Favoritter i dusjen

Hei!

De siste ukene har jeg brukt en hårkur fra Bed Head og shampoo/balsam fra KMS California. Alle tre har nå blitt favoritter i dusjen! De gjør håret mitt kjempefint og ikke minst mykt. Siden produktene er litt dyre, har jeg snakket med blush.no som har fikset rabatter til leserne mine. De har fikset gratis frakt frem til tirsdag, satt ned prisen på hårkuren fra 159 kr til 99 kr og ikke minst at dere får 20% på alle produkter fra KMS Calefornia ved å skrive “ANDREA” i kuppongfeltet i handlevognen. Love it!! 😀

Hårkuren:

Denne hårkuren gir virkelig det man kan kalle silkemykt hår. Den lukter også en skikkelig frisk mint lukt, som jeg bare elsker. Digget denne etter første gang, skal helt klart kjøpe ny når den går tom. For å finne den, gå på blush.no og søk på “peppermint” i søkefeltet. Så ligger den nederst over søkeresulater ♥

Shampoo & balsam:

Shampooen er spesielt for deg som vil ha rett hår, derfor heter den “flatout”. Genialt! Balsamen er for volum, og jeg bruker den fordi jeg rett og slett elsker volum i håret. Tilsammen gir de et utrolig fint og friskt hår! Det er også veldig bra at shampooen er inneholder hele 750 ml, det gjør at den er drøy i bruk. Det finnes også balsamer med 750 ml, angrer på at jeg ikke valgte det, men det burde i så fall dere. 250 ml blir ganske fort borte!

Kms sine hårprodukter er fantastiske, og de har utrolig mye å velge mellom. For å finne produktene går du på blush.no og skriver “kms” i søkefeltet. Tilbudet på 20% gleder frem til lørdag den 24/06 og fri frakt er kun frem til tirsdag ♥

 Og den første vinneren av gavekort på 500 kr ble Josefine Rafaelsen med denne lovebakseten! Vinnerne blir trukket tilfeldig, men jeg trekker kun en vinner som har husket mail. Og desverre er det veldig mange som har glemt det, men ikke for sent å skrive en ny kommentar! Gratulerer så mye til deg Josefine, mylovebasket kontakter deg så fort som mulig 🙂

 

– ANDREA BADENDYCK

42 kommentarer

Siste innlegg