro til 5000 kr og vanlig macbook til 4000 kr til skolestart :o? Nei, desverre.. Dere er heldige!

Syntes du får veldig fine øyevipper med den maskaraen du bruker,så jeg lurte bare på hva den heter? Takk! Den heter One million lashes tror jeg, gullmascara fra Loreál.



Noe mer du lurer på? Da blir det med neste gang.

 

– ANDREA BADENDYCK

132 kommentarer

Siste innlegg