Natta

Nå skal jeg straks legge meg, tenkte bare å hilse innom siden jeg nesten ikke har blogget i dag. Ok, får fortelle litt om dagen min da.. Var på skolen, leverte bøker, grillet på skolen… Ok, der har jeg faktisk et bilde:

Haha, koselig da… Pent bilde ♥♥♥ Kommer til å savne klassen min, vi er helt crazy alle sammen… love them! Gruer meg skikkeelig til torsdag (vitnemålsutdeling). Tenk at jeg aldri mer skal gå i klasse med Fanny og Bjørn Erik og at jeg aldri mer skal gå på samme skole som kjæresten min. Det kommer til å bli utrolig rart…

Ok, der kom jeg litt ut av det jeg skrev.. Jeg ramsa opp dagen min, hvor mye jeg hater å slutte i 10ende kan komme i et senere innlegg… Jo! Etter skolen var jeg med Axel hjem, vi spiste mat, så på tv og gjorde egentlig ingen verdens ting. Og så dro jeg hjem fordi Axel skulle spille kamp… Woho, interessant liv. 

I morgen skal vi først vaske klasserommet, og deretter dra på Mega Zone. Det er et sted, hvor du på en måte er med i et “spill”. Det er kjempemørkt, og du løpet rundt i en laburint i mens du skyter på vennene dine med en laserpistol (?) Sikkert gøy da, har hørt det er det! Kan også fortelle dere at “vårt liv som bassaene del 2” vil komme ganske snart, filmer som bare det altså. Og nå føler jeg at jeg har skrevet en del, noe jeg egentlig aldri pleier å gjøre? Så da legger jeg ut vinnerne av mylovebasket konkuranssen nå som en fin avslutting på dette interessante innlegget:

Gratulerer!! Og til alle dere som ikke vant, kan jeg fortelle dere at det blir en ny konkuransse med http://mylovebasket.com allerede neste uke. Sikkert noe av det samme, vet ikke helt enda.. Men konkuransser er jo alltid gøy. Sov godt da, søte ♥

 

– ANDREA BADENDYCK

53 kommentarer

Siste innlegg